gardeshban.ir

مزرعه‌ پرورش گوسفند Sheep Farm یکی از مکان های دیدنی شهر پاتایا در تایلند است. بازدید از این جاذبه توسط بسیاری از گردشگران توصیه می شود. در ادامه با ما همراه شوید.
کد خبر: ۲۴۹۶۵
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 22
گردشبان (gardeshban.ir) :
در منطقه ای روستایی بیرون از شهر، یکی از دیدنی های پاتایا جا خوش کرده است: مزرعه‌ پرورش گوسفند پاتایا. باید بگوییم که این محل با ۳۹ هکتار مساحت، در واقع بزرگترین مزرعه‌ پرورش گوسفند در تمام پاتایا است.

خیابان های این شهر کوچک ساحلی نیز بسیار معروف است و شما می توانید در مقاله‌ی خیابان سرزنده تایلند با بعد متفاوتی از خیابان واک استریت آشنا شوید. با دیدن این مزرعه شاید احساس کنید در حال تماشای یک کارت پستال فانتزی هستید؛ مزرعه ای که آسیاب های بادی، اسب ها، خرگوش ها و گوسفندها را در خود جای داده است.

جاذبه‌ی گردشگری اصلی در مزرعه‌ پرورش گوسفند آن هستند. بزرگسالان و کودکان همگی از غذا دادن به آن ها یا سوار شدن روی پونی ها (اسب هایی با قد کوتاه) لذت می برند. علاوه‌بر این، دور زدن در مزرعه سوار بر اسب یا اجاره‎‍‍‌ی یک قایق برای غذا دادن به ماهی ها هم از سایر جذابیت های این مورد از جاهای دیدنی پاتایا است.

در این مزرعه، کارناوال های بازی وجود دارد و کودکان می توانند در آن ها بازی کنند، سوار چرخ و فلک بشوند یا از گشت و گذار در قلعه‌ی بازی لذت ببرند. محوطه‌ی بازی، فضایی است که بچه ها می توانند در آن بازی های زیادی از جمله: تیراندازی، انواع بازی های شانسی، صخره نوردی و بسیاری بازی های دیگر انجام بدهند. اگر هم سوار چرخ و فلک بشوید، می توانید تمام مزرعه‌ پرورش گوسفند را از آسمان فراخ تا حیواناتی که در آن زندگی می کنند، تماشا کنید.

خانه های کوچک و مینیاتوری در کنار یک قلعه‌ی قرون وسطایی این شهر را پر کرده اند. بچه های می توانند در این قلعه بازی کنند و با قصه های معروف شوند. در نقش قهرمانان داستان های پریان ظاهر شوند و هانسل یا گرتل باشند.

در داستان جک و لوبیای سحرآمیز ایفای نقش کنند یا پیرزن بندانگشتی باشند! از طرف دیگر، کودکان می توانند لباس های مختلف بپوشند و شاهزاده یا شاهزاده خانم بشوند. خلاصه، این قسمت از مزرعه‌ پرورش گوسفند برای غرق شدن در داستان های افسانه ای طراحی شده است.

بازدید از مزرعه‌ پرورش گوسفند Sheep Farm پاتایا/تصاویر

بازدید از مزرعه‌ پرورش گوسفند Sheep Farm پاتایا/تصاویر

بازدید از مزرعه‌ پرورش گوسفند Sheep Farm پاتایا/تصاویر

بازدید از مزرعه‌ پرورش گوسفند Sheep Farm پاتایا/تصاویر

بازدید از مزرعه‌ پرورش گوسفند Sheep Farm پاتایا/تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار