gardeshban.ir

کرواسی مناظر طبیعی منحصر به فرد و آب و هوای عالی را در تمام طول سال برای سفر دارد. اگر روی سفرهای دریایی کوچک تمرکز کنید برخلاف سفرهای مسافرتی معمولی که هزاران مسافر را حمل می‌کنند، فضای خاصی را تجربه خواهید کرد. کاوش در جزایر خیره‌کننده و شهرهایی با فرهنگ غنی در اطراف مجمع‌الجزایر آدریاتیک تجربه‌ای است که برای یک عمر به طول خواهد انجامید.
کد خبر: ۲۶۸۶۲
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 06
گردشبان (gardeshban.ir) :
کروزهای کرواسی فرصتی را برای بازدید یکی از نقاط پرطرفدار اروپای شرقی فراهم می‌کند که گردشگران در سرتاسر جهان به عنوان یکی از مقاصد برتر برای تعطیلات معرفی می‌کنند. ما لیستی از دلایلی که چرا کرواسی باید مقصد بعدی برای تعطیلات شما باشد، تهیه کردیم:


مکان‌های خیره کننده

۳ دلیل برای سفر به کرواسی/تصاویر





از همه شهرهای مهم در امتداد خط ساحلی کرواسی مانند اسپلیت، دوبرونیک، پولا و زادار دیدن کنید.

هر یک از این شهرها داستان‌های منحصر به فرد خود را برای بازدیدکنندگان بازگو می‌کنند و در جزایر کوچک شگفت انگیزی احاطه شده‌اند که شما فرصتی برای تجربه در سفرهای دریایی خواهید داشت.

بودجه



۳ دلیل برای سفر به کرواسی/تصاویر

یکی از بزرگترین دردسرها هنگام برنامه‌ریزی تعطیلات رویایی برای بسیاری از مردم، بودجه است. با گرفتن یک سفر دریایی به عنوان گزینه‌ای برای سفر، بیشتر هزینه‌های اضافی ناخواسته را از بین می‌برید.

برنامه‌های سفر که با دقت توسط تیم متخصصین محلی طراحی شده‌اند، تقریباً همه جانبه است! کرواسی یک مجموعه بزرگ از کشتی‌های کوچک را ارائه می‌دهد که به هر کلاس از مشتری که می خواهد جادوی مدیترانه را تجربه کند، قابل ارایه است. می‌توانید مستقیماً با آنها تماس بگیرید و به شما کمک می‌کنند تا از بودجه تعطیلات خود به بهترین شکل استفاده کنید.

آب و هوا 

۳ دلیل برای سفر به کرواسی/تصاویر

بر خلاف بسیاری از مقاصد در سراسر جهان، به دلیل آب و هوای معتدل مدیترانه، کرواسی برای تعطیلات در تمام سال مناسب است. از اواسط آوریل تا اواسط نوامبر بهترین زمان برای سفر است. این که آیا با خانواده و دوستان خود سفر می‌کنید یا یک سفر رمانتیک برنامه ریزی می‌کنید، کشتی‌های کوچک کرواسی برای سفر ۷ روزه در اطراف این مجمع‌الجزایر جادویی گزینه مناسبی است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار