gardeshban.ir

برج برفی مشهد (Barfi Tower) یک مرکز تجاری-تفریحی و یکی از جدیدترین مکان های دیدنی مشهد بوده که در خیابان جانباز مشهد واقع شده است.
کد خبر: ۵۷۹۹۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 30
گردشبان (gardeshban.ir) :
مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران است که از نظر مکان های تفریحی، طبیعت زیبا و جاذبه های دیدنی بسیار غنی می باشد و به خاطر تعداد بالای جاذبه های آن باید قبل از سفر برنامه ریزی کنید که به کجاها سر بزنید. اگر می خواهید به یک مکان تفریحی جالب و جدید بروید، حتما سری به برج برفی مشهد بزنید.




برج برفی مشهد (Barfi Tower) یک مرکز تجاری-تفریحی و یکی از جدیدترین جاهای دیدنی مشهد می باشد که در خیابان جانباز مشهد واقع شده است. این مجموعه که توسط هلدینگ برادران جوانمرد افتتاح شده است، دارای امکانات تفریحی بسیار عالی و متنوعی می باشد که مردم مشهد و همچنین گردشگران را به خود جلب کرده است.

از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکز مهمی مانند شهربازی و مرکز خرید پروما و همچنین پیتزا کندز، فروشگاه هایپرمی، آقای فرش، مرکز خرید پاژ، نمایندگی اسکچرز و… قرار گرفته است.

برج برفی مشهد


امکانات تفریحی برج برفی

سرزمین برفی

از اولین تفریحاتی که می توانید به همراه بچه ها در این برج تفریحی داشته باشید، سرزمین برفی است. این سالن مجموعه ای طراحی شدده با برف مصنوعی می باشد و در ابتدای ورود به شما لباس مخصوص داده می شود. در سالن برفی تیوپ و امکانات دیگر برای سر خوردن و تفریحات هیجانی فراهم می باشد و می تواند تجربه ای عالی در یک آخر هفته با فرزندانتان برای شما رقم بزند.

پردیس سینمایی

از دیگر امکانات برج برفی پردیس سینمایی بسیار مجهز و عالی این مجموعه می باشد. برج برفی دارای 6 سالن سینما به ظرفیت 400 نفر می باشد که شامل سالن های عمومی و VIP هستند. نظرات در مورد کیفیت صدا، صفحه نمایش و صندلی های سالن های سینما برج برفی بسیار عالی است.

برج برفی مشهد


فودکورت و کافی شاپ

علاوه بر سالن های سینمای برج برفی که بسیار محبوب شده اند. این مجموعه دارای فودکورت و کافی شاپ نیز می باشد و شما بعد از یک تفریح حسابی در سرزمین برفی و یا دیدن فیلم، می توانید به فودکورت مجموعه بروید و از خوردن یک ساندویچ برگر یا هات داگ مخصوص لذت ببرید. همچنین فودکورت این مجموعه میزبان جشن تولدها و سایر دورهمی های شما به همراه موزیک و… می باشد.

چطور به برج برفی برویم ؟

اگر می خواهید با ماشین شخصی به این مکان بروید، کافیست از هرجای شهر هستید به سمت بلوار جانباز بروید. اما اگر ماشین شخصی ندارید، نزدیکترین ایستگاه اتوبوس به این مکان، ایستگاه اتوبوس میدان جانباز می‌باشد که دسترسی به این مکان را برای کاربران حمل‌ونقل عمومی آسان می‌سازد.

اگر می خواهید از مترو استفاده کنید، باید گفت نزدیکترین ایستگاه به بلوار جانباز ایستگاه خیام می باشد که کمی از مقصد دور است. پس از اینکه در ایستگاه خیام پیاده شدید، می توانید باقی مسیر را که حدودا 5 دقیقه می باشد، با تاکسی بروید.

آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، بلوار جانباز، بین جانباز 1 و 3

شماره تماس: 0513714 – 09152608694

قیمت بلیط : برای بزرگسالان 390 هزارتومان | برای زیر پنچ سال 200 هزارتومان

صفحه اینستاگرام: borjebarfi
 
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار