gardeshban.ir

هتل سینم استانبول، هتلی میان‌رده در منطقه آکسارای استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مرغوب و مناسب سعی در تأمین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد.
کد خبر: ۵۷۰۸۵
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱-1401 November 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل سینم استانبول، هتلی میان‌رده در منطقه آکسارای استانبول است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مرغوب و مناسب سعی در تأمین اقامت راحت و دل‌نشین برای مهمانان دارد. موقعیت مکانی عالی هتل سینم استانبول و نزدیکی آن به بسیاری از جاهای دیدنی استانبول، از ویژگی‌های مثبت و برتر آن به حساب می‌آید. 

مهمانان با رزرو این هتل در بخش اروپایی استانبول اقامت کرده و قادر به بازدید از جاذبه‌های تاریخی و باارزش چون مسجد سلطان احمد، مسجد و موزه ایاصوفیه، مسجد سلیمانیه و .... خواهند بود. انواع وسیله نقلیه در استانبول برای جابجایی در شهر و بیرون شهر مهیا هستند. 

گشت و گذار در استانبول و بازدید از زیبایی‌های آن تمامی ندارد و مطمئن باشید هر اندازه که سعی کنید استانبول را تمام و کمال کشف کنید، باز هم با کمبود وقت و زمان مواجه خواهید شد. اما با برنامه ریزی خوب و رزرو هتل مقرون به صرفه موفق به تجربه سفر شیرین و به یاد ماندنی می‌شوید. 

پس برای خرید بلیط هواپیما استانبول امروز و فردا نکنید. امکاناتی که در هتل سینم استانبول فراهم شده‌اند، با توجه به ستاره و سطح هتل کاملاً معقول و رضایت‌بخش هستند و رفتار درخور و مناسب کارکنان هتل Sinem Hotel Istanbul در جلب رضایت مهمانان نقش مهمی دارند. کارکنان هتل سینم استانبول سعی دارند اقامتی خوش و دل‌نشین برای مهمانان فراهم نمایند.

امکانات و خدمات عمومی هتل سینم استانبول

در هتل سینم استانبول انواع امکانات و خدمات برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده‌اند. دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت در سراسر هتل برای مهمانان امکان‌پذیر است. لابی هتل در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، اتاق چمدان، آسانسور و ... است. 

پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر یافته و به طور شبانه روزی به مهمانان سرویس دهی کرده و به سؤال‌ها و نیازهایشان پاسخ می‌دهد. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات کانسرج، خدمات تور، تبدیل ارز،، شاتل فرودگاهی، اتو، خشک‌شویی، لباسشویی، اتوپرس شلوار، فتوکپی، فکس، کرایه خودرو، خدمات بیدارباش، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه نمایند. پرسنل پذیرش مهمانان را به خوبی راهنمایی می‌کنند. در ضمن، کارکنان هتل سینم استانبول به زبان‌های انگلیسی، عربی، فارسی، روسی و ترکی مسلط هستند و با مهمانان خارجی به خوبی ارتباط برقرار می‌کنند. لازم است مهمانان بدانند، در هتل سینم استانبول حیوانات خانگی پذیرش نمی‌شوند.

اتاق‌ های هتل

هتل سینم استانبول مناسب هر نیاز و سلیقه‌ای اتاق‌های متنوع با امکانات گوناگون طراحی کرده است. واحدهای اقامتی هتل سینم استانبول شامل اتاق‌های سینگل، دبل، تویین و تریپل استاندارد هستند. چشم انداز اتاق‌ها را منظره‌ای از شهر تشکیل می‌دهد. استعمال دخانیات در اتاق‌ها ممنوع است. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. اتاق‌ها عایق صدا هستند و از دکوراسیون شیک و دل‌نشین برخوردارند. زمان تحویل اتاق‌ها در هتل سینم استانبول ساعت ۱۳ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۱ صبح است.

امکانات اتاق‌ های هتل

داخل تمام واحدهای هتل سینم استانبول امکانات رفاهی اساسی و استاندارد شامل مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون، تلفن، صندوق امانات، مینی بار، کمد لباس، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، حوله، دمپایی، لوازم بهداشتی، سشوار و ... در نظر گرفته شده‌اند.

امکانات تفریحی و سرگرمی هتل

ساعاتی که مهمانان در هتل سپری می‌کنند، می‌توانند به فعالیت‌های مختلف سرگرم کننده پرداخته و از زمانشان استفاده سالم کنند. تورها و کلاس‌های آموزشی در خصوص آموزش و آشنایی با فرهنگ محلی برگزار می‌شوند که بسیار مفید و آموزنده هستند. همچنین، تورهای پیاده روی و دوچرخه سواری از جمله فعالیت‌های سالم و سرگرم کننده هتل سینم استانبول هستند.

رستوران هتل

در رستوران هتل سینم استانبول وعده صبحانه به صورت بوفه‌ای سرو می‌شود و شامل انواع غذاها و نوشیدنی‌های رنگارنگ است. یک بار نوشیدنی جات نیز در هتل وجود دارد که برای مهمانان میان وعده‌ها و نوشیدنی‌های متنوع آماده می‌کند.

فاصله هتل سینم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا آب انبار باسیلیکا استانبول: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا برج گالاتا استانبول: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ و موزه توپکاپی استانبول: ۳ کیلومتر
فاصله تا برج دختر استانبول: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۶ کیلومتر
فاصله تا برج سافایر استانبول: ۱۰ کیلومتر


هتل Sinem Hotel Istanbul

هتل Sinem Hotel Istanbul

هتل Sinem Hotel Istanbul

هتل Sinem Hotel Istanbul

هتل Sinem Hotel Istanbul

هتل Sinem Hotel Istanbul

هتل Sinem Hotel Istanbul
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار