gardeshban.ir

تأخیر تعدادی از پرواز‌هایی که قرار بود دیروز از مبدأ مهرآباد انجام شود، موجب تجمع تعداد زیادی از مسافران بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ترمینال ۲ این فرودگاه شد.
کد خبر: ۲۵۴۶۱
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
روز گذشته در پی بروز تأخیر در انجام چند پرواز متوالی در اواخر وقت روز گذشته از ترمینال ۲ فرودگاه مهرآباد، به دلیل تصمیم اشتباه از سوی گردانندگان این ترمینال، همه مسافرانی که پرواز‌های آن‌ها با تأخیر مواجه بود، کانتر‌های پروازی نسبت به پذیرش مسافران اقدام کرده و همه آن‌ها وارد سالن ترانزیت شدند.

این در حالی است که ظرفیت سالن ترانزیت این ترمینال محدود بوده و با وجود شیوع کرونا و الزام دستگاه‌های اجرایی به رعایت مقررات فاصله گذاری اجتماعی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، مدیران ترمنیال ۲ مهرآباد، عملیات پذیرش مسافران پرواز‌هایی که تأخیر داشته را متوقف نکردند.



یکی از مسافران در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اوج تجمع مسافران در ترمینال پرواز‌های خروجی مهرآباد، روز گذشته (۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شده بود و تا چند ساعت ادامه داشت.

خاطرنشان می‌شود، فرودگاه مهرآباد ۲۸ اسفند سال گذشته، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: جهت ارائه خدمت بهتر به مسافران و مراجعان فرودگاهی با توجه به شرایط موجود و تاکید بر حضور کمتر در مجامع عمومی، این فرودگاه تصمیم به انتقال پرواز‌های سه شرکت هواپیمایی که در ترمینال یک انجام می‌شده، به ترمینال ۲ کرده است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: اکنون هیچ پروازی از ترمینال ۱ انجام نمی‌گیرد و کلیه زیرساخت‌های انتقال مسافران این ۳ شرکت هواپیمایی در ترمینال ۲ مهیا است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار