gardeshban.ir

مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در ایام تعطیلات عید فطر از چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت تا شنبه هفته آینده را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۶۷۴۱
تاریخ انتشار : شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 03
گردشبان (gardeshban.ir) :
مرکز مدیریت راه‌های کشور محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت تا شنبه ۱۰ خرداد ماه ۹۹ را اعلام کرد که به شرح زیر است:

۱. موتورسیکلت:

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۳۱ الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۰ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تبصره-تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

۲. سواری:

۲.۱- محور کندوان:

الف - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های پنجشنبه، شنبه و یکشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۱، ۹۹/۰۳/۰۳ و ۹۹/۰۳/۰۴ الی ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز‌های پنجشنبه، شنبه و یکشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۱، ۹۹/۰۳/۰۳ و ۹۹/۰۳/۰۴ الی ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

تبصره-با توجه به شرایط موجود و پیش بینی‌های احتمالی ترافیک سنگین در مسیر‌های رفت و برگشت محور کرج- چالوس در روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۰۲ با حضور مأمورین پلیس راه در محل تصمیم گیری و اعمال محدودیت اجرا خواهد شد.

ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز‌های دوشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۵، ۹۹/۰۳/۰۸ و ۹۹/۰۳/۰۹ الی ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز‌های دوشنبه، پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۵، ۹۹/۰۳/۰۸ و ۹۹/۰۳/۰۹ الی ۲ بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

۲.۲- محور هراز:

الف- تردد انواع وانت از ساعت ۸ روز‌های دوشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۵ و ۹۹/۰۳/۰۹ الی ۲ بامداد روز بعد از شمال به جنوب محور هراز ممنوع می‌باشد.

ب- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۵ الی ۲ بامداد روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۶ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۵ الی ۲ بامداد روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۶ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

ج- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۰۹ الی ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۰ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۳/۰۹ الی ۲ بامداد روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۰ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

تذکر: در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج - چالوس اعمال خواهد شد.

۳. نقلیه سنگین (به استثنا حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

۳.۲- محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع می‌باشد.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۳۱ الی ساعت ۲ روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۶ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

پ- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۷ الی ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۱۰ از محور هراز ممنوع می‌باشد.

۳.۳- محور فیروزکوه:

تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۰۳ از مسیر جنوب به شمال محور فوق ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روز دوشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۵ و ۹۹/۰۳/۰۹ تردد کلیه تریلر‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائم شهر – فیروزکوه – تهران ممنوع می‌باشد.

۳.۴- محور آستارا – اردبیل و بالعکس:

تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ الی ۲۴ روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۳،۹۹/۰۳/۰۴،۹۹/۰۳/۰۵ و ۹۹/۰۳/۰۹ در محور فوق ممنوع می‌باشد.

۳.۵- محور‌های مشهد – قوچان – شیروان - بجنورد – آشخانه - جنگل گلستان و بالعکس:

تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۲ روز‌های یکشنبه، دوشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۴،۹۹/۰۳/۰۵ و ۹۹/۰۳/۰۹ در محور فوق ممنوع می‌باشد.

۳.۶- محور سلفچگان – قم (باند رفت به سمت قم):

تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۴ و ۹۹/۰۳/۰۵ در محور فوق ممنوع بوده و مسیر جایگزین آزادراه ساوه– تهران می‌باشد.

۳.۷- محور قدیم رشت – قزوین و بالعکس:

تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه مورخ‌های ۹۹/۰۳/۰۳، ۹۹/۰۳/۰۴ و ۹۹/۰۳/۰۵ و همچنین از ساعت ۸ الی ۲۴ روز جمعه ۹۹/۰۳/۰۹ در محور فوق ممنوع می‌باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار