gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از بارش برف و باران در ۱۷ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۴۶۶
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲-1402 November 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
برف و باران در محورهای ۱۷ استان/ جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال تا سه‌شنبه مسدود شد


سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت جوی افزود: در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، کردستان، زنجان، قزوین، گلستان، سمنان، البرز، تهران، مازندران، کرمانشاه، خراسان جنوبی، کرمان، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش برف، باران و مه گرفتگی مشاهده شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره انسداد محور  چالوس و آزادراه تهران – شمال، اظهار کرد: از صبح امروز یکشنبه-  از ساعت  ۶ -، محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه اول اسفندماه مسدود است.

شیرانی گفت: تردد در محورهای شمالی روان است و شاهد بارش برف و باران و مه گرفتگی در ارتفاعات هستیم.

شیرانی با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس در جاده‌های کشور به خصوص محورهای کوهستانی و برفگیر با قوت در حال اجراست، گفت: در شرایط زمستانی لازم است رانندگان نیز نکاتی را مدنظر قراردهند، همراه داشتن زنجیرچرخ از سوی رانندگانی که قصد عبور از محورهای برفگیر را دارند، الزامی است و در صورت تشدید بارش برف، ماموران پلیس راه حتما از ادامه مسیر خودروهای فاقد زنجیرچرخ جلوگیری خواهند کرد. همچنین لازم است که رانندگان حتما یکبار با نحوه نصب و استفاده از زنجیر چرخ آشنایی داشته باشند. اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و برف‌ پاک‌کن‌ها و همچین پر کردن باک خودرو در مبدا از جمله موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این دو شماره تماس گرفته و با اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار