gardeshban.ir

معرفی/
هتل فرمونت پالم از هتل‌های پنج ستاره در شهر دبی است. این هتل دقیقاً در نزدیکی ساحل اختصاصی پالم جمیره واقع‌شده است.
کد خبر: ۴۶۷۲۱
تاریخ انتشار : شنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۰-1400 August 08
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل فرمونت پالم از هتل‌های پنج ستاره در شهر دبی است. این هتل دقیقاً در نزدیکی ساحل اختصاصی پالم جمیره واقع‌شده است و با ارائه انواع امکانات لاکچری برای توریست‌ها و گردشگران اقامتی بی‌نظیر رقم می‌زند. 

در این هتل زیبا ۴ استخر روباز و ۱۱ رستوران و کافی‌شاپ وجود دارند. دبی مارینا در ۸ کیلومتری این هتل واقع‌شده است و یکی از مراکز خرید تازه تاسیس شده به نام نخیل از طریق پیاده‌روی قابل‌دسترس است. 

برای دسترسی به مرکز خرید دبی مال و مرکز خرید امارات ترانسفر رفت‌وبرگشت به‌صورت رایگان تعبیه‌شده است. پیست اسکی دبی نیز در ۶ کیلومتری هتل Fairmont The Palm Dubai واقع‌شده و در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد. 

فرودگاه بین‌المللی دبی حدوداً ۳۱ کیلومتر از این هتل فاصله دارد و فرودگاه بین‌المللی المکتوم نیز ۴۱ کیلومتر فاصله دارد، در نظر داشته باشد برای دسترسی به این هتل از هریک از فرودگاه‌ها می‌توانید از شاتل فرودگاهی بدون هزینه و رایگان بهره‌مند شوید، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نگران انتخاب فرودگاه نباشید. 

از امکانات مشهور این هتل می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، ساحل اختصاصی، اتاق‌های خانواده و بار اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل فرمونت پالم دبی

قسمت پذیرش هتل فرمونت پالم به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند. حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. بلیط های جاذبه‌های گردشگری و دیدنی در میز بلیط تور و گردشگری این هتل ارائه می‌شوند. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در لابی هتل مراجعه کنید. 

برای سپردن وسایل و چمدان‌هایتان می‌توانید به اتاق چمدان سر بزنید. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل فرمونت پالم به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی و روسی صحبت می‌کنند. 

اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل اعم از اتاق‌ها، رستوران، فضای باز و استخر ارائه می‌شود. همچنین پارکینگ اختصاصی رایگان نیز بدون نیاز به رزرو قبلی برای مسافران ارائه می‌شود.

امکانات تفریحی هتل

گردشگران با اقامت در این هتل می‌توانید از باشگاه بدن‌سازی بهره‌مند شوید، همچنین در باشگاه بدن‌سازی می‌توانید با مربی خصوصی ورزش کنید و با مجهزترین دستگاه‌ها ورزش کنید. همچنین در مرکز اسپا با انواع خدمات درمانی و ماساژ در عین ارائه خدمت به مسافران هستند. 

برای کودکان نیز کلاب مخصوصی فراهم گردیده است تا با انواع بازی‌ها و برنامه‌ها سرگرم شوند. همچنین پارک اسپلش مخصوص کودکان و نوجوانان نیز در این هتل دایر گردیده است. 

از امکانات تفریحی و سرگرمی دیگر در هتل Fairmont The Palm Dubai می‌توان به ورزش‌های پرهیجان، کلاس‌های آشپزی، ورزش‌های آبی، تنیس روی میز، بیلیارد، زمین‌بازی کودکان و گلف اشاره کرد یا این‌که در کلاس‌های یوگا شرکت کرده و به آرامش برسید. همچنین مرکز سلامتی نیز شامل اتاق بخار و حمام بوده و انواع ماساژها را ارائه می‌دهند. 

در سالن زیبایی و آرایشی نیز می‌توانید انواع خدمات مربوط به زیبایی پوست و مو را دریافت کنید. دو استخر موجود در این هتل روباز هستند و هر دو در طی سال‌ فعالیت داشته و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شوند. 

توجه داشته باشید که استخر اول برای تمام رده‌های سنی و استخر دوم فقط مخصوص بزرگ‌سالان است و همچنین در کنار استخر می‌توانید در صندلی‌های آفتاب‌گیری دراز کشیده و ریلکس کنید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

همه اتاق‌های موجود در هتل فرمونت پالم دارای دکوراسیونی زیبا با رنگ‌های آرامش‌دهنده هستند، همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آسایش را تجربه خواهید کرد. 

در هریک اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل بالکن اختصاصی وجود دارد که چشم‌انداز نظیری از دریا مقابل چشمانتان خواهد بود. همچنین در هتل Fairmont The Palm Dubai اتاق‌های بزرگی وجود دارند که برای سفرهای خانوادگی و سفرهای دسته‌جمعی انتخاب مناسبی هستند. 

اتاق‌های موجود در این‌ها هتل عبارت‌اند از هریتیج فرمونت با بالکن، هریتیج دلوکس با بالکن و چشم‌انداز دریا، اتاق گلد فرمونت با بالکن، سوئیت کورنر همراه با جکوزی، سوئیت خانواده دو خوابه، اتاق خانواده فرمونت، اتاق خانواده گرند دلوکس، سوئیت تک خوابه، اتاق خانواده دو خوابه، سوئیت دلوکس آپارتمان دو خوابه. 

برخی از امکانات دیگر در اتاق‌ها نیز عبارت‌اند از کمد لباس، گاوصندوق، میز ناهارخوری، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، بالکن و سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی، امکانات اتوکشی.

رستوران هتل

رستوران‌های این هتل عبارت‌اند از رستوران Flow Kitchen غذاهای بین‌المللی به‌صورت بوفه‌ای، رستوران Frevo غذاهای برزیلی به‌صورت منویی، رستوران Seagrill Bistro غذاهای مدیترانه‌ای و دریایی به‌صورت منویی، رستوران Mashrabiya Loungeغذاهای بین‌المللی به‌صورت منویی، رستوران Little Miss India غذاهای هندی به‌صورت منویی و رستوران Ba غذاهای آسیایی به‌صورت منویی سرو می‌کنند.

فاصله هتل فرمونت پالم دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا اسکای دایوینگ (چتربازی) دبی: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی دبی: ۳.۳ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۵.۷ کیلومتر
فاصله تا پیست اسکی دبی: ۵.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۶ کیلومتر


فرمونت پالم ؛از هتل‌های پنج ستاره دبی در ساحل اختصاصی پالم جمیره+تصاویر

فرمونت پالم ؛از هتل‌های پنج ستاره دبی در ساحل اختصاصی پالم جمیره+تصاویر

فرمونت پالم ؛از هتل‌های پنج ستاره دبی در ساحل اختصاصی پالم جمیره+تصاویر

فرمونت پالم ؛از هتل‌های پنج ستاره دبی در ساحل اختصاصی پالم جمیره+تصاویر

فرمونت پالم ؛از هتل‌های پنج ستاره دبی در ساحل اختصاصی پالم جمیره+تصاویر

فرمونت پالم ؛از هتل‌های پنج ستاره دبی در ساحل اختصاصی پالم جمیره+تصاویر

فرمونت پالم ؛از هتل‌های پنج ستاره دبی در ساحل اختصاصی پالم جمیره+تصاویر

فرمونت پالم ؛از هتل‌های پنج ستاره دبی در ساحل اختصاصی پالم جمیره+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار