gardeshban.ir

مقام مسئول سازمان راهداری گفت: زائران حسینی می‌توانند از طریق سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت 24 ساعته پاسخگوی مردم در خصوص هر گونه شکایتی هستند.
کد خبر: ۱۸۴۳۵
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۸-1398 July 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
مقام مسئول سازمان راهداری گفت: زائران حسینی می‌توانند از طریق سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱ به صورت 24 ساعته پاسخگوی مردم در خصوص هر گونه شکایتی هستند.
 
قطعا با افرادی که قصد سوء استفاده به خصوص درباره قیمت بلیت اتوبوس را داشته باشند به شدت برخورد می‌شود
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار