gardeshban.ir

هتل بلز بیچ ریزورت گوا، از هتل‌های خوب ۴ ستاره گوا، شهر ساحلی زیبا در هند است که امکانات شیک و لوکس برای مهمانان فراهم کرده و به خوبی از آن‌ها استقبال و میزبانی می‌نماید.
کد خبر: ۵۷۰۸۴
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱-1401 November 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل بلز بیچ ریزورت گوا، از هتل‌های خوب ۴ ستاره گوا، شهر ساحلی زیبا در هند است که امکانات شیک و لوکس برای مهمانان فراهم کرده و به خوبی از آن‌ها استقبال و میزبانی می‌نماید. این هتل نزدیک مرکز شهر واقع شده و دسترسی آسان به ساحل و جاذبه‌های شهر دارد و اطراف آن را انواع فروشگاه‌ها، مراکز خرید، رستوران‌ها و ... احاطه کرده‌اند. 

گردشگران در هتل بلز بیچ ریزورت گوا می‌توانند در یکی از ۶۲ اتاق دنج، وسیع و لوکس اقامت کرده و شیرینی سفرشان را چندین برابر کنند. مهمانان از انواع امکانات و خدمات رفاهی، تفریحی و غذایی در این هتل بهره‌مند می‌شوند. 

هتل برای تأمین اقامت خوش و به یادماندنی برای مهمانان تمامی تدابیر را در نظر گرفته و در نوع خود بهترین‌ها را برایشان مهیا کرده است. گردشگران زیادی سالانه به هندوستان سفر می‌کنند، اما کسانی که عاشق ساحل و دریا هستند، خرید بلیط هواپیما گوا را ترجیح می‌دهند. سواحل گوا بی‌نظیر هستند اما جاهای دیدنی گوا هم خالی از لطف نیستند و زیبایی‌های زیادی برای ارائه دادن به گردشگران دارند. 

مهمانان می‌توانند کل شهر را بگردند و در پایان برای استراحت به اتاق‌های زیبایشان در هتل بلز بیچ ریزورت گوا برگردند. مهمانان در این هتل خود را همچون در خانه خود احساس می‌کنند. کارکنان هتل Bells beach resort goa نیز بسیار کاردان و زحمتکش هستند و برای جلب رضایت مهمانان تمام تلاششان را می‌کنند. تاکنون، مهمانانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، از نحوه ارائه خدمات، رفتار کارکنان و مرغوبیت امکانات رفاهی ابراز خشنودی و خرسندی کرده‌اند.

امکانات و خدمات عمومی هتل بلز بیچ ریزورت گوا

در هتل بلز بیچ ریزورت گوا امکانات رفاهی متنوع برای آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما، سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل استفاده کنند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل، واقع در همکف، دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، اتاق چمدان، فروشگاه، اتاق مخصوص سیگار، عبادتگاه، آسانسور و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل به‌طور شبانه‌روزی در لابی هتل آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤالات و نیازهای آن‌ها است. 

مهمانان می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، تور، تهیه بلیط، تبدیل ارز، اتو، لباس‌شویی، خشک‌شویی، برگزاری میتینگ‌ها و جلسه‌های مهم کاری، خدمات شاتل فرودگاهی، کرایه خودرو، تحویل سفارش غذا، خدمات پزشکی، خدمات برای معلولین، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. ضمناً، کارکنان هتل بلز بیچ ریزورت گوا به زبان‌های انگلیسی و هندی مسلط هستند و به‌راحتی با مهمانان خارجی ارتباط برقرار می‌کنند. مهمانانی که قصد سفر به گوا همراه حیوان خانگی‌شان را دارند، لازم است بدانند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق های هتل

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، در هتل بلز بیچ ریزورت گوا ۶۱ واحد اقامتی با امکانات متنوع و متناسب با سلیقه‌های متفاوت طراحی شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های استاندارد بدون بالکن، دلوکس با منظره شهر، دلوکس با منظره استخر و رویال گرند هستند و هرکدام از طراحی و دکوراسیون زیبا و شیک برخوردارند. ترکیب رنگ‌های جذاب و هماهنگ در طراحی اتاق‌ها استفاده شده و اسباب و لوازم مطلوب و باکیفیت در چیدمان اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. اتاق‌ها دارای بالکن‌های وسیع با مبلمان مخصوص فضای باز و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا از شهر هستند. 

لذت مزه کردن یک فنجان قهوه در بالکن اتاق‌ها بسیار دلنواز و دوست‌داشتنی است. کف اتاق‌ها با پارکت چوبی پوشش یافته است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. همه اتاق‌ها عایق صدا هستند و هیچ صدایی مزاحم آرامش مهمانان نمی‌گردد. ضمناً، مهمانان توجه داشته باشند استعمال دخانیات داخل اتاق‌ها ممنوع است. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل بلز بیچ ریزورت گوا ساعت ۱۴ الی ۵ صبح و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ شب الی ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی نظیر مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، جعبه کمک‌های اولیه، میز تحریر، آباژور، تلفن، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، لوازم بهداشتی، سشوار، دمپایی و ... وجود دارند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

در هتل بلز بیچ ریزورت گوا دو استخر روباز و سرپوشیده وجود دارند. استخر روباز به‌طور فصلی فعالیت می‌کند، اما استخر سرپوشیده در کل سال در دسترس مهمانان قرار دارد. استفاده از استخرها برای مهمانان رایگان است. در اطراف استخرها تخت و چتر آفتاب وجود دارند. چشم‌انداز زیبای استخر هتل بسیار هیجان‌انگیز است. در کنار استخر بار نوشیدنی انواع نوشیدنی‌ها را برای مهمانان آماده و سرو می‌کند. مهمانان می‌توانند برای تفریحات آبی (بدون استفاده از لوازم موتوری) با پذیرش هماهنگ شوند. ناگفته نماند، خدمات زیبایی و آرایشی نیز برای مهمانان در این هتل در نظر گرفته شده‌اند.

رستوران هتل

در رستوران «سامودرا Samudra» هتل بلز بیچ ریزورت گوا انواع غذاهای گوناگون و خوشمزه در تمامی وعده‌های غذایی آماده و سرو می‌شوند و میزان طعم شناسی و قدرت چشایی مهمانان را به درجات بالاتری ارتقا می‌دهند. لذت غذاهای این رستوران بی‌نظیر است. کیفیت غذاها حرف ندارد. امکان ندارد مهمانان در این رستوران غذا بخورند و عاشق لذت و طعم‌های خوشمزه آن نشوند. بار نوشیدنی هتل نیز انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های تازه را برای مهمانان تدارک می‌بیند.

فاصله هتل بلز بیچ ریزورت گوا تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا ساحل کالانگوته گوا: ۱٫۷ کیلومتر
فاصله تا موزه گوا: ۷٫۱ کیلومتر
فاصله تا جمعه بازار ماپوسا گوا: ۸٫۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه آگوادا گوا: ۸٫۹ کیلومتر
فاصله تا کلیسای بوم ژیزوس گوا: ۱۳٫۱ کیلومتر


هتل Bells Beach Resort Goa

هتل Bells Beach Resort Goa

هتل Bells Beach Resort Goa

هتل Bells Beach Resort Goa

هتل Bells Beach Resort Goa

هتل Bells Beach Resort Goa

هتل Bells Beach Resort Goa

هتل Bells Beach Resort Goa

هتل Bells Beach Resort Goa

هتل Bells Beach Resort Goa
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار