gardeshban.ir

هتل ناین در شهر دبی قرار دارد، این هتل سه ستاره بوده و در میان سایر هتل‌های دبی طرفداران زیادی دارد.
کد خبر: ۵۶۸۷۹
تاریخ انتشار : شنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۱-1401 November 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل ناین در شهر دبی قرار دارد، این هتل سه ستاره بوده و در میان سایر هتل‌های دبی طرفداران زیادی دارد. 

در سال‌های اخیر سفر به دبی در میان هم‌وطنان طرفداران زیادی جذب کرده و از نقاط مختلف کشورمان علاقه زیادی به این خرید بلیط هواپیما و سفر به این منطقه رویایی و بی‌نظیر را دارند. با توجه به اینکه موقعیت جغرافیایی این هتل خوب است، بدین‌جهت دسترسی آسانی به جاهای دیدنی، گردشگری و مراکز خرید خواهید داشت، 

همچنین از این هتل تا فرودگاه بین‌المللی دبی نیز مسافتی حدوداً ۸ کیلومتری وجود دارد که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. از تراس‌های هتل ناین می‌توانید چشم‌انداز دلربایی از شهر دبی را تماشا کنید، همچنین مسجد بزرگ دبی نیز حدوداً ۶ کیلومتر تا این هتل زیبا فاصله دارد. 

از جمله جاهای دیدنی نزدیک به هتل Nine Hotel Dubai می‌توان به مرکز تجارت جهانی دبی اشاره کرد که حدوداً ۹ کیلومتر فاصله دارد. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری، روم سرویس، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل ناین دبی

از امکانات عمومی هتل ناین می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که در فراهم شدن هرچه بهتر خدمات و امکانات تلاش می‌کنند. همچنین اینترنت وای فای نیز در سراسر قسمت‌های هتل قابل‌دسترس است. پرسنل این مجموعه همگی کارآزموده بوده و در تلاش‌اند تا اقامتی به‌یادماندنی و خاطره‌انگیز برای مسافران خلق کنند. 

با توجه به اینکه همگی به زبان‌های انگلیسی، هندی، فیلیپینی تسلط دارند، بنابراین با مسافران ارتباط خوبی برقرار می‌کنند. همچنین بهتر است در جریان باشید که هتل Nine Hotel Dubai پارکینگ ندارد، زیرا ممکن است برخی از مسافران سفر با اتومبیل را ترجیح دهند که در این صورت باید به فکر محل پارک ماشینشان باشند. برای برگزاری جلسات کاری نیز اتاق بیزینس دایر کرده‌اند.

امکانات تفریحی هتل

در هتل ناین می‌توانید به مرکز سلامتی و اسپا بروید و از انواع خدمات و ماساژها بهره‌مند شوید. البته لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از این خدمات نیازمند پرداخت هزینه مجزا هستید. همچنین در زمان اوقات فراغت می‌توانید به سمت میز بیلیارد رفته و بازی کنید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها

انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل دلوکس، سوئیت اکسکیوتیو و اتاق سینگل. از جمله مشهورترین اتاق‌های این مجموعه می‌توان به اتاق‌های خانواده اشاره کرد. 

همچنین همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا هستند، سایر خدمات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های هتل Nine Hotel Dubai عبارت‌اند از تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، فرش، کمد لباس، کاناپه تخت شو، میز کار، حمام اختصاصی مجهز به لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی. برخی از واحدهای اقامتی در هتل ناین دارای گاوصندوق هستند و با خیال راحت می‌توانید وسایل ارزشمند و گران‌بهای خود را در این صندوق قرار دهید.

رستوران هتل

وعده صبحانه در این هتل همه‌روزه ارائه می‌شود. در کافی‌شاپ نیز می‌توانید انواع خوراکی و نوشیدنی‌های آفریقایی، چینی، هندی، محلی و آسیایی سفارش داده و میل کنید.

فاصله هتل ناین دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه دبی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیره: ۲.۵ کیلومتر
فاصله تا کریک دبی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا آکواریوم دبی: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۹.۶ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۹.۸ کیلومتر


هتل Nine Hotel Dubai

هتل Nine Hotel Dubai

هتل Nine Hotel Dubai

هتل Nine Hotel Dubai

هتل Nine Hotel Dubai

هتل Nine Hotel Dubai

هتل Nine Hotel Dubai

هتل Nine Hotel Dubai

هتل Nine Hotel Dubai

هتل Nine Hotel Dubai
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار