gardeshban.ir

رحیم سرهنگی در حکمی "اصغر باقرزاده" را به سمت مشاور و سرپرست اداره کل حوزه مدیرعامل و دبیر هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش منصوب کرد.
کد خبر: ۶۱۴۷۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲-1402 November 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
سرپرست حوزه‌ی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد/ تجربه‌ی معاون وزیر آموزش و پرورش در خدمت جزیره


به گزارش دیده بان گردشگری ایران و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، اصغر باقرزاده متولد 1354 در منطقه 19 شهر تهران بوده و پس از دریافت مدرک کارشناسی در رشته مهندسی اکتشاف معدن از دانشگاه امیرکبیر به عنوان معلم رسمی آموزش ‌و‌پرورش در مدارس تهران مشغول به کار شده است. 

وی همچنین دوره کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی و تحصیلات عالی در مقطع دکترای رشته مدیریت راهبردی دانش دانشگاه عالی دفاع ملی را گذرانده است.

اصغر باقرزاده معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش‌ و‌ پرورش را در کارنامه فعالیت خود داشته و پیش از آن نیز در سمت معاون آموزش و پژوهش دانشکده دین و رسانه صدا ‌و ‌سیما فعالیت کرده است.

گفتنی است، تهیه کنندگی و برنامه‌سازی در رادیو و تلویزیون، مدیریت گروه‌های تولیدی شبکه قرآن سیما، مدیریت ارزیابی آموزشی در اداره کل آموزش صدا و سیما، مدیریت اجرایی در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تدریس در دانشگاه و مراکز صدا‌و‌سیما از دیگر سوابق علمی و اجرایی اصغر باقرزاده به شمار می رود.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار