gardeshban.ir

قدم زدن در ساحل و آب تنی در کناره دریا یکی از محبوب‌ترین تفریحات فردی و خانوادگی است که اکثر گردشگران به آن علاقه دارند.
کد خبر: ۱۷۴۲۲
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸-1398 June 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
جزیره پوکت تایلند ساحل پاتونگ نیز یکی از این مراکز تفریحی و گردشگری در جزیره پوکت است که گردشگران بسیاری به خاطر فضای آرام و شن‌های سفید آن به آنجا سفر می‌کنند.

ساحل پاتونگ (Patong) معروف‌ترین ساحل گشت و گذار در جزیره پوکت است که حدود 5/16 کیلومتر مربع مساحت دارد. این ساحل به عنوان جذاب‌ترین و زیباترین ساحل این جزیره شناخته می‌شود که بیشتر هتل‌ها و اقامتگاه‌های لوکس در آن احداث شده است. این هتل‌ها سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران است.
 
ساحل پاتونگ با توجه به تنوع گسترده‌ای از فعالیت‌های تفریحی و شب زنده داری، به مکانی ایده آل برای مهمانی و بازی تبدیل شده است. شب‌های زیبای ساحل، شب زنده داری‌های شلوغ ذر حضور صدها رستوران، کافه و البته باشگاه‌های شبانه باعث شده است که این ساحل به عنوان یکی از مکان‌های تفریحی و دوست داشتنی شناخته شود.

زندگی شبانه و گشت و گذار در شب‌های مهتابی ساحل پاتونگ در اطراف سوی بانگلا (Soi Bangla) متمرکز است و سایر بخش‌های جزیره ساکت و آرام است. کسانی که در طول این ساحل زیبا قدم می‌زنند در زیبایی آن غرق شده و از دیدن تصاویر شگفت انگیز آن لذت می‌برند.
 
ساحل پاتونگ در ضلع غربی جزیره پوکت قرار دارد و به یمن داشتن شن‌های سفید و نرم مکانی فوق العاده است. اسم پاتونگ از یک کلمه بومی به معنی بهشت برگرفته شده است که به معنی واقعی کیفیت این مکان را نشان می‌دهد. این ساحل از یک سمت به داخل جزیره راه دارد و از سمت دیگر به دریا و سواحل سنگی بلند راه دارد.

برای تفریح و گشت و گذار در ساحل پاتونگ هیچ محدودیتی وجود ندارد و هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید می‌توانید به صورت آزادانه بچرخید. اطراف ساحل پاتونگ دو خیابان اصلی به صورت مسیر رفت و برگشت وجود دارد که می‌توانید از تاکسی و وسایل نقلیه عمومی برای تردد در جزیره استفاده کنید.
 
اگر قصد سفر به جزیره پوگت و بازدید از ساحل پاتونگ را دارید، ابتدا باید خود را با استفاده از بالگرد یا قایق‌های موتوری به جزیره برسانید. بردن کودکان خردسال و یا افراد مسن به این مکان محدودیتی ندارد. در این ساحل مغازه‌ها و فروشگاه‌های بزرگ و کوچک زیادی وجود دارد که می‌توانید سوغات و مایحتاج خود را از آنجا تهیه کنید. در این فروشگاه‌ها وسایل و موادی مانند میوه، کفش، لباس و سوغاتی عرضه می‌شود که قیمت بسیار مناسبی دارند.


ساحل پاتونگ؛ تفریح و گردش به یادماندنی در پوکت/تصاویر

ساحل پاتونگ؛ تفریح و گردش به یادماندنی در پوکت/تصاویر

ساحل پاتونگ؛ تفریح و گردش به یادماندنی در پوکت/تصاویر

ساحل پاتونگ؛ تفریح و گردش به یادماندنی در پوکت/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار