gardeshban.ir

هتل سه ستاره لوکس فدک الزهرا مشهد یکی از هتل‌های مشهد است که تازه تاسیس بوده و خدمات مطلوبی را برای آسایش و راحتی میهمانان خود ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۵۶۲۰۷
تاریخ انتشار : شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱-1401 September 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سه ستاره لوکس فدک الزهرا مشهد یکی از هتل‌های مشهد است که تازه تاسیس بوده و خدمات مطلوبی را برای آسایش و راحتی میهمانان خود ارائه می‌دهد. 

نزدیک بودن این هتل به حرم امام رضا (ع) و جاذبه‌های گردشگری مشهد از جمله موزه ظروف، موزه مردم شناسی، موزه آستان قدس رضوی، بازار رضا، باغ پرندگان، پارک کوهسنگی و مسجد گوهرشاد موجب جذب زائران و گردشگران بسیاری به سوی این هتل شده است. 

فرودگاه بین المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد ۸.۲ کیلومتر تا هتل فاصله دارد و ۲۴ دقیقه با ماشین طول می‌کشد تا خود را به آن‌جا برسانید. اگر قصد خرید بلیط هواپیمای مشهد و سفر به این شهر مقدس و اقامت در جوار امام هشتم شیعیان را داشته باشید، هتل Fadak Al-Zahra Hotel با ارائه خدمات و امکانات رفاهی عالی گزینه ایده‌آلی برای اقامت به شمار می‌آید.

امکانات کلی هتل فدک الزهرا مشهد

این هتل با فراهم کردن امکانات مناسب سعی دارد آسایش بیشتری را برای میهمانان خود فراهم کند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. دکوراسیون داخلی هتل بسیار مجلل و شیک بوده و پرسنل مجرب آن با خوشرویی از میهمانان استقبال می‌کنند. هتل فدک الزهرا مشهد دارای ۷ طبقه و ۹۴ اتاق است که برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. 

سیستم اعلام و اطفا حریق، سالن آمفی‌تئاتر، آشپزخانه مرکزی، نمازخانه و پارکینگ با ظرفیت ۲۰ خودرو از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌آیند. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. اینترنت بی سیم رایگان در لابی و اتاق‌ها موجود است. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلفن و تلویزیون نیز در لابی وجود دارند. 

هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است تا مزاحمتی برای کارکنان و سایر مسافران ایجاد نشود. برای گشت و گذار در شهر و بازدید از مکان‌های دیدنی می‌توانید از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید. 

شاتل فرودگاهی با هزینه اضافی نیز در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. علاوه بر این‌ها خدماتی مانند فکس و فتوکپی نیز در دسترس هستند. تحویل اتاق از ساعت ۱۴ و تخلیه اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر صورت می‌گیرد. پذیرش خانم مجرد با مدرک شناسایی معتبر صورت می‌گیرد. برای کودکان زیر سه سال در صورت عدم استفاده از سرویس هزینه‌ای برای اقامت دریافت نمی‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل فدک الزهرا مشهد عبارتند از:

• اتاق دو تخته دبل
• اتاق دو تخته توئین
• اتاق سه تخته
• اتاق چهار تخته
• سوئیت چهار نفره
• سوئیت پنج نفره
• سوئیت شش نفره

همه اتاق‌ها مجهز به تهویه مطبوع، وای فای رایگان و یک نفر ظرفیت اضافی هستند. سرویس اتاق به صورت ۲۴ ساعته وجود دارد. از امکانات داخل اتاق‌ها می‌توان به سیستم گرمایش و سرمایش مناسب، مبل، تخت خواب، کمد لباس، میز تحریر، سیستم اعلام حریق، یخچال، تلویزیون و تلفن اشاره کرد. برای تهیه چای می‌توانید از چای ساز استفاده کنید. حمام مجهز به دوش، حوله، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان از دیگر امکانات اتاق‌ها به شمار می‌آیند. برخی از اتاق‌ها ممکن است فاقد پنجره باشند.

رستوران هتل

صبحانه هر روز صبح به صورت سلف سرویس در این هتل سرو می‌شود. هتل فدک الزهرا مشهد دارای ۲ رستوران در طبقه اول و دوم با ظرفیت ۵۰۰ نفر است که با انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه ایرانی آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. با انواع نوشیدنی‌های گوارا در دو کافی‌شاپ هتل می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل فدک الزهرا مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه آستان قدس رضوی: ۹۰۰ متر
فاصله تا موزه ظروف: ۹۰۰ متر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۳ کیلومتر
فاصله تا باغ پرندگان: ۱۱ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهسنگی: ۱۱.۶ کیلومتر


هتل فدک الزهرا مشهد

هتل فدک الزهرا مشهد

هتل فدک الزهرا مشهد

هتل فدک الزهرا مشهد

هتل فدک الزهرا مشهد

هتل فدک الزهرا مشهد

هتل فدک الزهرا مشهد
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار