gardeshban.ir

سرپرست فرمانداری سوادکوه گفت که بارش برف سنگین روز جمعه راه دسترسی بعضی از روستاهای این شهرستان را مسدود کرده است و تلاش برای بار کردن آنها ادامه دارد.
کد خبر: ۳۵۰۰۶
تاریخ انتشار : شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۹-1399 October 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
عین الله طالبی افزود : با توجه به این که پهنه جغرافیایی شهرستان گسترده و امکانات راهداری اندک است ، بنا بر این تمام سعی و تلاش طی شبانه روز گذشته بر باز نگه داشتن محور اصلی بوده که چند بار با بسته شدن مقطعی و موقتی مواجه بوده است.

وی گفت : هم اکنون محور اصلی سوادکوه با امکاناتی که اداره راهداری مازندران در اختیار قرار داده ، باز است.

سرپرست فرمانداری سوادکوه با اعلام اینکه شدت برف در این شهرستان سنگین بوده است ، گفت : نشست مدیریت بحران با حضور مسئولان دستگاه های مربوطه برگزار شد و هم اکنون تمام تیم های راهداری، منابع طبیعی، شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در حال تلاش هستند.

وی توضیح داد : هم اکنون شهرداری ها در حوزه شهری مشغول برفروبی هستند و امشب هم نیروهای شهرداری نسبت به نمک پاشی مسیر شهری اقدام می کنند تا از یخ زدگی جلوگیری شود.

بی توجهی به هشدار هواشناسی

طالبی از آنچه که بی توجهی برخی شهروندان به هشدارهای چند روز گذشته هواشناسی نامید ، انتقاد کرد و گفت : متاسفانه با وجود هشدارهای هواشناسی برخی از شهروندان به روستاهای بالادست سفر کردند و هم اکنون گرفتار برف شده اند و برای بازگشت درخواست بازگشایی مسیر را دارند.

وی افزود : برای بازگشایی منطقه " ولوپی " ۲ دستگاه لودر به کار گرفته شد و هم اکنون در این مسیر تردد به سختی در حال انجام است.

طالبی با اعلام این که به دلیل بارش شدید برف عملیات بازگشایی مسیرهای روستایی  با سختی در حال انجام است ، گفت : هم اکنون سه دستگاه تراکتور برف روب در منطقه کسیلیان مشغول فعالیت برای بازگشایی مسیر هستند و سایر مسیرها هم به نوبت بازگشایی خواهند شد.

قطعی برق در هشت روستا

سرپرست فرمانداری سوادکوه همچنین از قطعی برق برخی از مناطق شهرستان در پی بارش سنگین برف خبر داد.

طالبی گفت که در حال حاضر برق بعضی از مناطق شهری و هشت روستا قطع است ، گفت : متاسفانه به دلیل سقوط درخت بر روی کابل های برق برخی از مناطق شاهد قطعی برق بوده اند که عوامل نیروهای برق در حال تلاش برای رفع مشکل هستند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار