gardeshban.ir

گزارش/
با نزدیک شدن به تابستان، مقاصد گردشگری در سراسر جهان به دنبال راههای بی خطر برای بازگشایی به موقع برای فصل اوج گردشگری هستند. برخی از کشورها قصد دارند از بازدیدکنندگان بین المللی استقبال کنند، مادامی که آنها یک آزمایش اجباری کرونا را انجام دهند یا اینکه به محض ورود قرنطینه شوند.
کد خبر: ۲۶۸۵۹
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
اگرچه سازمان‌های بهداشتی هنوز هم به همه توصیه می کند تا در خانه بمانند و از سفرهای غیر ضروری منصرف شوند، اما این مناطق محبوب گردشگری قصد بازگشایی و میزبانی از توریست‌ها را دارند.

۱. ایتالیا

 ایتالیا اولین کشوری بود که در خارج از آسیا به سختی مورد هجوم کورونا قرار گرفت. این کشور با یکی از سریعترین و سختگیرانه‌ترین قرنطینه‌ها دست و پنجه نرم کرد. خوشبختانه، ایتالیا پس از دو ماه قرنطینه، محدودیت های خود را بر می‌دارد. این کشور در چهارم ماه مه وارد مرحله دوم بازگشایی شد و به ایتالیایی ها اجازه دادند تا به پارک ها بروند و به سر کار برگردند. در تاریخ ۱۸ ماه مه، رستوران ها و مغازه ها تجارت خود را از سر گرفتند و شهروندان توانستند برای بازدید از عزیزان، بین مناطق مختلف سفر کنند. ساکنان اتحادیه اروپا می توانند از تاریخ ۳ ژوئن از ایتالیا بازدید کنند، اما هنوز تاریخی برای شهروندان دیگر کشورها اعلام نشده است.

۵ مقصد محبوب گردشگری که به آرامی در حال بازگشایی هستند

۲. ایسلند

 طی چند سال گذشته صنعت گردشگری ایسلند رونق گرفته و آن را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری بین المللی برای مسافران بین المللی تبدیل کرده است. اما هفته گذشته، مقامات اعلام کردند که کشور از ۱۵ ژوئن پذیرای همه بازدیدکنندگان (حتی بازدیدکنندگان از آمریکا) خواهد بود. با این حال، برخی از اقدامات احتیاطی برای مبارزه با کرونا انجام می شود. پس از فرود در فرودگاه بین المللی کفلاوک، بازدید کنندگان تست کرونا را به صورت رایگان انجام می دهند یا در صورت عدم انجام آزمایش، باید با یک قرنطینه ۱۴ روزه موافقت کنند. اگر آنها نتایج آزمون منفی تست کرونا از کشور خود داشته باشند، آن مستندات نیز مجاز خواهند بود.

۵ مقصد محبوب گردشگری که به آرامی در حال بازگشایی هستند

۳. اسپانیا

 اگرچه مادرید و بارسلونا هنوز درگیر قرنطینه هستند، اما برخی از شهرهای کوچکتر در اسپانیا در حال بازگشایی هستند. به عنوان مثال، Canet d'en Berenguer، یک محوطه ساحلی خارج از والنسیا، یک روش استراتژیک ابداع کرده است تا مردم را به ساحل بکشد. مقامات برای کاهش جمعیت در ساعات اوج، برنامه هوشمند تلفن همراه ایجاد کرده اند که به افراد امکان می دهد "مکان‌های ساحلی" خود را رزرو کنند. ساحل با نیمی از ظرفیت (۵۰۰۰ نفر حداکثر) فعالیت خواهد کرد و مربع هایی را برای رعایت فاصله اجتماعی نشان داده اند. خوزه لوئیس اوبالوس گفت که آنها امیدوارند مرزهای اسپانیا را تا پایان ماه ژوئن بازگشایی کنند.

۵ مقصد محبوب گردشگری که به آرامی در حال بازگشایی هستند

۴. مکزیک

 با گرم شدن هوا، تعدادی از گردشگران به دنبال این هستند که به سمت ساحل حرکت کنند و مکزیک یکی از بهترین گزینه هاست. این کشور در ماه ژوئن بسیاری از محبوب ترین مناطق تفریحی ساحلی خود را بازگشایی می کند. سفرهای محدود از ۱ ژوئن در دسترس خواهند بود و پس از آن بازگشایی ترمینال بین المللی فرودگاه‌های مکزیک در ماه ژوئیه را شاهد خواهیم بود. چشمان گردشگران بسیاری به Riviera Maya و Cancun است.

۵ مقصد محبوب گردشگری که به آرامی در حال بازگشایی هستند

۵. فلوریدا

 در تاریخ ۱۸ ماه مه، ایالت آفتاب، مرحله اول از برنامه های بازگشایی خود را آغاز کرد و به رستوران ها، مراکز، موزه ها، کتابخانه ها و سالن های بدنسازی اجازه داد تا با ظرفیت ۵۰ درصد فعالیت کنند. مناطق توریستی فلوریدا قرار است در تاریخ ۱ ژوئن برای گردشگران بازگشایی مجدد شوند. دیسنی‌لند در اورلاندو نیز در ۲۰ مه در منطقه سرگرمی دیزنی اسپرینگز مجدداً بازگشایی می‌شود. میامی تنها استثنای قابل توجه است زیرا این شهر تا اطلاع ثانوی در قرنطینه خواهد بود.

۵ مقصد محبوب گردشگری که به آرامی در حال بازگشایی هستند
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار