gardeshban.ir

مسافرت به همراه کودکان می‌تواند بسیار سخت باشد؛ ولی در حقیقت، نباید این‌گونه باشد. اگر بدانید دقیقا به چه شهرهایی سفر کنید، قطعا اوقات بسیار خوشی را به همراه کودکان‌تان در مسافرت سپری خواهید کرد.
کد خبر: ۲۸۴۱۷
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹-1399 April 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
در این مقاله، به فهرستی از ۱۰ بهترین شهر برای کودکان در دنیا اشاره می‌کنیم.

۱۰. سن دیگو

سن دیگو خانه‌ی لگولند و هم‌چنین، سی ورلد است. به همین خاطر، کودکان در سراسر دنیا آرزو دارند به این شهر سفر کنند. از دیگر جاذبه‌های سرگرمی این شهر برای کودکان می‌توان به ساحل زیبای سن دیگو و مسیرهای طبیعی زیبای آن اشاره کرد؛ هم‌چنین، باغ وحش سن دیگو یکی از ۲۵ بزرگ‌ترین باغ وحش‌های دنیا است که باید بشناسید.

۹. لندن

سفر به لندن حال هر آدمی را از جمله کودکان و نوجوانان خوب می‌کند. شاید تاریخ غنی و معماری خیره‌کننده‌ی این شهر همان چیزی نباشد که کودکان را به خود جلب کند، ولی رفتن به موزه مادام توسو حتما کودکان را بسیار خوشحال می‌کند. هم‌چنین، سوار شدن در چرخ و فلک چشم لندن نیز می‌تواند برای کودکان خاطره انگیز باشد؛‌ زیرا چشم لندن یکی از ۱۰ معروف‌ترین و بلندترین چرخ و فلک‌های دنیا است که شگفت‌زده‌تان می‌کنند. بنابراین، اگر عیالوار هستید و وسع مالی‌تان نیز اجازه می‌دهد، حتما به لندن بروید.

۸. نیویورک

شاید هر مادر و پدری در دنیا دل‌شان بخواهد کودکان‌شان را با نیویورک ببرند تا شگفتی‌های این شهر را تجربه کنند. شما به همراه خانواده‌تان می‌توانید ساعت‌ها در اطراف سنترال پارک قدم بزنید، یا به پارک‌های مخصوص کودکان بروید که در سرتاسر شهر قرار دارند. به علاوه، نیویورک دارای برخی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین غذاهای خیابانی روی کره‌ی زمین است؛ گشت و گذار در این خیابان‌ها نیز می‌توانید برای کودکان‌تان بسیار هیجان‌انگیز باشد.

۷. آمستردام

آمستردام به طور کلی دارای مردم شاد و خونگرمی است. برای آن‌که این شهر به یکی از بهترین شهرهای جهان برای کودکان تبدیل شود، همین کافی است که سازمان ملل کودکان هلندی را نامزد شادترین کودکان‌ جهان قرار داده است. این شهر نه تنها چیزهای فوق‌العاده‌ای برای تفریح و شادی بزرگسالان در خود جای داده است، بلکه سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی بیش‌تری نیز برای کودکان و افراد خانواده در این شهر وجود دارند. بنابراین، آمستردام را به همراه خانواده بگردید!

۶. مناطق حفاظت شده‌ی مونتورده

کاستاریکا پیشرو در اکوتوریسم است؛ و به همین خاطر اگر این شهر را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید، حتما سفر شاد و خاطره‌انگیزی را به همراه کودکان‌تان تجربه خواهید کرد. کودکان‌تان در طی این سفر با یادگیری اهمیت توجه به طبیعت و زیستگاه‌های حیوانات از همین دوران کودکی، در آینده به شهروندان مسئولیت پذیرتری تبدیل خواهند شد. بنابراین، اگر شرایط مالی و زمانی برای‌تان مهیا است، حتما برای سفر به این شهر برنامه‌ریزی کنید.

۵. سن فرانسیسکو

پارک گلدن گیت در سن فرانسیسکو گنجینه‌ای با ارزش برای کودکان است. با هر دفعه بازدید از این پارک که به وسعت هزاران هکتار گسترده شده است، همراه با کودکان‌تان ماجراهای جدید و دلپذیری را تجربه خواهید کرد.

هم‌چنین، در این پارک موزه‌های علوم و فنون، اکسپلوراتوریوم، و واگن‌های برقی نیز وجود دارند. هر روز در سن فرانسیسکو یک روز فوق‌العاده زیبایی است که می‌توانید با کودکان‌تان سپری کنید.

۴. ریکیاویک

ایسلند یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا برای کودکان است؛ شاید برای‌تان بسیار تعجب‌آور باشد که بدانید مادران در هنگام خرید کردن از فروشگاه‌ها، نوزادان‌شان را داخل کالسکه‌ی بچه خارج از فروشگاه می‌گذارند تا به راحتی بخوابند.

کودکان‌تان را باید شگفتی‌های طبیعی کشور ایسلند را مشاهده کنند؛ و هیچ شهری برای این کار بهتر از ریکیاویک نیست تا دلبندان‌تان بتوانند از زیبایی‌های طبیعی این کشور بهره‌مند شوند.

۳. کپنهاگ

با سفر به کپنهاگ، در کنار یک سفر خاطره‌انگیز به این شهر و قدم زدن در خیابان‌های زیبای این شهر، و بازدید از موزه‌ها و قلعه‌ها، چیزی فراتر از لذت نیز به دست خواهید آورد؛ در شهر بازی و باغ‌های تیولی تمام داستان‌های کودکانه و افسانه‌ای رنگ واقعیت به خود می‌گیرند. هر چه بگوییم فایده ندارد، باید خودتان این همه زیبایی را ببینید تا بفهمید چه شگفتی‌هایی در این شهر پنهان شده‌اند.

۲. نایروبی

اگر واقعا می‌خواهید کودکان‌تان زندگی حیوانات را در حیات وحش، دقیقا همان‌گونه که هست، به خوبی تجربه کنند، هیچ جایی در جهان به خوبی نایروبی پیدا نخواهید کرد. پارک ملی نایروبی یکی از معدود مکان‌هایی در جهان است که می‌تواند به زیباترین و جذاب‌ترین شکل ممکن است صحنه‌های واقعی از شیرهای آزاد و غران، زرافه‌ها، گورخرها، و سایر حیوانات را شما نشان دهند. با سفر به این شهر، کودکان‌تان با تمام وجود می‌توانند حیات وحش را لمس و تجربه کنند.

۱. بالی

ساحل بهشت در اندونزی می‌تواند تعطیلاتی فوق‌العاده زیبا را برای کودکان‌تان خلق کند. حتی اگر تصمیم بگیرید، وقت‌تان را فقط در کنار سواحل دست نخورده و طبیعی سپری کنید، چیزهایی زیادی برای لذت بردن پیدا خواهید کرد. معابد، شالیزارها، و صخره‌ها همگی می‌توانند ماجراهای لذت‌بخشی را در این سفر خانوادگی‌تان ایجاد کنند.

سفر به همراه کودکان‌تان به هر یک از شهرها می‌تواند حقیقتا می‌تواند تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای برای شما و هر یک از اعضای خانواده‌تان به وجود بیاورد. اگر از لحاظ مالی برای‌تان ممکن است، همین امروز برنامه‌ای را برای سفر به هر یک از این شهرها ترتیب دهید تا کودکان‌تان بتوانند با تمام وجود لذت ببرند.

مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار