gardeshban.ir

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری/
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: بدون مجوز سازمان هواپیمایی، فروش هرگونه بلیت و تور خارجی غیرقانونی است.
کد خبر: ۲۸۴۴۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹-1399 April 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
رضا جعفرزاده درباره تبلیغاتی که به تازگی در برخی سایت‌های فروش بلیت بابت پرواز و تورهای خارجی انجام می‌شود، اظهار داشت: هرگونه فروش بلیت یا تور خارجی، زمانی قانونی است که شرکت هواپیمای مربوطه، مجوز آن پرواز را از سازمان هواپیمایی کشوری دریافت کرده باشد. 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: بدون مجوز سازمان هواپیمایی، فروش هرگونه بلیت و تور خارجی غیرقانونی است. 

وی درباره راه‌اندازی مجدد پروازهای خارجی، تاریخی اعلام نکرد و گفت: ‌این موضوع منوط به رفع محدودیت‌های کشورها است، چنانچه شرایط بهداشتی کشورها مناسب‌تر شد، همچنین اطمینان از رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایجاد شد، قطعاً سازمان هواپیمایی کشوری به تدریج نسبت به صدور مجوز برای پروازهای خارجی اقدام خواهد کرد. 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری یادآور شد: تبلیغاتی که در حال حاضر در فضای مجازی برای فروش تور و بلیت انجام می‌شود، زمانی اعتبار دارد که مجوز آن مسیر اعلام شده توسط شرکت هواپیمایی مورد نظر از سازمان هواپیمایی دریافت شده باشد. 

جعفرزاده در پاسخ به این سؤال که مردم چگونه می‌توانند مطمئن شوند تور یا پرواز خارجی که خریداری می‌کنند مجوز از سازمان هواپیمایی دارد؟ گفت: مردم می‌توانند از طریق بخش راستی‌آزمایی انجمن شرکت‌های هواپیمایی و یا مراجعه به سایت شرکت هواپیمایی موردنظر و یا تماس تلفنی با آن شرکت هواپیمایی، از برقراری پرواز خارجی مورد نظر خود اطمینان حاصل کنند.

وی تأکید کرد: با این حال به مردم توصیه می‌کنیم خرید بلیت را فقط از طریق دفاتر فروش معتبر انجام دهند و نسبت به واقعی بودن بلیت، با پیگیری‌هایی که ذکر شد مطمئن شوند. 

جعفرزاده یادآور شد: چنانچه تخلفی در این باره صورت گیرد، مسافران امکان پیگیری از طریق سایت سازمان هواپیمایی را دارند. 

به مسافران بدون ماسک‌ خدمات داده نمی‌شود

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر اینکه دارا بودن ماسک در همه پروازها و سالن ترمینال‌های مسافری اجباری است، گفت: از مسافران می‌خواهیم در این باره قوانین بهداشتی را رعایت کنند.

وی بیان کرد: فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به سرویس‌دهی به افراد بدون ماسک نیستند، ضمن اینکه خودشان هم نباید نسبت به ارائه ماسک به مسافران، اغماض کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار