gardeshban.ir

از فردا ۵ شهریور آغاز می‌شود/
عرضه آنلاین (غیرحضوری) بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی ۱۱ شهریور ماه لغایت ۱۰ مهر ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴ روز شنبه ۵ شهریور ماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۵۱۸۲
تاریخ انتشار : جمعه ۰۴ شهريور ۱۴۰۱-1401 June 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
فروش بلیت قطارهای مسافری ۱۱ شهریور تا ۱۰ مهرماه/ قطارهای فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران اربعین


عضو هیأت مدیره و سرپرست معاونت اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: فروش بلیت قطارهای مسافری رجا به صورت هم‌زمان اینترنتی و اپلیکیشن‌ها از ساعت ۱۴ روز شنبه ۵ شهریور ماه و فروش حضوری از طریق کلیه مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور از ساعت ۸ صبح روز یک‌شنبه ۶ شهریور ماه انجام می‌شود.

علیرضا علی سلیمانی در خصوص قطارهای فوق‌العاده برای جابه‌جایی زائران گفت: طبق هماهنگی و برنامه‌ریزی صورت گرفته، به مناسبت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان از تاریخ ۱۵ شهریور لغایت ۳۰ شهریور، ظرفیت فوق‌العاده در مسیر تهران- خرمشهر، تهران -کرمانشاه و مشهد- کرمانشاه پیش بینی شده و قطارهای فعلی مسیر تهران - اهواز نیز در این ایام تا خرمشهر ادامه سیر خواهند داشت.

هم‌وطنان برای کسب اطلاعات بیشتر، همچنین دریافت برنامه حرکت قطارها، بهای بلیت و … می‌توانند به صورت شبانه‌روزی و از سراسر کشور با سامانه ارتباط با مشتریان رجا از طریق شماره تلفن ۱۵۳۹ تماس حاصل کرده یا به پایگاه اینترنتی www.raja.ir مراجعه کنند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار