gardeshban.ir

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با اشاره به افزایش سفرهای بین‌شهری در تعطیلات عیدفطر از رانندگان خواست که خط قرمزهای پلیس در رانندگی را رعایت کنند.
کد خبر: ۵۸۰۰۰
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 31
گردشبان (gardeshban.ir) :
خط قرمزهای پلیس راهور در سفرهای جاده‌ای تعطیلات عیدفطر/ تاکید بر مدیریت زمان بازگشت


سردار سید تیمور حسینی، در این‌باره گفت: امسال شرایط تقویمی تعطیلات عیدسعید فطر به گونه‌ای شده که تعطیلاتی چند روزه ایجاد شده و همین موضوع نیز سبب شده تا تمایل افراد برای انجام سفرهای بین شهری و استانی افزایش پیدا کند. از سوی دیگر همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان نیز سبب شده تا برخی از مردم به جای سفر در ماه مبارک رمضان، سفر خود را به این ایام موکول کنند.

وی با بیان اینکه پلیس برای انجام سفرهای بین شهری از اماده‌باش کامل برخوردار است، گفـت: تیم‌های ثابت و سیار پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده‌های سراسر کشور فعال هستند. علاوه بر آن خودروهای گشتی پلیس نیز در جاده‌ها مستقر خواهد بود و از ظرفیت دوربین‌های کنترل سرعت نیز به طور کامل استفاده می‌شود.

حسینی خط قرمزهای پلیس راهور را ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز دانست و گفت: بی‌تردید ارتکاب تخلفاتی مانند سرعت و سبقت غیرمجاز، تردد از شانه راست جاده و ... از جمله مواردی است که پلیس با آن برخورد کرده و حتی ممکن است علاوه بر نمره منفی و اعمال قانون منجر به توقیف ساعتی وسیله نقلیه نیز شود. پس خواسته ما از رانندگان این است که به این موضوع توجه ویژه داشته باشند.

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه شمار قابل توجهی از مسافران از عصر روز چهارشنبه سفر خود را آغاز کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی ما این است که از عصر روز یکشنبه شاهد پیک ترافیک بازگشت مسافران باشیم، از این رو توصیه می‌کنیم که مسافران زمان بازگشت خود از سفر را مدیریت کنند تا دچار ترافیک نشوند.

به گفته وی احتمال یک‌طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال نیز در روز آخر تعطیلات و به مظور روانسازی موج بازگشت از شمال کشور وجود دارد.

حسینی همچنین از تمامی مسافران اعم از مسافران صندلی عقب وسایل نقلیه و همچنین ناوگان حمل و نقل عمومی خواست که حتما در حین سفر کمربند ایمنی خودر را ببندند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار