gardeshban.ir

شما وقتی در تخیل خود جنگلی زیبا و اسرار آمیز را تصور می‌کنید، همواره آن جنگل را همراه با ترس و موجوداتی وحشی در نظر می‌گیرید؟ اگر اینطور است آیا حاضر هستید برای حضور واقعی در جنگل خیالی خود با ترس‌هایتان روبرو شوید و هیجان حضور در یکی از آن‌ها را تجربه کنید.
کد خبر: ۲۶۳۵۳
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 24
گردشبان (gardeshban.ir) :
در این مطلب قصد داریم چند مورد از اسرار آمیز ترین جنگل‌های سراسر جهان را به شما معرفی کنیم. شما در خیال خود به کدامیک از آن‌ها سفر خواهید کرد؟

جنگل سیاه، آلمان

​​​​​​​ نام این جنگل خودش مرموز به نظر می‌رسد، و دلیل آن این است که جنگل سیاه در آلمان به عنوان محل بسیاری از افسانه‌ها شناخته می‌شود. جنگل سیاه از داستان‌های ارواح گرفته تا راه‌های تاریک و مبهم جنگلی را به همراه تصویری از قصه‌های پریان و وحشت در ذهن تداعی می‌کند. اما نگران نباشید: این منطقه در جنوب غربی آلمان با روستاهای بسیاری همسایه است و مسیرهای پیاده‌روی امن و زیبایی نیز دارد که در صورت تمایل می‌توانید از طریق یکی از همین روستاها به بازدید جنگل سیاه بروید.

هالربس، بلژیک

​​​​​​​بهار هر سال، زمین این جنگل بلژیکی پوشیده از گل‌های آبی می‌شود و آن را شبیه یک فرش بنفش آبی می‌کند. این منظره باعث می‌شود مسافران احساس کنند در حال راه رفتن در یک داستان تخیلی هستند. ​

جنگل راتا، نیوزیلند

​​​​​​​​راتا نوعی درخت در نیوزیلند است و این جنگل در جزیره اندربی با تنه و شاخه‌های درختان گره دار پر شده‌ است. مسیرهای پیاده‌روی زیادی در جنگل و در جزیره وجود دارد که هرکدام جذابیتی خاص برای گردشگران به همراه دارد.

جنگل کج، لهستان

​​​​​​​​جنگل کج در لهستان واقع شده ‌است و تا به امروز هیچ‌کس نمی‌داند که چرا همه درختان به یک شکل خم شده‌اند. فرض قوی بر این است که ۴۰۰ درخت کاج در این بیشه در حدود سال ۱۹۳۰ کاشته شده‌اند، احتمالا برای تولید الوار همراه با منحنی طبیعی برای قایق کاشته شده‌اند. اما راز اصلی هنوز پنهان است.


گوبلین (جن، دیو) فارست، نیوزیلند

​​​​​​​​این اسم به خودی خود حرف می‌زند: جنگل گوبلین ترسناک و واقعا منحصر به فرد است و چیزی نیست که قبلا دیده باشید. این جنگل را با ورود به پارک جنگلی تاراروآ پیدا کنید، سپس تا جنگل‌های واقع در کوه تاراناکی که در حدود ۶۰۰ تا ۹۰۰ متر ارتفاع دارند، پیاده‌روی کنید. درختان گوبلین همگی پوشیده از خزه هستند. چون این منطقه خیلی مه‌آلود است و در معرض بارش باران قرار دارد درختان همیشه با خزه سبز پوشیده شده‌اند.

استانتون مور، بریتانیا

​​​​​​​​این جنگل زیبا در منطقه استانتون مور در شمال انگلستان واقع شده‌است. همچنین جنگل استانتون مور محل یک خلنگ‌زار با دایره‌ها و سنگ‌های مرموز عصر برنز است. ​

ماس سومپ، رومانی

​​​​​​​​ این تصویر از یک منطقه جنگلی پر از خزه در رومانی گرفته شده است. رومانی پر از کوه‌های زیبا و جنگل‌های کوهستانی است، بنابراین ارزش دیدار دارد، هر چند که احتمالا باید کمی برای رسیدن به این باتلاق مرموز خزه‌ای جستجو کنید.

دریای درختان یا اوکیگیهارا، ژاپن

​​​​​​​​جنگل اوکیگیهارا در کنار کوه فوجی قرار دارد. فوجی در ژاپن به دریای درختان مشهور است چون این منطقه درختانی بسیار وسیع و گسترده و متراکم دارد. با حضور در این جنگل به راحتی در بین درختان گم می‌شوید، و اغلب برای جلوگیری از گم شدن، از یک نوار بر روی درختان استفاده می‌کنند.

جنگل اوتزارتا، اسپانیا

​​​​​​​​جنگل اوتزارتا در منطقه باسک در اسپانیا واقع شده‌است و بخش زیبایی از پارک طبیعی گوربا است. درختان کهن، آمیخته با هوای مه‌آلود، به این جنگل حالت عرفانی می‌دهند. این درختان اعجاب انگیز قطعاً سزاوار یک جایگاه در لیست عجیب ترین درختان روی زمین هستند.​

جنگل هویا - باسیو، رومانی

​​​​​​​​جنگل هویا - باسیو یکی از جن‌زده‌ترین جنگل‌های جهان به شمار می‌رود و گاهی اوقات به عنوان مثلث برمودای ترانسیلوانی نامیده می‌شود. مردم ادعا می‌کنند که یوفوها و ارواح را نزدیک جنگل دیده‌اند، هر چند هیچ‌کس مطمئن نیست. افسانه می‌گوید که دایره‌ای در وسط جنگل وجود دارد که فعالیت‌های ماوراء طبیعی را جذب می‌کند. ​

جنگل دنباله شوکران چینی، تایوان

​​​​​​​​این جنگل و مسیر پیاده‌روی بخشی از منطقه جنگل ملی تایپنگشان در تایوان است. شاید محیط آن عجیب به نظر برسد، اما نگران نباشید: مسیر پیاده‌روی کوتاه است، اگر چه ممکن است به خاطر ارتفاع و شیب تند، مسیر کمی مشکل باشد. ​

جنگل تسینگی، ماداگاسکار

​​​​​​​​جنگل تسینگی که به نام جنگل چاقوها نیز معروف شده است، منطقه‌ای شگفت‌انگیز است که از صخره‌های آهکی تند و تیزی تشکیل شده‌ است. این صخره‌ها حدود 70متر ارتفاع دارند. احتمالا این پارک یکی از خطرناک‌ترین پارک‌های ملی است که می‌توانید از آن بازدید کنید.

اسرار آمیز ترین جنگل‌ها در کدام کشورهاست؟+عکس

اسرار آمیز ترین جنگل‌ها در کدام کشورهاست؟+عکس

اسرار آمیز ترین جنگل‌ها در کدام کشورهاست؟+عکس

اسرار آمیز ترین جنگل‌ها در کدام کشورهاست؟+عکس

اسرار آمیز ترین جنگل‌ها در کدام کشورهاست؟+عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار