gardeshban.ir

الهیار ترکمن گفت: با احتساب اعمال رتبه بندی و افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری حقوق معلمان افزایش ۱/۵ تا ۲ میلیون تومانی دارد.
کد خبر: ۲۴۴۸۳
تاریخ انتشار : شنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 09
گردشبان (gardeshban.ir) :
علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره افزایش ۵۰ درصدی حقوق فرهنگیان اظهار کرد: براساس بخشنامه هیئت دولت برخی از کارمندان مشمول قانون خدمات کشوری از افزایش حقوقی بهره‌مند نشدند باید از آن استفاده کنند و با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش هم مشمول قانون خدمات مدیریت کشوری است و از این افزایش استفاده نکرده بود براساس بخشنامه وارد عمل شدیم.

او ادامه داد: در آیین نامه رتبه بندی سه آیتم حق شغل، شاغل و فوق‌العاده شغل از فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری لحاظ می‌شد، اما در افزایش اخیر تمام بخش‌های فصل دهم لحاظ شد و ما به التفاوت آیتم‌های قبلی هم اعمال می‌شود و افزایش ۵۰ درصدی داریم.

صدور احکام افزایش  ۵۰ درصدی از اول اسفند 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: علاوه بر امتیازات رتبه بندی یک میلیون تومان به احکام اضافه می‌شود و این موضوع تثبیت خوبی در حقوق فرهنگیان ایجاد می‌کند و دریافتی‌ها بهتر می‌شود تا بهبود معیشت فرهنگیان کمک کند.

الهیار ترکمن با احتساب رتبه بندی و افزایش ۵۰ درصدی تاکید کرد: بین ۱/۵ تا ۲ میلیون تومان افزایش حقوق برای معلمان خواهیم داشت که رتبه بندی فرهنگیان از اول مهر ماه و احکام افزایش  ۵۰ درصدی از اول اسفند ماه در احکام آمده است.

 پرداخت ۳۵۰ میلیارد تومان برای حق التدریس غیرموظف 

او درباره وضعیت پرداخت معلمان حق التدریس گفت: ۸/۵ ماه از حق التدریس شاغل غیر موظف پرداخت نشده است که ۲/۵ ماه از ابتدای سال ۹۸ است و اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومانی برای پرداخت آن در نظر گرفته شده است و تا خزانه برای تامین اعتبار پیش رفتیم و به محض انجام سوم نهایتا یک روز بعد به حساب معلمان واریز می‌شود؛ پرداخت حق التدریس ۶ ماهی هم که از سال تحصیلی جاری باقی مانده هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بار مالی برآورد می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته ادامه داد: متاسفانه روالی شده است که پاداش پایان خدمت به دلیل بار مالی بالا به سال بعد منتقل می‌شود بر همین اساس پاداش ۹۸ هم به بودجه ۹۹ منتقل می‌شود البته اعتبار پنج هزار میلیارد تومانی آن در بودجه دیده شده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار