gardeshban.ir

معرفی/
اگر به دنبال اقامتی لاکچری در سیبو هستید بد نیست این ریزورت را برای اقامت خود انتخاب کنید. اسپا، باشگاه، مرکز خرید و استخر تنها بخشی از امکانات و خدمات هتل Jpark Island Resort & Waterpark Cebu هستند.
کد خبر: ۵۶۱۲۸
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱-1401 August 28
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل جی پارک آیلند ریزورت اند واترپارک سیبو از هتل‌های رده بالا سیبو در جزیره ماکتان است که فاصله نسبتا کمی تا دریا دارد و از نظر موقعیت جغرافیایی توانسته توجه بسیاری از گردشگران و مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به سیبو سفر کرده‌اند را به خود جلب کند. 

این ریزورت وسعتی ۱۶.۵ هکتاری دارد و به خوبی انواع امکانات و تفریحات مختلف را در دل خود جای داده است. اگر به دنبال اقامتی لاکچری در سیبو هستید بد نیست این ریزورت را برای اقامت خود انتخاب کنید. اسپا، باشگاه، مرکز خرید و استخر تنها بخشی از امکانات و خدمات هتل Jpark Island Resort & Waterpark Cebu هستند.

امکانات و خدمات عمومی هتل جی پارک آیلند ریزورت اند واترپارک سیبو

اگر به فکر اقامتی لوکس و تجربه‌ای خاص از اقامت در سیبو باشید، هتل جی پارک آیلند ریزورت اند واترپارک سیبو بدون شک گزینه مناسبی برای اقامت خواهد بود. هتل مجهز به اینترنت رایگان و دارای مرکز بیزینس با امکاناتی مانند دستگاه فکس، فتوکپی و امکانات برگزاری جلسات و میتینگ‌ها است که این امکان را به شما می‌دهد تا در عین لذت بردن از تعطیلات خود بتوانید امور شغلی و کاری خود را نیز از راه دور کنترل کنید. راهروها و اتاق‌های هتل بدون سیگار هستند و این به معنای ممنوعیت استعمال سیگار در فضای داخلی هتل است و چنانچه بخواهید سیگار بکشید باید از فضای مخصوص سیگاری که هتل در نظر گرفته استفاده کنید. مهمانان توان‌یاب هتل با استفاده از رمپ ویژه ورودی، دسترسی راحتی به هتل خواهند داشت. 

خدمات رفت و برگشت فرودگاهی و خدمات لباسشویی از دیگر خدمات و امکانات این هتل رده بالاست. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته فعال و آماده پاسخگویی به مهمانان گرامی است. کارکنان آشنا به زبان انگلیسی هتل نیز با اخلاق حرفه‌آی و برخورد مناسب خود لذت اقامت در این هتل را چندین برابر می‌کنند. میز تور، خدمات تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز بانکی، خدمات کانسیرج، آسانسور، خدمات کرایه خودرو و اتاق چمدان دیگر امکانات و خدمات عمومی این هتل رده بالا هستند.

اتاق‌های هتل

جی پارک آیلند ریزورت اند واترپارک سیبو دارای ۵۶۸ اتاق، سوئیت و ویلا است که همگی به خوبی تزیین و چیدمان شده‌اند. اتاق‌ها فضایی نسبتا وسیع با پنجره‌هایی بزرگ و رو به استخر هتل دارند که نور درخشان صبحگاهی را به اتاق‌های هتل هدیه می‌دهند. با اینکه امکانات اتاق‌ها نسبتا یکی است اما تفاوت‌هایی هم دارند. برخی از اتاق‌ها رو به دریا قرارگرفته‌اند و برخی دیگر دارای استخر اختصاصی و جکوزی هستند. در نتیجه اگر خواهان چنین امکاناتی هستید، حتما توجه کافی را هنگام رزرو اتاق داشته باشید.

امکانات اتاق‌های هتل

کف همه اتاق‌ها موکت شده و دارای امکاناتی مانند آباژور و تلفن هستند. همه اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های کابلی/ ماهواره‌ای اند. بیشتر اتاق‌ها دارای بالکن و تراس هستند. امکاناتی مانند میز و صندوق امانات برای آسایش و راحتی بیشتر در اتاق‌ها قرار داده شده است. سرویس بهداشتی اتاق‌ها مجهز به دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگانند.

امکانات و خدمات سرگرمی و تفریحی هتل

هتل دارای ۶ استخر روباز است که ۲ تای آن‌ها مخصوص کودکان ایجاد شده. استفاده از استخر‌ها برای مهمانان هتل رایگان است. باشگاه ورزشی با تجهیزات و وسیله‌های مناسب دیگر خدمتی است که هتل برای مهمانان اهل ورزش و فعالیت خود ایجاد کرده است. برای خانواده‌های دارای کودک فضای بازی سرپوشیده به همراه بازی‌های پازلی/ صفحه‌ای در نظر گرفته شده. برای اینکه مهمانان بتوانند نهایت استفاده از زیبایی و آرامش دریا را داشته باشند، ساحل خصوصی‌ای هم ایجاد شده که فقط مهمانان هتل امکان استفاده از آن را دارند. ساعات خوش، امکانات ورزش‌های آبی، مینی گلف، دارت و اتاق بازی دیگر خدمات و امکانات سرگرمی تفریحی هتل Jpark Island Resort & Waterpark Cebu هستند.

رستوران هتل

جی پارک آیلند ریزورت اند واترپارک سیبو ۲ گزینه غذاخوری دارد. رستوران آبالون در وعده‌های صبحانه و نهار انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را به صورت بوفه سرو می‌کند و رستوران جی لانژ در وعده‌های غذایی نهار و شام با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی پذیرای مهمانان است.

فاصله جی پارک آیلند ریزورت اند واترپارک سیبو تا اماکن و جاهای دیدنی

فاصله تا ساحل جی پارک: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا معبد ماکتان: ۳.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه سن پدرو: ۹.۹ کیلومتر
فاصله تا موزه سوگبو: ۱۰ کیلومتر
فاصله تا بنای یادبود میراث سیبو: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا خیابان کلون: ۱۰.۷ کیلومتر


هتل Jpark Island Resort and Waterpark Cebu

هتل Jpark Island Resort and Waterpark Cebu

هتل Jpark Island Resort and Waterpark Cebu

هتل Jpark Island Resort and Waterpark Cebu

هتل Jpark Island Resort and Waterpark Cebu

هتل Jpark Island Resort and Waterpark Cebu

هتل Jpark Island Resort and Waterpark Cebu

هتل Jpark Island Resort and Waterpark Cebu

هتل Jpark Island Resort and Waterpark Cebu

هتل Jpark Island Resort and Waterpark Cebu

هتل Jpark Island Resort and Waterpark Cebu


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار