gardeshban.ir

معرفی/
هتل مجستیک کوالالامپور یکی از هتل‌های ۵ ستاره و مجلل مالزی است که خدماتی در سطح جهانی ارائه می‌دهد.هتل مجستیک برای آن دسته از گردشگرانی که به دنبال اقامتی رویایی هستند و برای تعطیلاتشان بلیط هواپیما کوالالامپور خریداری کرده‌اند، از بهترین گزینه‌هاست.
کد خبر: ۵۶۲۰۵
تاریخ انتشار : شنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۱-1401 September 05
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل مجستیک کوالالامپور یکی از هتل‌های ۵ ستاره و مجلل مالزی است که خدماتی در سطح جهانی ارائه می‌دهد. هتل "The Majestic” در سال ۲۰۱۲ درهای خود را به روی گردشگران و خریداران بلیط هواپیما کوالالامپور باز کرد. این هتل بازسازی دقیقی از هتل مجستیک سال ۱۹۳۲ است که در آن روزها جاذبه‌ای محبوب در شهر کوالالامپور به حساب می‌آمد. هتل مجستیک برای آن دسته از گردشگرانی که به دنبال اقامتی رویایی هستند و برای تعطیلاتشان بلیط هواپیما کوالالامپور خریداری کرده‌اند، از بهترین گزینه‌هاست.

امکانات و خدمات عمومی هتل مجستیک کوالالامپور

این هتل که با داشتن ۱۵ طبقه بیش‌تر شبیه برجی لاکچری است از امکانات و خدمات متنوعی برای میزبانی از مهمانانش برخوردار است. هتل مجستیک دارای سان روم گاردنی مملو از گل‌های ارکیده، اتاق نقاشی، ۱۳ اتاق جلسه، یک سالن باله با ظرفیت ۱۲۰۰ نفر، استخر، سالن ورزشی و اسپای مجستیک است. همچنین این هتل باسابقه در طول فعالیت خود به چنان محبوبیتی دست یافته که در نظرسنجی‌های مهمانانش امتیازهای بالایی گرفته است. این هتل از نظر تمیزی، رفتار کارکنان، موقعیت مکانی، امکانات متنوع و رفاه و آسایشی که برای مهمانان فراهم می‌کند، در زمره بهترین‌های کوالالامپور است. 

موقعیت مکانی هتل مجستیک به گونه‌ای است که برای دیدن جاذبه‌های دیدنی کوالالامپور باید مسیر ۱ تا ۳ کیلومتری طی کنید ولی این به این معنی نیست که اطراف هتل هیچ جاذبه‌ای پیدا نکنید. موزه ملی مالزی، مسجد ملی، افلاک نمای ملی کوالالامپور، موزه هنرهای اسلامی و باغ پرندگان کوالالامپور که تمام جزئیات مربوط به بازدید این جاذبه‌ها را در سایت سفرمارکت پیدا خواهید کرد، تنها چند قدم از ساختمان هتل مجستیک فاصله دارند.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها

واحدهای اقامتی هتل مجستیک در طیف متنوعی ارائه می‌شوند و هر مهمانی می‌تواند به راحتی اتاق یا سوئيت باب میل خود را پیدا کند. این واحدها در دسته اتاق‌های دلوکس و استریت و سوئیت‌های جونیور، پرمیر، گرند، کولونیول، گاورنر و مجستیک ارائه می‌شوند. طراحی مدرن، دکوراسیون زیبا و فضای دلباز اتاق‌های هتل مجستیک از آن‌ها واحدهای بی‌نقصی ساخته است. اتاق‌های هتل در متراژهای ۳۰ و ۴۰ متری بوده و سوئیت‌هایش در متراژهای ۴۰ تا ۱۳۰ متری ارائه می‌شوند. در تمامی این واحدها امکاناتی نظیر مینی یخچال، مینی بار رایگان، گاوصندوق، میز کار، تلویزیون صفحه‌تخت، اتاق نشیمن و چای ساز گنجانده شده است. همچنین سرویس‌های بهداشتی اتاق‌ها دارای بیده، لوازم بهداشتی رایگان، حوله و سشوار هستند.

امکانات تفریحی و خدمات دیگر هتل

هتل The Majestic Hotel خدمات ماساژ حرفه‌ای و اسپای کاملا مجهزی ارائه می‌دهد. این مرکز اسپا که به شکلی کاملا هنری و به سبک اسکاتلندی دکور شده دارای خدماتی همچون حمام پا، لایه برداری پوست و ماساژ زوج‌هاست و اتاق بخار و استخر نیز دارد و به خوبی خستگی را از تن می‌راند. باشگاه هتل نیز همه روزه به صورت ۲۴ ساعته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. در ماه‌های گرم سال می‌توان در استخر روباز هتل که در محوطه آن واقع شده تنی به آب زد و در صندلی‌های کنار استخر آفتاب‌گیری کرد. اتاق‌های جلسه یا مراسم‌های هتل مجستیک با آسانسورهای اختصاصی از پارکینگ و لابی هتل قابل دسترسی هستند. این اتاق‌ها و سالن‌ها از نور طبیعی بهره می‌برند و آماده میزبانی از مراسم‌های عروسی، جشن‌ها و جلسه‌های کاری مهمانان هستند.

رستوران هتل

هتل مجستیک دارای ۵ رستوران است؛ رستوران "Contango” کنتانگو آن که در برج «وینگ» هتل واقع شده و دکوراسیونی بسیار شیک و لاکچری‌پسند دارد به سبک سلف سرویس پذیرای مهمانان در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام است. در این رستوران غذاهای ژاپنی، اروپایی، مالایی و تایلندی سرو می‌شود. رستوران "Colonial Cafe” غذاهای کلاسیک و دوره استعمار را در منوی خود دارد و دارای فضای باز و سرپوشیده است. رستوران "The Tea Lounge” با ردیفی از صندلی‌های راحتی و نور طبیعی خود برای هم‌نشینی و صرف نوشیدنی بهترین مکان است. سان روم گاردن هتل که با گل‌های ارکیده فصلی پر شده است، مکانی نقلی و رمانتیک برای صرف چای یا یک میان وعده است و در نهایت رستوران "The Smoke House” هتل مجستیک با داشتن اتاق و آشپز خصوصی برای صرف غذا، دهه ۳۰ کوالالامپور را به خوبی بازتاب می‌کند و در وعده شام پذیرای مهمانان است.

فاصله هتل مجستیک کوالالامپور تا اماکن و جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا افلاک نمای ملی کوالالامپور: ۰.۳ کیلومتر
فاصله تا موزه هنرهای اسلامی مالزی: ۰.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه ملی مالزی: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا معبد تین هو کوالالامپور: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا باغ‌ گیاه شناسی پردانا: ۱ کیلومتر


هتل The Majestic Hotel Kuala Lumpur

هتل The Majestic Hotel Kuala Lumpur

هتل The Majestic Hotel Kuala Lumpur

هتل The Majestic Hotel Kuala Lumpur

هتل The Majestic Hotel Kuala Lumpur

هتل The Majestic Hotel Kuala Lumpur

هتل The Majestic Hotel Kuala Lumpur

هتل The Majestic Hotel Kuala Lumpur

هتل The Majestic Hotel Kuala Lumpur

هتل The Majestic Hotel Kuala Lumpur

هتل The Majestic Hotel Kuala Lumpur
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار