gardeshban.ir

دهکده گردشگری پازارلند یکی از دهکده های بزرگ گردشگری دریایی و بزرگترین مجموعه از این دست در جنوب کشور است.
کد خبر: ۵۷۹۵۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۲-1402 January 27
گردشبان (gardeshban.ir) :
دهكده گردشگری پازارلند


دهکده گردشگری پازارلند یکی از دهکده های بزرگ گردشگری دریایی و بزرگترین مجموعه از این دست در جنوب کشور است. این دهکده در زمینی به مساحت 20 هکتار در فاصله ی 20 کیلومتری شهرستان عسلویه و 50 کیلومتری شهرستان کنگان و در فضای ساحلی منطقه شیرینو واقع شده است. 

این مجموعه دارای تفریحات و بازی های دریایی و خشکی بسیار خاصی است.در ادامه همراه تاپ توریست باشید تا با دهكده گردشگری پازارلند بیشتر آشنا شوید.

دهکده گردشگری پازارلند نزدیک منطقه ویژه اقتصادی پارس، یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین دهکده‌های گردشگری دریایی است. مکانی که به‌سختی نمونه‌ای شبیه به آن در ایران پیدا می‌شود. دهکده گردشگری دریایی پازارلند عسلویه محیطی مناسب و عالی برای گذراندن اوقاتی خوش و هیجان‌انگیز کنار خلیج نیلگون فارس است. 

اقامت در ویلاهای رویایی و فانتزی کنار دریا، صرف غذا در رستوران‌ها و غذاخوری‌های ساحلی، انواع بازی‌های دریایی، زیپ­لاین، پینت بال، فوتبال دستی انسانی، پلاژ بانوان و شهربازی تنها بخشی از امکانات پازارلند است.

دهكده گردشگری پازارلند


امکانات و جاذبه‌های دهکده گردشگری پازارلند

در ابتدای ورود به دهکده گردشگری پازارلند، پارکینگ، محل ویژه فروش بلیت و ستاد استقبال از مهمانان قرار دارد. پارکینگ این مجموعه بسیار جادار و مجهز بوده و سیستم ‌فروش بلیت بسیار خوبی هم برای آن درنظر گرفته شده است. با چند دقیقه پیاده‌روی به ورودی شهربازی می‌رسید. شهربازی سمت راست و سرویس‌های بهداشتی سمت چپ شما قرار دارد. نمازخانه هم گوشه انتهایی سمت غرب مجموعه ساخته شده است. در این مجموعه انواع تفریحات ویژه خشکی و دریایی با محل‌های اقامتی بی‌نظیر و غذاخوری وجود دارد که در ادامه به تفکیک معرفی می‌شوند.

دهكده گردشگری پازارلند


تفریحات دریایی پازارلند

اسکله تفریحات دریایی پازارلند با مساحت حدود 20 هزار مترمربع و امکانات بی‌نظیر، مهیای خدمت‌رسانی به گردشگران علاقه‌مند به تفریحات دریایی است. تقریبا هرنوع تفریح دریایی مدنظرتان را می‌توانید در این مجموعه بیابید. اگر به غواصی علاقه‌ دارید، می‌توانید به کمک مربیان مجرب این مجموعه به غواصی در خلیج‌فارس بپردازید. بازدید از ماهی‌ها و مرجان‌های خلیج‌فارس می‌تواند تجربه‌ای شگفت‌انگیز باشد. 

اگر هم به ورزش‌ها و تفریحات پرهیجان دریایی علاقه‌ دارید، جت اسکی و پاراسل مجموعه پازارلند گزینه‌ مناسبی هستند. قایق‌سواری، استفاده از دوچرخه دریایی، قایق خانواده، کایاک‌­های یک و دونفره، رولر و تراکتور دریایی همراه شاتل و بنانا هم در این مجموعه فراهم است.

دهكده گردشگری پازارلند


تفریحات خشکی 

شهربازی، پینت بال، پیست مخصوص موتورسواری، سیرک، سینما چندبعدی، ایستگاه و محل مخصوص دوچرخه و سه‌چرخه سواری، باغ پرندگان، اتاق‌های ماساژ، محل سواری ماشین‌های چهارچرخ، فوتبال دستی انسانی، نمایشگاه‌های عیدانه و… ازجمله قسمت‌های تفریحی واقع در بخش خشکی دهکده پازارلند است. شهربازی پازارلند به‌تنهایی یک مکان کامل و منحصربه‌فرد برای تفریح و بازی کودکان است. این قسمت از دهکده با 40 نوع بازی در زمینی به مساحت 8000 مترمربع احداث شده است. ازجمله بازی‌های مهیج شهربازی پازارلند می‌توان به هاور کرافت، اسباب‌بازی‌های برقی شامل موتور، ماشین، اسکوتر و… با بامپر اشاره کرد.

دهكده گردشگری پازارلند


اقامت در دهکده پازارگاد

دهکده گردشگری پازارگاد با امکانات ویژه یکی از برجسته ترین مکان های تفریحی و پرمخاطب در منطقه پارس جنوبی(عسلویه) می باشد که سالانه پذیرای میلیون ها مهمان از خانواده های محترم شرکت های پتروشیمی منطقه، گردشگران و غیره بوده و با فضایی بسیار زیبا و امکاناتی چون اسکان، تفریحات دریایی و خشکی، رستوران، فروشگاه، برنامه‌های متعدد فرهنگی هنری و ورزشی و … اوقاتی سرشار از شادی برای مهمانان ایجاد می نماید.دهكده گردشگری پازارلند

دهكده گردشگری پازارلند


یکی از مهمترین دغدغه گردشگران مسئله ی اسکان است که در دهکده گردشگری پازارگاد بخوبی امکانات آن فراهم شده است. اسکان در ویولاها، کلبه های اسکیمو ، ویلاهای دوطبقه ، کلبه های شناور دریایی و اشکال نامنظم با بهترین امکانات و تجهیزات مناسب برای مهمانان گرامی دهکده گردشگری دریایی پازارگاد ایامی بیاد ماندنی و خاطره انگیز را رقم خواهد زد .

دهكده گردشگری پازارلند


آدرس دهکده گردشگری دریایی پازارلند 

اتوبان عسلویه جم، بندر شیرینو، انتهای خیابان مهمانسرای پتروشیمی، دهکده گردشگری پازارگاد (پازارلند)


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار