gardeshban.ir

گزارش/
گرانترین ایرلاین دنیا با ارائه امکانات منحصر به فرد به مسافران خود در طول سفر هوایی تجربه‌ای استثنایی را از سفر با هواپیما برای مسافران رقم می‌زند تا برای سفرهای بعدی هم به دنبال خرید بلیط از این شرکت‌ هواپیمایی باشند.
کد خبر: ۵۹۳۲۱
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
گرانترین پرواز دنیا، متعلق به کدام ایرلاین است؟


گرانترین ایرلاین دنیا با ارائه امکانات منحصر به فرد به مسافران خود در طول سفر هوایی تجربه‌ای استثنایی را از سفر با هواپیما برای مسافران رقم می‌زند تا برای سفرهای بعدی هم به دنبال خرید بلیط از این شرکت‌ هواپیمایی باشند. 

در پروازهای گرانقیمت دنیا خدمات ارائه شده به مسافران واقعا منحصر به فرد است، خدماتی همچون ماساژ، اسپا، غذاهای اختصاصی که توسط سرآشپزهای مشهور دنیا در هواپیما آماده می‌شود، سیستم صوتی و تصویری ویژه، امکانات لازم برای خواب راحت همچون لباس خواب، بسته روتین پوستی و دمپایی از جمله امکاناتی است که در گرانترین پرواز دنیا به مسافران ارائه می‌شود تا کمترین خستگی را در طول سفر احساس کنند و با احساس مثبت در طول سفر هوایی به مقصد مورد نظر خود برسند.

گرانترین ایرلاین دنیا معمولا قیمت بلیط خود را برای مسیرهای طولانی بالای ۱۰ هزار دلار به مسافران عرضه می‌کند به همین دلیل اغلب مسافران این شرکت‌های هواپیمایی افراد مشهور و ثروتمند جهان هستند که برای مسافت‌های طولانی خرید بلیط‌های گرانقیمت را برای سفری راحت و دلچسب ترجیح می‌دهند.

در معرفی گرانترین ایرلاین دنیا باید به این نکته اشاره کنیم که مقصد اغلب پروازهای این شرکت‌های هواپیمایی کشورهای آسیای شرقی و قاره آمریکا است که به دلیل مسافت زیاد بین این کشورها مسافران مجبور به تحمل پروازهای طولانی هستند و به همین دلیل خدمات منحصر به فردی برای رفاه حال مسافران در این پروازها ارائه می‌شود. گرانترین ایرلاین دنیا با خدماتی منحصر به فرد سعی می‌کند تا فضایی راحت و دلچسب را در طول سفر هوایی برای مسافران خود فراهم نماید تا کمتر احساس خستگی و بی حوصلگی در مسافران ایجاد شود.

اتحاد ایرویز – Etihad Airways

اتحاد ایرویز (Etihad Airways) یکی از گرانترین ایرلاین‌های دنیا است، این شرکت هواپیمایی اماراتی مسافت طولانی بین بمبئی و نیویورک را از طریق شهر ابوظبی با پروازی به قیمت ۳۰۸۰۰ دلار انجام می‌دهد و لقب گرانترین پرواز دنیا را با اختلاف زیادی از سایر شرکت‌های هواپیمایی یدک می‌کشد. دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی در شهر ابوظبی امارات قرار دارد و یکی از مشهورترین ایرلاین‌های کشور امارات و جهان است که به پروازهای گران قیمت شهرت دارد. این ایرلاین از هواپیمای مدرن بسیاری در خطوط هوایی خود استفاده می‌کنند و مسافران پروازهای این شرکت هواپیمایی اغلب افراد مشهور و ثروتمند جهان هستند که برای تردد راحت به کشورهای قاره آمریکا از پروازهای ایرلاین اتحاد ایرویز استفاده می‌کنند.

تقریبا همه پروازهای شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز از فرودگاه بین‌المللی ابوظبی انجام می‌شود. برای مسافران در طول پروازهای این شرکت هواپیمایی امکانات متنوعی همچون تلویزیون LED اختصاصی، امکانات صوتی، حمام، لوازم بهداشتی، صندلی‌های کاملا منعطف و اتاقک‌های اختصاصی فراهم شده تا سفرهای طولانی خود را با کمترین خستگی سپری کنند. از مسافران اتحاد ایرویز در طول پرواز با انواع اقسام غذاها و نوشیدنی‌ها پذیرایی می‌شود تا سفر دل انگیزی را به مقصد مورد نظر خود تجربه کنند.

امارات – Emirates

شرکت هواپیمایی بین المللی امارات (Emirates) یکی از مشهورترین ایرلاین‌های جهان است که به لحاظ کیفیت خدمات و قیمت بلیط جز گرانترین ایرلاین‌های دنیا محسوب می‌شود. این شرکت هواپیمایی که دفتر مرکزی آن در کشور امارات متحده عربی مستقر است، در سال  ۱۹۸۵ میلادی تاسیس شده و بزرگترین ناوگان هوایی خاورمیانه را تا قبل از تاسیس قطر ایرویز با بیش از ۲۰۰ فروند هواپیما در اختیار داشته است. کابین‌های بزرگ و صندلی‌های با کیفیت این ایرلاین تنها بخشی از جذابیت‌های سفر با پروازهای امارات است که باعث شده بسیاری از مسافران برای مسیرهای پروازی طولانی، هواپیماهای این شرکت اماراتی را انتخاب کنند.

در پروازهای امارات مسافران می‌توانند بر اساس بودجه خود بلیط‌های اکونومی، بیزینس کلاس و یا فرست کلاس تهیه کنند، البته شهرت اصلی پروازهای ایرلاین امارات به خاطر امکانات لوکس و منحصر به فردی است که در طول پرواز به مسافران کابین‌های فرست کلاس و بیزینس کلاس ارائه می‌شود. گرانترین پرواز دنیا در ایرلاین امارات در مسیر پروازی دبی به نیویورک انجام می‌شود و مسافران در این مسیر برای خرید بلیط باید مبلغ ۲۸ هزار دلار هزینه کنند که در مقایسه با خدمات متنوع و منحصر به فرد این ایرلاین در این مسیر طولانی خیلی هم زیاد نیست.

قطر ایرویز – Qatar Airways

قطر ایرویز (Qatar Airways) تنها شرکت هواپیمایی کشور قطر است که در سال ۱۹۹۳ راه اندازی شده و در مدت کوتاهی توانسته با ارائه بهترین خدمات به مسافران خود به عنوان محبوب ترین و در عین حال گرانترین ایرلاین‌ دنیا در صنعت هوانوردی جهان برای خود جایگاه ویژه‌ای ایجاد کند. دلیل اصلی شهرت شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بدون شک هواپیماهای مدرن و امکانات متنوعی است که در طول پرواز پرسنل حرفه‌ای و کاربلد این ایرلاین قطری در اختیار مسافران می‌گذارند تا در سفرهای طولانی کمتر احساس خستگی و بی حوصلگی داشته باشند.

این ایرلاین در بیش از ۱۵۰ کشور جهان فعالیت می‌کند ولی گرانترین پرواز دنیا در این ایرلاین قطری مربوط به مسیرهای پروازی به مقصد ایالات متحده آمریکا است که اغلب بیش از ۱۰ هزار دلار قیمت دارند. مسافران با پروازهای شرکت هواپیمایی قطر ایرویز می‌توانند ۱۷۳ مقصد مختلف سفر کنند و در طول پرواز از صندلی‌های راحت و کاملا انعطاف پذیر، امکانات صوتی و تصویری متنوع و منوهای غذایی جذاب برای گذراندن اوقاتی دلچسب در سفرهای هوایی طولانی خود استفاده کنند تا با کمترین خستگی به مقصد مورد نظر برسند.

لوفتانزا – Lufthansa

شرکت هواپیمایی مشهور لوفتانزا (Lufthansa) در سال ۱۹۵۵ میلادی در کشور آلمان کار خود را آغاز کرده و یکی از معروفترین و بزرگترین خطوط هواپیمایی جهان است. این ایرلاین در حال حاضر بزرگترین ناوگان هوایی قاره اروپا محسوب می‌شود و کیفیت بالای هواپیماها و خدمات متنوع را می‌توان از جمله مزیت‌های اصلی سفر با پروازهای لوفتانزا بیان کرد. ارائه خدمات سطح بالا برای مسافران و راحتی بیشتر در پرواز از ویژگی‌های پروازهای بین المللی لوفتانزا است، خدماتی که البته منجر به قیمت بالای بلیط این شرکت هواپیمایی شده و اغلب مسافران لوفتانزا را به عنوان گرانترین ایرلاین دنیا می‌شناسند.

بسیاری از مسافران اما برای تجربه سفری راحت و دلچسب پروازهای این ایرلاین آلمانی را برای سفر به کشورهای مختلف جهان ترجیح می‌دهند. گرانترین پرواز دنیا در شرکت هواپیمایی لوفتانزا به مبلغ ۴۳ هزار دلار در مسیر پرواز نیویورک به هنگ کنگ انجام می‌شود و مسافران این مسیر بسیار طولانی و طاقت فرسا را با خدماتی منحصر به فرد طی می‌کنند تا کمتر خستگی پرواز طولانی را احساس کنند. شرکت هواپیمایی لوفتانزا در حال حاضر ۲۹۳ فروند هواپیما در خطوط پروازی خود برای جا به جایی مسافران دارد که از این هواپیماها برای جا به جایی مسافران در بیش از ۲۲۰ مسیر پروازی استفاده می‌کند.

سنگاپور ایرلاینز – Singapore Airlines

سنگاپور ایرلاینز (Singapore Airlines) یکی از بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی جهان است که با ارائه خدمات لوکس و منحصر به فرد در طول پروازهای مختلف خود مسافران را با خاطره‌ای خوش در بیش از ۶۲ مقصد پروازی مختلف جا به جا می‌کند. این شرکت هواپیمایی در سال ۲۰۱۸ موفق به کسب جایزه جهانی "Skytrax World Airline” شد. شرکت هواپیمایی سنگاپور شهرت اصلی خود را مدیون پروازهای گران قیمتی است که در مسیرهای پرواز مختلف ارائه می‌کند. این شرکت هواپیمایی اغلب پروازهای خود را با هواپیماهای شرکت ایرباس انجام می‌دهد و گرانترین پرواز دنیا در این شرکت سنگاپور ۲۳ هزار دلار قیمت دارد. این شرکت هواپیمایی از سال ۲۰۰۸ شروع به ارائه خدمات لوکس در پروازهای مسافربری خود کرده و مسافران این ایرلاین در پرواز به امکاناتی از قبل تلویزیون‌های LCD اختصاصی، صندلی‌های تخت خواب شو و اتاقک اختصاصی دسترسی دارند.

کتی پاسیفیک ایرویز – Cathay Pacific Airways

کتی پاسیفیک ایرویز (Cathay Pacific Airways) یکی از لاکچری ترین ایرلاین‌های جهان است که به ارائه خدمات منحصر به فرد و لوکس در پروازهای طولانی خود شهرت دارد. هزینه گرانترین پرواز دنیا در این ایرلاین مربوط به بلیط سفر رفت و برگشت از هنگ کنگ به مقصد نیویورک در ایالات متحده آمریکا است که حدود ۲۶ تا ۲۷ هزار دلار قیمت دارد. این شرکت در طول پروازهای خود امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت، تلویزیون اختصاصی، امکانات صوتی، منوهای غذایی متنوع و مواردی لوکس دیگری را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد تا در پروازهای طولانی کمتر احساس خستگی کنند. اغلب هواپیماهای خطوط پروازی این ایرلاین ساخت شرکت بوئینگ آمریکا است، کابین‎های این شرکت هواپیمایی بسیار تجملاتی است و از نقاشی‌های مدرن در طراحی کابین‌ها استفاده کرده‌اند تا مسافران فضایی همچون یک گالری هنری را در طول پرواز تجربه کنند.

بریتیش ایرویز – British Airways

بریتیش ایرویز (British Airways) هواپیمایی ملی دولت بریتانیا است که تاریخچه بسیار طولانی دارد و اغلب مسافران این شرکت هواپیمایی در سفرهای خود از امکانات منحصر به فردی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد، ابراز رضایت می‌کنند. این شرکت هواپیمایی در حال حاضر ۲۷۶ هواپیما در ناوگان هوایی خود دارد که مسافران را به ۱۸۳ مقصد مختلف می‌رساند. گرانترین پرواز دنیا در این شرکت هواپیمایی متعلق به مسیر لندن به بمبی است که مسافران در این مسیر پروازی از خدمات متنوع برخوردار هستند و قیمت بلیط این پرواز به صورت رفت و برگشت حدود ۱۵ هزار دلار است. صندلی‌های بسیار راحت و بزرگ، منو غذایی متنوع، اینترنت پر سرعت، امکانات صوتی و تصویری اختصاصی و صندلی‌های تخت خواب شو به طول حدود دو متر از جمله امکانات منحصر به فردی است که در اختیار مسافران پروازهای بریتیش ایرویز قرار می‌گیرد.

کره ایر  – Korean Air

کره ایر (Korean Air) همان طور که از نام آن می‌توان حدس زد، متعلق به کشور کره جنوبی است و با پرچم این کشور پرواز می‌کند. این شرکت هواپیمایی گرانترین پرواز دنیا را در مسیر نیویورک به پکن به صورت رفت و برگشت به مبلغ ۲۷ هزار دلار به مسافران خود می‌فروشد. شرکت کره ایر در حال حاضر در ناوگان هوایی خود ۱۷۹ هواپیما دارد. این شرکت کره‌ای بلیط‌های خود را در چهار کلاس مختلف عرضه می‌کند تا مسافران خود را با بهترین خدمات به مقصد مورد نظر برسانند. فاصله زیاد بین صندلی‌ها، امکان خوابیدن روی صندلی در پروازهای طولانی، سرو انواع غذاها و نوشیدنی‌ها از روی منو به سفارش مسافران در طول پرواز و ارائه بسته‌های رسیدگی به پوست و لباس خواب از جمله امکاناتی است که در پروازهای کره ایر به مسافران ارائه می‌شود تا این ایرلاین لقب گرانترین ایرلاین دنیا را از آن خود کند.

آل نیپون ایرویز – All Nippon Airways

آل نیپون ایرویز یکی از بزرگترین و گران ترین خطوط هوایی در جهان است، دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی ژاپنی در شهر توکیو قرار دارد. این شرکت هواپیمایی در ناوگان هوایی خود بیش از ۲۳۳ هواپیما دارد و هواپیماهای این شرکت به ۹۳ مقصد مختلف در جهان پرواز روزانه و یا هفتگی دارند. آل نیپون ایرویز (All Nippon Airways) لقب گرانترین ایرلاین دنیا را در حالی از آن خود کرده که مسافران این شرکت هواپیمایی در طول پرواز از خدمات متنوعی همچون اتاقک‌های اختصاصی، خطوط تلفن بین الملل، کمد دیوار و امکانات متنوع صوتی و تصویری برخوردار هستند.

ویرجین آتلانتیک – Virgin Atlantic Airways

ویرجین آتلانتیک (Virgin Atlantic Airways) یک شرکت هواپیمایی بریتانیایی است که پایگاه عملیاتی آن در گاتویک، هیترو  و منچستر قرار دارد و در حال حاضر با ۴۶ هواپیما در ناوگان هوایی خود مسافران را به ۳۳ مقصد مختلف در جهان می‌رساند. این شرکت هواپیمایی در حالی لقب گرانترین ایرلاین دنیا را از آن خود کرده که در پروازهای خود خدمات بسیار ویژه‌ای همچون ماساژ، اسپا و اتاقک‌های اختصاصی را به مسافران خود ارائه می‌کند تا در سفرهای طولانی از پرواز خود نهایت لذت را ببرند و با کمترین میزان خستگی به مقصد مورد نظر برسند.

کانتاس ایرویز – Qantas Airways

کانتاس ایرویز یک شرکت هواپیمایی استرالیایی است که در خطوط پروازی خود با ۱۳۱ هواپیما در ۸۵ مسیر مختلف به مسافران خدمات ارائه می‌کند. این شرکت هواپیمایی گرانترین پرواز دنیا را با ارزش ۱۴۹۷۴ دلار در مسیر نیویورک به ملبورن انجام می‌دهد و در این پرواز طولانی که با هواپیماهای شرکت ایرباس انجام می‌شود، خدمات منحصر به فردی را در اختیار مسافران می‌گذارد تا از سفر خود نهایت لذت را ببرند. اینترنت پرسرعت، صندلی‌های بزرگ، سیستم صوتی و تصویری اختصاصی، منو غذای اختصاصی و کابین‌های شیک و مجلل از جمله امکانات جالبی است که در طول پروازهای کانتاس ایرویز (Qantas Airways) در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا از سفر خود نهایت لذت را ببرند.

ژاپن ایرلاینز – Japan Airlines

اگر دوست دارید با گرانترین ایرلاین دنیا سفر کنید، حتما برای سفر از توکیو به نیویورک بلیط پرواز رفت و برگشت خود را به مبلغ ۱۶۰۹۷ دلار از ژاپن ایرلاینز (Japan Airlines) تهیه کنید. این شرکت هواپیمایی که با پرچم ژاپن پرواز می‌کند، یکی از گرانترین ایرلاین‌های جهان است که در ناوگان هوایی خود بیش از ۱۶۷ هواپیما دارد و مسافران را به ۹۲ مقصد مختلف در جهان می‌رساند. امکانات متنوعی همچون سیستم صوتی و تصویری اختصاصی، تخت خواب، صندلی‌های چرمی بزرگ، کمد اختصاصی و منوی غذایی متنوع که غذاهای آن توسط بهترین سرآشپز ژاپنی تهیه می‌شود از جمله خدماتی است که در طول پروازهای ژاپن ایرلاینز به عنوان گرانترین ایرلاین دنیا در اختیار مسافران قرار می‌گیرد تا سفر هوایی دلچسب و خاطره انگیزی را تجربه کنند.


سوالات متداول

۱. گرانترین ایرلاین دنیا کدام است؟

قطر ایرویز، لوفتانزا، اتحاد ایرویز، امارات، بریتیش ایرویز، ژاپن ایرلاینز و کره ایر جز گرانترین ایرلاین‌های دنیا هستند که با ارائه خدمات منحصر به فرد در پروازهای خود مسافران را در مسیرهای مختلف بین المللی جا به جا می‌کنند.

۲. گرانترین پرواز دنیا در کدام مسیر انجام می‌شود؟

در حال حاضر گرانترین مسیر پروازی توسط شرکت هواپیمایی اتحاد ایرویز کشور امارات در مسیر بمبئی به نیویورک با قیمت ۳۰۸۰۰ دلار انجام می‌شود و این پرواز لقب گرانترین پرواز رفت و برگشت دنیا را از آن خود کرده است.

۳. لوکس ترین ایرلاین در آمریکا کدام است؟

خطوط هوایی دلتا، با ارائه خدمات لوکس و منحصر به فرد به مسافران خود در طول پرواز لقب لوکس ترین ایرلاین کشور آمریکا را از آن خود کرده است و همچنین پروازهای این ایرلاین خدماتی همچون سالن زیبایی، اسپا و منوی غذای اختصاصی در اختیار مسافران این شرکت هواپیمایی قرار می‌گیرد.



جمع بندی

در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا گرانترین ایرلاین دنیا و گرانترین پروازهای دنیا را در مسیرهای هوایی مختلف به شما معرفی کنیم تا اگر قصد سفر هوایی در این مسیرهای طولانی را دارید، با خرید بلیط پرواز از ایرلاین‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، سفر هوایی دلچسبی را تجربه کنید. 



الی گشت
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار