gardeshban.ir

در سراسر جهان، دست طبیعت نشانه های عاشقانه بسیاری را بر روی مناظر حک کرده است. برخی، همچون ابرهای قلبی شکل یا بستر رودهای فصلی گذرا هستند و نشانی از عشقی زودگذر و رفتنی و برخی دیگر بر دهانه غار یا تخته سنگی به یادگار مانده اند.
کد خبر: ۲۸۰۲۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۹-1399 April 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
در ادامه قصد داریم به معرفی معروف ترین مکان های دیدنی دنیا شبیه قلب بپردازیم. برای آشنایی بیشتر با زیباترین مکان های دیدنی دنیا شبیه قلب با ما همراه باشید.

قلب سنگی آتلانتیک

وقتی مرغ های دریایی از سال 1933 میلادی به سمت شرقی جزیره راک مهاجرت کردند شاید، کسی خبری از یکی از معروف ترین مکان های دیدنی دنیا شبیه قلب نداشت. اما، با ورود عکاسان و پرنده نگران حرفه ای، سنگی به شکل قلب پیدا شد که نمادی از عشقی است که شاید سواحل این جزیره به پرندگان مهاجر ابراز کرده اند تا نوای عاشقانه آنان را هر سال بشنوند.قلب سنگی آتلانتیک

جاده عاشقانه اسلوونی

کشور اسلوونی با نوشیدنی های مشهورش دارای شهری کوچک به نام اسپیکینگ بوده که جاده قلبی شکلش یکی از مشهورترین جاده های عاشقانه جهان است؛ جاده ای که در اثر گذر زمان شکل گرفت و شاید روزگاری مزرعه داری عاشق به نیت عشقی در دل، آنقدر از این مسیر گذشت تا امروز بتوان از بالای مزرعه دریزبنر جاده ای قلبی شکل را دید که در بین بادهای موسمی این منطقه و در میان مزارع سرسبز تا ابدیت کشیده شده است.


باغ جادویی

یکی از سازه های جدید شهر دبی، باغی است جادویی با بیش از 150 میلیون گل که از اواسط نوامبر تا اواسط می یکی از زیباترین های دنیا را به نمایش می گذارد. پیاده رو باغ میراکل دبی شگفت انگیز با طاق هایی قلبی شکل، یکی از مسیرهایی بوده که عشق در آن می تپد و مسیری است مناسب برای قدم زدن های عاشقانه و قرارهای رویایی.

دریاچه ای درخشان در ژاپن

از بالای کوه های ساروداک می توان در دل جنگل های سرسبز این جزیره زیبا، یکی از زیباترین مکان های دیدنی دنیا شبیه قلب را به نظاره نشست. این دریاچه قلبی شکل که به نظر تپنده می آید، در جنوب شرقی شهر توماکومای قرار دارد و عشقی بی نظیر را از دل طبیعت به گردشگران هدیه می دهد.دریاچه ای درخشان در ژاپن

قلب های یخی، پنجره هایی رو به آسمان

کشور ایسلند و منطقه لاگون با غارهای یخی، بقدری زیبا و حیرت انگیز است که هر ساله گردشگران فراوانی را به سمت خود بکشاند. البته، در زمستان ها علاوه بر یخ نوردان عشق یخ، تالاب های پر از ماهی آن محل بزم صدها خوک آبی بوده که به جنوب شرقی ایسلند سرازیر می شوند. در میان این عشق، بزم و یخ، پنحره هایی رو به آسمان گشوده شده اند که از آنان می توان روشنایی آسمان را دید و لذت برد. دست طبیعت برخی از این پنجره های یخی را به شکل قلب درآورده تا از گرمای عاشقانه آنها، گردشگران احساس بهتری داشته باشند.

دیواری از عشق، یادبودی در شهر لندن

جیمی سی، نقاش سرشناس لندن بر روی دیواری حوالی پل لندن قلب هایی را کشیده است که شهرتی جهانی یافته اند. این نقاشی دیواری شاید از لحاظ هنری در زمره آثار مشهور جهان به حساب نیاید اما، عشقی که از این اثر ساطع می شود، آن را به یکی از یادبودهای معروف جهان تبدیل کرد. این قلب های رنگارنگ به یاد حملات تروریستی 2017 و کشته شدن 8 نفر، بر روی این دیوار به یادگار نقش بسته اند.

میمون هایی با دو قلب

در منطقه محافظت شده گواسا، میمون هایی زندگی می کنند که دو قلب دارند. یک قلب تپنده در سینه و قلبی دیگر به نشانه عشق طبیعت بر روی سینه. هر چند که این میمون های عاشق همچون بسیاری دیگر از گونه های جانوری و گیاهی طبیعت در حال انقراض هستند اما، امید است که با توجه به حفاظت منطقه گوسا، عشق در سینه این جانوران کمیاب همچنان زنده بماند.میمون هایی با دوقلب در اتیوپی

صلیب قلبی، شمع هایی روشن بر فراز کوه های آلپ

این قلب کار طبیعت نیست بلکه، آیینی است که هر سال به الهام از مسیح به صلیب کشیده شده بر فراز کوه الفرسپیتس در اتریش و تیرولین آلپ ایتالیا برگزار می شود. در این مراسم 10 روزه که در ماه ژوئن برگزار می گردد، قلبی که صلیبی بر بالای آن قرار دارد، با شمع روشن شده و یکی از عاشقانه ترین نمادهای مذهبی جهان را شکل می دهد.صلیب قلبی، شمع هایی روشن بر فراز کوه های آلپ

قلب آبی تنهای استرالیا

صخره ای حفاظت شده تنها قلب آبی تنهای جهان در استرالیا بوده که حتی شنا کردن به سمت آن هم ممنوع هست. این عشق تنهای طبیعت، صخره ای مرجانی است با ارتفاع 56 فوت که برای دیدنش باید سوار یک هواپیمای دریایی یا هلیکوپتر شوید.

قلبی سرخ بر دهانه غاری در آریزونا

در ایالت های ناواجو آریزونا، غاری به وسعت 27 هزار مایل مکعب وجود دارد که به نام غار بز کوهی بالایی شناخته می شود. برای رسیدن به این معجزه طبیعت، باید صخره نورد باشید تا بتوانید یکی از سرخ ترین قلب های ساخته طبیعت را که در اثر فرسایش ایجاد شده، ببنید. این فرسایش در سنگ های قرمز این کوه و طی سال های طولانی، قلبی عاشقانه را به تصویر کشید.

زیباترین مکان های گردشگری دنیا که شبیه قلب هستند/عکس

زیباترین مکان های گردشگری دنیا که شبیه قلب هستند/عکس

زیباترین مکان های گردشگری دنیا که شبیه قلب هستند/عکس

زیباترین مکان های گردشگری دنیا که شبیه قلب هستند/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار