gardeshban.ir

معرفی/
هتل نووتل تهران به‌عنوان یک هتل پنج ستاره، از اولین هتل‌های فرودگاهی کشور است که به دور از شلوغی شهر و با امکاناتی مدرن از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.«هتل نووتل» (Novotel Hotel)، هتلی پنج ستاره با دکوراسیونی بی‌نظیر است.
کد خبر: ۲۶۶۶۸
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
«هتل نووتل» (Novotel Hotel)، هتلی پنج ستاره با دکوراسیونی بی‌نظیر است که نخستین هتل فرودگاهی ایران به حساب می‌آید. در واقع شاید مهم‌ترین و اصلی‌ترین ویژگی این هتل بسیار لوکس، نزدیکی به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) باشد که می‌توان در عرض چند دقیقه به آن دسترسی داشت. به این ترتیب، کسانی که قصد سفر خارجی دارند و نمی‌خواهند استرس رسیدن به پرواز و ترافیک تهران را داشته باشند، این هتل می‌تواند گزینه‌ای ایدئال برای اقامت باشد.

علاوه بر این، هتل نووتل برای مسافرانی مناسب است که قصد تعویض پرواز دارند و به‌دنبال اقامتی کوتاه در نزدیکی فرودگاه هستند. 

هتل نووتل تهران جزو نخستین گروه از هتل‌های بین‌المللی فرودگاهی کشور است که با همکاری گروه هتلداری اکور فرانسه بنا شد. گروه هتل‌های اکور فرانسه در حال حاضر ۳,۸۰۰ هتل در ۹۴ کشور جهان دارند و یکی از بزرگ‌ترین هتلداران دنیا به شمار می‌روند. این گروه در سال ۱۳۹۳ هتل‌های فرودگاهی نووتل و ایبیس را در نزدیکی فرودگاه امام خمینی(ره) تهران بنا کرد.

هتل نووتل تهران (Novotel Hotel)؛ از اولین هتل های فرودگاهی کشور+تصاویر

هتل نووتل برای مسافرانی مناسب است که برای قبل و بعد از پرواز به‌دنبال استفاده از امکاناتی برای استراحت هستند. سبک متفاوت معماری همراه با دکوراسیون و وسایل خاص، این هتل‌ و تجربه اقامت در آن را با هر هتل دیگری در ایران متمایز می‌کند.

هتل نووتل تهران (Novotel Hotel)؛ از اولین هتل های فرودگاهی کشور+تصاویر

جالب است بدانید، طراحی داخلی هتل فرودگاهی امام خمینی(ره) توانست مقام نخست زیباترین طراحی و معماری داخلی را در میان هتل‌های جهان در سال ۲۰۱۵ کسب کند که افتخار بزرگی برای صنعت معماری کشور است؛ به‌خصوص که طراحی معماری آن را یک خانم ایرانی به نام «شیوا بابایی» انجام داده است.

هتل نووتل فرودگاه امام خمینی

هتل نووتل از نظر موقعیت جغرافیایی در مجاورت فرودگاه امام خمینی (روبه‌روی ترمینال مسافربری) و شهر جدید پرند و با بعد مسافتی کوتاه به حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

هتل نووتل در مجاورت فرودگاه امام خمینی(ره) قرار دارد

دسترسی هتل به مرکز شهر از طریق وسایل نقلیه عمومی، اعم از تاکسی و اتوبوس، به فاصله‌ی زمانی ۴۵ دقیقه میسر است. این موقعیت مکانی مناسب و به دور از شلوغی شهر، فضایی بسیار آرامش‌بخش را برای مهمانان به وجود می‌آورد.

هتل فرودگاهی نووتل به‌منظور تسهیل در رفت‌وآمد مسافران فرودگاه امام، به‌صورت ۲۴ ساعته در بازه‌ی زمانی ۲۰ دقیقه‌ای، ترانسفر رفت‌وبرگشت رایگان به هتل و بالعکس ارائه می‌کند.

هتل نووتل تهران (Novotel Hotel)؛ از اولین هتل های فرودگاهی کشور+تصاویر

فاصله‌ی هتل نووتل تا برخی از اماکن مهم تهران با خودرو عبارت‌اند از: فرودگاه امام خمینی(ره) (۶ دقیقه)، فرودگاه مهرآباد (۴۹ دقیقه)، برج میلاد (۵۸ دقیقه)، بازار بزرگ تهران (۵۰ دقیقه)، میدان انقلاب (۴۸ دقیقه)، کاخ گلستان (۵۲ دقیقه)، میدان ولیعصر (۵۶ دقیقه) و موزه ملی ایران (۵۱ دقیقه).

تلفن: ۰۲۱-۵۵۶۷۷۹۰۰

آدرس: کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، ضلع جنوبی بلوار اصلی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، روبه‌روی ترمینال مسافربری شماره یک

هتل نووتل تهران (Novotel Hotel)؛ از اولین هتل های فرودگاهی کشور+تصاویر

اتاق های دبل استاندارد، اتاق های توئین استاندارد، اتاق های ویژه معلولان و اتاق خانوادگی (سوئیت)، رستوران بین المللی گلکسی، رستوران ایرانی وادی، هفت سالن همایش، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، رستوران و لابی مدرن، استخر، سالن ماساژ و سالن ورزشی مجزا برای آقایان و خانم‌ها، اتاق‌های دارای تهویه هوا، اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰۰ خودرو، کرو لانچ اختصاصی کروی پروازی و مراکز فروشگاهی، از جمله امکانات هتل نووتل هستند که جزو لوکس‌ترین و بهترین هتل های تهران به شمار می‌رود.


خدمات هتل شامل خشک‌شویی، خدمات بيدار باش، دستگاه واکس کفش، صبحانه و ناهار در اتاق، تبديل ارز، فكس، اتاق چمدان، فتوكپی، خدمات اینترنتی و خدمات ترانسفر رفت‌وبرگشت فرودگاهی رایگان می‌شود.

خدمات هتل نووتل

هتل دارای امکانات کامل اقامتی بر اساس استاندارد هتل‌های روز اروپا است و از این حیث چیزی کم ندارد. در این هتل، چهار اتاق مخصوص معلولان نیز در نظر گرفته شده است.

فضای عمومی هتل با طراحی ظریف و به کارگیری مجموعه‌ای از صندلی‌های هتلی زیبا و راحت، به مکانی منحصربه‌فرد برای استراحت مهمانان بدل شده است.

در تزیینات هتل می‌توان هنر اصیل ایرانی را مشاهده کرد که با طراحی مدرن تلفیق شده و دیوارها نیز با هنر اصیل خوشنویسی ایرانی تزیین شده‌اند و در بخشی از هتل، نقوش ظریف ایرانی به کار برده شده است.

امکانات هتل نووتلامکانات هتل نووتلامکانات هتل نووتلامکانات هتل نووتل
به‌دلیل نیاز مسافران، این هتل‌ فرودگاهی، برنامه‌های زمانی ویژه‌ای در نظر گرفته‌ است که شامل اقامت سه ساعته و ۶ ساعته می‌شود.

اتاق های هتل نووتل

هتل نووتل تهران (Novotel Hotel)؛ از اولین هتل های فرودگاهی کشور+تصاویر

واحدهای اقامتی در هماهنگی با دیگر بخش‌های هتل، از طراحی مدرنی برخوردار هستند. تمامی ۲۹۶ اتاق و سوئیت هتل با طراحی زیبا و مجلل شامل امکانات رفاهی نظیر تختخواب‌های زیبا و راحت، پنجره با نور عالی، حمام مجهز، مبلمان راحت و... می‌شوند.

هتل نووتل تهران (Novotel Hotel)؛ از اولین هتل های فرودگاهی کشور+تصاویر

استخر هتل نووتل

۲۹۶ اتاق هتل نووتل، در سه نوع مختلف طراحی شده‌اند. اتاق های دبل استاندارد هتل نووتل، دارای مساحت ۲۳ الی ۲۵ متر مربع، طراحی معاصر، چشم‌اندازی دلپذیر و یک تخت دونفره بزرگ و فضاسازی مناسب برای کار و استراحت است و به‌لطف دسترسی به اینترنت، دوش، سشوار، یخچال کوچک، تلویزیون ال‌سی‌دی، چای‌ساز به مهمان امکان می‌دهد تا فضای خانه را احساس کنند.

اتاق های توئین استاندارد نیز همین امکانات را دارند؛ مضاف بر اینکه دو تخت یک نفره بزرگ در آن تعبیه شده است. ساکنان این دو نوع اتاق‌ می‌توانند به‌طور رایگان از استخر، سونا و جکوزی هتل استفاده کنند.

اتاق های هتل نووتل

خانواده‌ها هم می‌توانند در اتاق خانوادگی هتل نووتل اقامت کنند. یک اتاق دونفره، یک تختخواب دو یا سه طبقه برای کودکان، یک کاناپه تختخواب‌شو و تراس شخصی از ویژگی‌های این اتاق است. در صورت تمایل مهمانان، تختخواب بچه نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. این سوئیت استاندارد فرانسوی با مساحت ۴۸ الی ۵۰ متر مربع و یک تخت دونفره بزرگ، کلیه‌ی امکانات اتاق‌های دبل و توئین را در خود جای داده است.

رستوران های هتل نووتل

هتل نووتل دارای دو رستوران مجلل و شیک است که با انواع خوراکی‌ها و غذاهای سالم و خوشمزه از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند. علاوه بر این، انواع نان و شیرینی، قهوه و املت بار، میوه و سبزیجات تازه، چای و دمنوش، لبنیات و غیره، صبحانه این هتل را تشکیل می‌دهند که مهمانان می‌توانند آن‌ها را در کافی‌شاپ هتل بین‌المللی نووتل صرف کنند.

رستوران های هتل نووتل

از آنجا که این هتل مخصوص مسافران پروازها است، برنامه‌ی صبحانه هتل انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای دارد. اگر پرواز شما صبح بسیار زود باشد، می‌توانید از صبحانه ساعات اولیه صبح لذت ببرید که شامل چای، قهوه، آب‌میوه، کیک صبحانه و مافین می‌شود؛ اما سایر مسافران می‌توانند در روزهای شنبه تا چهارشنبه، صبحانه‌ی خود را بین ساعات ۶ تا ۱۰ صبح و روزهای پنجشنبه و جمعه از ۶ تا ۱۱ صبح میل کنند.

رستوران گلکسی

مهمانان در رستوران گلکسی می‌توانند غذاهای بین‌المللی سالم و لذیذ را متناسب با رژیم و سلیقه‌ی خود امتحان کنند و اطمینان داشته باشند که ارزش غذایی لازم را دریافت کرده‌اند. در این رستوران خاص روزانه، غذاهایی از تمامی رژیم‌های غذایی نظیر گیاه‌خواری، رژیم دیابت، گلوتن و بدون لاکتوز پخت می‌شود.

هتل نووتل تهران (Novotel Hotel)؛ از اولین هتل های فرودگاهی کشور+تصاویر

رستوران وادی

رستوران وادی با هارمونی سنت شرقی و ایرانی آکنده با فرهنگ اصیل آریایی، کنده‌کاری اشعار خیام روی درهای چوبی، نقاشی‌های سنتی روی درهای شیشه‌ای در پس‌زمینه‌ای فیروزه‌ای رنگ، مهمانان را به فضایی آرام در میان طعم‌ها و رایحه‌های ایرانی دعوت می‌کند.

سالن‌ های همایش و کنفرانس هتل نووتل

هتل نووتل علاوه بر نزدیکی به فرودگاه، در فاصله ۴۵ دقیقه‌ای از مرکز شهر قرار دارد و مجموعه‌ای پیشرو با هفت سالن همایش در حوزه‌ی برگزاری همایش‌ها و سمینارها محسوب می‌شود که طبق برنامه‌ریزی دقیق و همراه با آخرین تجهیزات و استانداردهای مدرن و روز دنیا است.

این سالن‌ها عبارت‌اند از: سالن اصلی پارادایس (ظرفیت ۶۰۰ نفر)، سالن لاوندر (ظرفیت ٧٠ نفر)، سالن رز (ظرفیت ٧٠ نفر)، سالن تولیپ (ظرفیت ٧٠ نفر)، سالن ماری گولد (ظرفیت ۱۴ نفر)، سالن لوتوس (ظرفیت ۱۴ نفر) و سالن ارکید (ظرفیت ۱۴ نفر).

امکانات ورزشی هتل نووتل

هتل نووتل تهران (Novotel Hotel)؛ از اولین هتل های فرودگاهی کشور+تصاویر

مسافران، خصوصا آن‌هایی که از سایر شهرها به فرودگاه امام خمینی آمد‌ه‌اند و خسته هستند، می‌توانند برای رفع خستگی به اتاق ماساژ هتل بروند و به آرامش برسند. مجموعه آبی شیک هتل شامل استخر، سونا و جکوزی هم پذیرای مهمانان است. از دیگر خدمات عالی هتل نووتل هم می‌توان به سالن ورزشی و سالن آرایش اشاره کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار