gardeshban.ir

پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با توجه به تعطیلی چهارشنبه ۲۸ خرداد و تعطیلات پایان هفته و نیز به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور را در برخی محور‌ها اجرا می‌کند.
کد خبر: ۲۷۷۱۹
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
جزئیات محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات پایان این هفته به شرح زیر است:

- تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر سه شنبه ۲۷ خرداد تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۳۱ خرداد از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و برعکس ممنوع است.

- تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

محور کرج - چالوس

الف - تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است.

ب - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای قطعه یک آزادراه تهران - شمال ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انوع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ سه شنبه ۲۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

پ - تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز پنجشنبه، جمعه و شنبه تاریخ‌های ۲۹، ۳۰ و ۳۱ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج (میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های فوق تا ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.

محور هراز

الف - تردد همه تریلر‌ها از محور هراز همچنان ممنوع است.

ب - تردد همه کامیون ها، کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ روز سه شنبه ۲۷ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه یکم تیر از محور هراز ممنوع است.

پ - تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های جمعه و شنبه تاریخ‌های ۳۰ و ۳۱ خرداد تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه و یکشنبه (۳۱ خرداد و یکم تیر) از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه (۳۰ و ۳۱ خرداد) تا ساعت ۲ بامداد روز بعد در صورت اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مُشا) یکطرفه است.

در صورت افزایش حجم تردد و عدم گنجایش سطح راه و به منظور تخلیه بار ترافیکی محدودیت‌های مقطعی از مسیر شمال به جنوب یا جنوب به شمال محور‌های هراز و کرج- چالوس اعمال خواهد شد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار