gardeshban.ir

اگر بخواهید با خودروی شخصی در اتریش سفر کنید، مسیرهایی برای این کار پیشنهاد می‌کنیم که خاطراتی تکرار نشدنی برایتان می‌سازند.
کد خبر: ۲۶۵۲۳
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
گشت و گذار در اتریش با خودرو پر از ماجراجویی‌های جذاب است. از مناظر مرتفع آلپی در غرب گرفته تا دشت‌های فراخ شرق، مسیرهایی را برای سفرهای ماشینی وجود دارند که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی برای هر مسافری ایجاد می‌کند.

از وین به سالزبورگ و اینسبروک

این سفر چهار تا پنج روزه به شما اجازه می‌دهد با سه تا از بهترین شهرهای اتریش آشنا شده و در میان راه از مناظر روستایی باورنکردنی لذت ببرید. بعد از آن‌که تمام دیدنی‌های پایتخت را پشت سر گذاشتید، می‌توانید این راه را انتخاب کرده و از منطقه «

بهترین مسیرهای جاده ای برای گردش در اتریش/عکس

منطقه بختسگاردن در اتریش

» (Berchtesgaden) به سمت سالزبورگ بروید. اگر چه این مسیر کمی طولانی است، اما به شما موقعیت تماشای «دریاچه کونیگسی» (Lake Königssee) در مرز آلمان و همچنین مسیرهای کوهستانی را می‌دهد. بعد از اینجا می‌توانید با صرف یکی دو روز سالزبورگ را به خوبی بگردید و سپس از اتوبان A-12 به سمت اینسبروک روانه شوید.

بهترین مسیرهای جاده ای برای گردش در اتریش/عکس

مسیر سل ام زی به سمت گراتس

این مسیر جاده‌ای از «سل ام زی» (Zell am See) به سمت «گراتس» (Graz) به شما امکان لذت بردن از مناظر طبیعی در ارتفاعات آلپی را می‌دهد. همچنین می‌توانید در پارک ملی «هوهه تاورن» (Hohe Tauern) نیز گردش کنید. اتوبان A2 شما را مستقیماً به شهر کوچک گراتس می‌رساند. هر چند اگر دوست داشته باشید می‌توانید در میان راه به دیدن قلعه «هوخوسترویتس» (Hochosterwitz) یکی از معروف‌ترین استحکامات قرون وسطایی کشور نیز بروید.

شش دیدنی اتریش در شش روز

این مسیر به شما موقعیتی می‌دهد تا جنبه‌های مختلف کشور اتریش را از نظر شهری و روستایی تماشا کنید. سفرتان از شهر افسونگر اینسبروک شروع خواهد شد و در نهایت به وین ختم می‌شود. می‌توانید چیزهای زیادی شامل دریاچه‌های درخشان و قهوه‌ خانه‌های دلچسب را در سفرتان تجربه کنید. بعد از دیدن جاذبه‌های اینسبروک با طی کردن مسافتی دو ساعته به سل ام زی یکی از محبوب‌ترین مقاصد تعطیلات روستایی می‌رسید و می‌توانید در تابستان از تفریحات گوناگون لذت ببرید. روز بعد دوباره به جاده بزنید و بعد از دو ساعت به دهکده «هالشتات» (Hallstatt) برسید. از اینجا هم به سمت سالزبورگ حرکت خواهید کرد. آخرین قسمت سفرتان از سالزبورگ به سمت دره‌های تاکستانی «ملک» (Melk) و در نهایت وین خواهد بود.

بهترین مسیرهای جاده ای برای گردش در اتریش/عکس

از برگنتس به اینسبروک

شهر کوچک «برگنتس» (Bregenz) در سواحل دریاچه زیبای «کنستانس» (Constance) جایی ایده‌آل و زیبا برای شروع کردن یک گردش ریلکس و جذاب است. برای رسیدن به اینسبروک باید از B200 عبور کنید. این جاده پیچ در پیچ مناظری پانورامیک از آلپ را به شما هدیه خواهد کرد. اگر بخواهید در میان راه توقفی داشته باشید، می‌توانید «لخ ام آلبرگ» (Lech am Arlberg)، شهرک افسونگر محبوب اسکی‌بازان و کوهنوردان را انتخاب کنید.

بهترین مسیرهای جاده ای برای گردش در اتریش/عکس

مسیر گروسگلوکنر هوخالپن‌ شتراسه

مسیر پیچ در پیچ «گروسگلوکنر هوخالپن شتراسه» (Großglockner Hochalpenstrasse) که به جاده ارتفاعات آلپ هم شهرت دارد، شما را از سالزبورگ به «کارینتیا» (Carinthia) خواهد برد. این مسیر به شما امکان عبور از میان مناظر زیبای پارک ملی هوهن تاورن را داده و می‌توانید منظره بیش از ۴۰ کوه را تماشا کنید. مردم بومی هم به اندازه گردشگران تماشای آن‌ها را دوست دارند. بلندترین نقطه این جاده آلپی ۲۵۰۴ متر ارتفاع داشته و مناظری شگفت‌انگیز را به شما هدیه خواهد کرد. تنوع منظره میان راه پر از تپه‌، صخره‌، دریاچه‌، علفزار و قطعاً آلپ خیره‌کننده است و شما را هرگز خسته نمی‌کند.

بهترین مسیرهای جاده ای برای گردش در اتریش/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار