gardeshban.ir

هتل کنکورد پالاس از هتل‌های میان‌رده دبی بوده و گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌رود.
کد خبر: ۵۶۶۱۳
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱-1401 October 10
گردشبان (gardeshban.ir) :
کنکورد پالاس هتل ۳ ستاره زیبایی در مرکز شهر دبی است. هتل کنکورد پالاس از هتل‌های میان‌رده دبی بوده و گزینه خوبی برای اقامت به شمار می‌رود. این هتل زیبا در قلب شهر دبی قرار گرفته و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی دبی دارد. با انتخاب کنکورد پالاس دبی برای اقامت، تنها ۸۰۰ متر تا موزه دبی فاصله خواهید داشت. 

خانه شیخ سعید آل مکتوم در ۱.۶ کیلومتری هتل قرار گرفته است. شاید برایتان جالب باشد که یکی از دلایل مهم خرید بلیط هواپیما دبی برای بسیاری از گردشگران بازدید از مراکز خرید دبی است. 

با اقامت در Concorde Palace Hotel Dubai در همسایگی مهم‌ترین فروشگاه‌های دبی خواهید بود. کنکورد پالاس گزینه‌ای عالی برای سفرهای دونفره است. با اقامت در هتل کنکورد لحظات خوشی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل کنکورد پالاس دبی

در هتل کنکورد پالاس طیف وسیعی از امکانات و خدمات رفاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباط راحتی را برای مهمانان فراهم می‌کند. پارکینگ عمومی در نزدیکی هتل قرار دارد. 

پذیرش Concorde Palace Hotel Dubai ۲۴ ساعته است؛ در این قسمت خدماتی نظیر صرافی و فاکتور به مهمانان ارائه می‌شود. در هتل کنکورد پالاس دبی چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۱۵ و چک‌اوت از ساعت ۱۲ تا ۱۳ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان انگلیسی هستند و با خوش‌رویی تمام برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. 

خدمات خانه‌داری رایگان است و با پرداخت هزینه می‌توانید از خدمات لاندری برخوردار شوید. فرودگاه بین‌المللی دبی در ۷ کیلومتری هتل قرار دارد، با استفاده از وسایل نقلیه عمومی می‌توانید به راحتی به محل اقامتتان تشریف ببرید. ناگفته نماند ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

Concorde Palace Hotel Dubai دارای واحدهای اقامتی زیبا و راحتی است. مهمانان عزیز می‌توانند با توجه به تعداد نفراتشان واحد مناسبی را برای اقامت انتخاب کنند. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق استاندارد دوبل یا تویین، اتاق دلوکس دوبل یا تویین، اتاق استاندارد تویین و اتاق خانواده است. تمامی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. 

از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها می‌توان به یخچال، کتری برقی، کمد لباس، تلفن، میز و صندوق امانات اشاره کرد. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با لوازم بهداشتی است. لازم به ذکر است برخی از واحدهای اقامتی هتل کنکورد پالاس دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می‌شود. سرویس اضافی شامل هزینه اضافی است. ناگفته نماند استعمال دخانیات در اتاق‌های این هتل ممنوع است.

امکانات تفریحی هتل

برای علاقه‌مندان جاهای دیدنی، Concorde Palace Hotel Dubai بهترین گزینه است. با پیاده‌روی کوتاهی در اطراف هتل می‌توانید از بسیاری از جاذبه‌های دبی بازدید کنید. پس از گردش در شهر اگر احساس خستگی کردید، سری به مرکز اسپای هتل بزنید. مرکز اسپا انتخابی عالی برای تجدید انرژی است.

رستوران هتل

با اقامت در هتل کنکورد پالاس روزتان با صرف صبحانه کانتیننتال یا آمریکایی آغاز خواهد شد. برای صرف غذا می‌توانید به رستوران هتل تشریف ببرید. 

ناگفته نماند Concorde Palace Hotel Dubai خدمات روم سرویس به مهمانان ارائه می‌دهد و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. موقعیت مکانی عالی هتل دسترسی به رستوران‌های معروف دبی را برای مهمانان راحت می‌کنند. رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل کنکورد قرار دارند که انتخاب‌های خوبی برای چشیدن طعم لذیذ غذاهای دبی هستند. 

رستوران MTR 1924 تنها ۲۰ متر تا هتل فاصله دارد و کافه رستوران Nefertiti Restaurant & Coffee Shop در ۴۰ متری هتل قرار گرفته است. برای صرف نوشیدنی می‌توانید به سالن هتل تشریف ببرید.

فاصله هتل کنکورد پالاس دبی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه دبی: ۸۰۰ متر
فاصله تا خانه شیخ سعید آل مکتوم: ۱.۶ کیلومتر
فاصله تا دهکده جهانی دبی: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا برج ساعت دیرا: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۷ کیلومتر
فاصله تا آبنمای دبی: ۷ کیلومتر


هتل Concorde Palace Hotel Dubai

هتل Concorde Palace Hotel Dubai

هتل Concorde Palace Hotel Dubai

هتل Concorde Palace Hotel Dubai

هتل Concorde Palace Hotel Dubai

هتل Concorde Palace Hotel Dubai

هتل Concorde Palace Hotel Dubai

هتل Concorde Palace Hotel Dubai

هتل Concorde Palace Hotel Dubai

هتل Concorde Palace Hotel Dubai
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار