gardeshban.ir

یکی از اصلی ترین دلایل سفر افراد به نقاط مختلف جهان جاذبه های گردشگری است. شهر ابوظبی واقع در کشور امارات یکی از شهر های پیشرفته و مدرن بوده و دارای جاذبه های بسیاری است.
کد خبر: ۲۱۱۵۷
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸-1398 October 14
گردشبان (gardeshban.ir) :
یکی از جاذبه های گردشگری محبوب در این شهر، جزیره یاس است. با ما در این مقاله همراه باشید تا به بررسی جزیره یاس در ابوظبی بپردازیم.

جاذبه های گردشگری جزیره یاس در ابوظبی/تصاویر

جزیره یاس واقع در شهر ابوظبی در واقع یکی جزیره مصنوعی بوده که با هدف توسعه صنعت گردشگری و پیشرفت شهر، ساخته شده است. 

ساخت این جزیره زیبا در سال 2006 میلادی آغاز شد، گردشگران تور ابوظبی باید بدانند که هزینه ساخت جزیره یاس در حدود 40 میلیار دلار می باشد. مساحت این جزیره 25 کیلومتر مربع بوده و در حدود 17 کیلومتر مربع آن را ساختمان ها پوشش داده اند. گردشگران می توانند به وسیله خودرو، کشتی و حتی هواپیما به این جزیره مراجعه کنند. 

امروزه بخش های بسیار از جزیره یاس ساخته شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده تکمیل این جزیره تا پایان سال 2018 میلادی به طول می انجامد. گردشگران تور امارات جالب است بدانند پیست موجود در این جزیره در سال 2009 میلادی محل برگزاری مسابقات فرمول یک بوده است. این جزیره در سال 2009، عنوان برترین پروژه تورستی را دریافت کرد.

جاذبه های گردشگری:

درون جزیره یاس جاذبه های گردشگری بسیاری وجود دارد که در این بخش به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

جاذبه های گردشگری جزیره یاس در ابوظبی/تصاویر

- سرزمین فراری ورلد: یکی از جاذبه های گردشگری محبوب در شهر ابوظبی شهربازی فراری ورلد بوده که در سال 2010 میلادی افتتاح شده است. از محبوب ترین بازی های موجود در این شهربازی می توان به ترن هوایی فرمولا روسا اشاره کرد.

- پیست یاس مارینا: پیست اتومبیل رانی مارینا طولی در حدود 5554 کیلومتر دارد.

- یاس لینکس: زمین گلف یاس در سال 2012 میلادی به عنوان یکی از بهترین زمین های گلف در جهان انتخاب شده است.

- ساحل یاس: ساحل این جزیره بسیار زیبا بوده و مکان مناسبی برای استراحت است.

جاذبه های گردشگری جزیره یاس در ابوظبی/تصاویر

- پارک آبی یاس: پارک آبی یاس یکی دیگر از جاذبه های گردشگری محبوب در این شهر بوده و تا به امروز جوایز بسیاری را دریافت کرده است.

اقامت در جزیره یاس:

در این جزیره چندین هتل برای اقامت گردشگران تور ابوظبی احداث شده است که از معروف ترین آن ها می توان به هتل یاس ویسروی ابوظبی اشاره کرد، این هتل 5 ستاره دارای امکانات بسیاری می باشد. جالب است بدانید که این هتل تنها هتل ساخته شده در کنار پیست اتومبیل رانی در جهان محسوب می شود.

رستوران های جزیره:

جزیره یاس دارای چندین رستوران و کافی شاپ بوده که انواع غذا های خوش طعم و باکیفیت بین المللی را برای گردشگران تور امارات سرو می کنند. از رستوران های موجود می توان به رستوران ال پودیو، روستیچریا مدنا، ماما روزلا، ریتورانته کاوالینو و کافی شاپ اسپرسو روسو اشاره کرد.

فروشگاه ها:

خرده فروشی آکیا یکی از معروف ترین فروشگاه های موجود در جزیره یاس بوده که مساحتی در حدود 33 هزار متر مربع دارد. این فروشگاه دارای قسمتی برای بازی کودکان می باشد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار