gardeshban.ir

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، از بارش برف و باران در جاده‌های ۹ استان کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۴۸
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲-1402 December 25
گردشبان (gardeshban.ir) :
بارش برف و باران در جاده‌های ۹ استان کشور/ممانعت از ادامه راه خودروهای فاقد زنجیر چرخ

سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: در محورهای استان‌های تهران، البرز، مازندران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، مرکزی، همدان و قزوین بارش برف و باران گزارش شده است. 

وی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای شمالی افزود: تردد در محورهای شمالی روان است اما در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه آزادراه تهران – شمال بارش باران و برف گزارش شده است.

شیرانی ضمن توصیه به رانندگان برای به همراه داشتن تجهیزات زمستانی از آن‌ها خواست نسبت به تجهیز خودرو، استفاده از زنجیر چرخ و باک بنزین پر اقدام کنند و گفت: شماره تلفن‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ در مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور آماده پاسخگویی به سوالات مردم درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه طرح زمستانی پلیس در جاده‌های کشور به‌خصوص محورهای کوهستانی و برفگیر با قوت در حال اجراست، گفت: در شرایط زمستانی لازم است رانندگان نیز نکاتی را مدنظر قراردهند، همراه داشتن زنجیرچرخ از سوی رانندگانی که قصد عبور از محورهای برفگیر را دارند، الزامی است و در صورت تشدید بارش برف، ماموران پلیس راه حتما از ادامه مسیر خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

وی گفت: همچنین لازم است رانندگان حتما یکبار با نحوه نصب و استفاده از زنجیر چرخ آشنایی داشته باشند. اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو و برف‌ پاک‌کن‌ها همچنین پر کردن باک خودرو در مبداء از جمله موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار