gardeshban.ir

‌طرفداران آسیایی «هری پاتر» به‌زودی می‌توانند حال و هوای این مجموعه داستانی را در فضایی مشابه تجربه کنند که در ژاپن در قالب یک پارک موضوعی ساخته شده است.
کد خبر: ۵۹۲۹۹
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲-1402 May 15
گردشبان (gardeshban.ir) :



دوستداران «هری پاتر» می‌توانند در پارک موضوعی جدیدی که روز جمعه در شهر توکیو در ژاپن افتتاح شده است، چوب‌دستی‌های جادو در دست بگیرند، ردا بر تن کنند و در دنیای این پسرک جادوگر غرق شوند.

این پارک موضوعی جدید در بخش غربی پارک بازی محبوب «توشیمائن» ساخته شده است که در سال ۲۰۲۰ پس از گذشت ۹۴ سال تعطیل شد. «استودیو برادران وارنر» در این پارک موضوعی تعدادی از لوکیشن‌های مشهور مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» همچون «خیابان دیاگون» ‌و «وزارتخانه جادو» را بازخلق کرده است.

«توربن جنسن» ـ نائب رییس استودیو برادران وارنر توکیو ـ بیان کرد: «موقعیت مکانی این پارک، نزدیک به پایتخت ژاپن ایده‌آل است، به‌خصوص که گردشگری جهان پس از همه‌گیری کووید-۱۹ رو به رشد بوده است.»‌

نایب رییس استودیو برادران وارنر توکیو در جریان معرفی این پارک به رسانه‌ها، این پارک را تجربه جدیدی دانست و افزود: «با توجه به این‌که این نخستین تور «هری پاتر» در آسیا است و با در نظر گرفتن افزایش مسافران ورودی به ژاپن، ما در مرکز بازار منطقه‌ای قرار خواهیم گرفت.»

بلیت‌های این مجموعه تا ماه اوت ۲۰۲۳ تمام شده است.

پیش تر نیز سکوی قطار خیالی هری پاتر در لندن به شهرت جهانی رسید و بسیاری از هواداران این مجموعه فیلم‌ها و کتاب‌ها را به ایستگاه کینگز کراس کشاند. همین مسئله سبب شد که از چند سال قبل، مقامات این ایستگاه، روی دیوار سکوهای ۹ و ۱۰ جایی را برای علاقه‌مندان هری پاتر در نظر بگیرند و آن را سکوی ۹ و سه‌چهارم بنامند و در نزدیکی آن فروشگاهی را هم برای عرضه محصولات هری پاتر (مثل چوب جادوگری، لباس فرم مدرسه و ...) تاسیس کنند.

این‌گونه بسیاری از دوستداران گردشگری سینما و گردشگری ادبی صرفا برای دیدن این سکو، عکس‌گرفتن کنار آن و خرید از فروشگاه هری پاتر به ایستگاه می‌آیند.







مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار