gardeshban.ir

تله کابین میکامال کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری جدید در جزیره کیش است. تله کابین کیش در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و یکی از جذاب ترین تفریحات در جزیره کیش است.
کد خبر: ۶۱۳۲۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲-1402 November 15
گردشبان (gardeshban.ir) :
تله کابین میکامال کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری جدید در جزیره کیش است. تله کابین کیش در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و یکی از جذاب ترین تفریحات در جزیره کیش می باشد. بسیاری از ما جزیره کیش را برای تفریحات دریایی و مراکز خرید می شناسیم اما باید بدانیم که در حال حاضر تعداد و نوع تفریحات در جزیره بسیار متنوع شده اند. شاید تله کابین را در مناطق دیگر کشورمان یا در کشورهای خارجی تجربه کرده باشید اما قطعا منظره‌ای که در تله کابین کیش می‌بینید بسیار شگفت انگیز است.

تله کابین میکامال


تله کابین میکا مال کیش دارای چندین کابین است که با استفاده از چهار دکل در مسیر ۲۴۰۰ متری حرکت می کنند.  تعداد ۲۰ کابین ساده یا اصطلاحا اکانومی در مجموعه تله کابین وجود دارند. همچنین دو کابین لاکچری هم ساخته شده است که تعداد صندلی های آن برای ۴ نفر است؛ بنابراین کابین های ساده می توانند ۸ سرنشین را جابجا کنند و کابین های لاکچری تنها برای چهار نفر ظرفیت دارند.

کافی است یک بار سوار این تله کابین شوید تا تفاوتش را احساس کنید. در تله کابین میکا مال هیچ لرزشی احساس نمی‌کنید. ساخت‌وساز اصولی در این مجموعه‌ بسیار مهم است. به همین خاطر پروژه ساخت این تله کابین را هلدینگ BMF به عهده گرفت. این هلدینگ، شرکتی سوئیسی است که اسم و رسم خوبی در دنیا دارد. این شرکت، استانداردترین دستگاه‌‌های شهربازی و تله کابین را در دنیا تولید می‌کند؛ پس از امنیت تله کابین‌هایش خیالتان راحت باشد.

تله کابین میکامال


بدیهی است که امکانات و سرگرمی های بسیاری در کابین های لاکچری در نظر گرفته شده است برای مثال اگر شما یکی از کابین های لاکچری را رزرو کنید می‌توانید در طول مسیر سه هزار متری از اینترنت بی سیم، میان وعده های خوشمزه و نوشیدنی های خنک سرگرمی مانند آی پاد و… استفاده کنید.

طی کردن مسیر ابتدا تا انتهای تله کابین میکا مال کیش نیاز به ۱۸ دقیقه زمان دارد. مطمئن باشید در طول مسیر از تماشای مناظر و به خصوص تماشای آب های نیلگون خلیج فارس از ارتفاع ۳۰ متری بسیار لذت خواهید برد.

تله کابین میکامال کیش 3 ایستگاه دارد. اولین ایستگاه این تله کابین در طبقه چهارم مرکز میکامال است. برای سوارشدن تله کابین باید به این طبقه بروید. از همان جا می‌توانید بلیت هم تهیه کنید. ایستگاه دوم را برای تغییر جهت حرکت کابین‌ها ساخته‌اند. ایستگاه سوم هم در اسکله تفریحی کیش است.

کابین‌ های معمولی

در این تله کابین حدود 20 کابین معمولی وجود دارد که هر کدام از آن ها، طرفیت حدود 8 نفر را دارند. این کابین ها دارای امکانات و بسیار خوبی هستند و گزینه ای مناسب برای جمع خانواده ها به شمار می روند. سیستم گرمایشی و سرمایشی، صندلی های راحت، نمایشگر مخصوص تبلیغات، بی سیم های دو طرفه با ایستگاه تله کابین و… از جمله امکاناتی می باشند که در هر کابین قرار گرفته اند.

تله کابین میکامال


کابین‌های ویژه

در مجموعه تله کابین میکامال، دو کابین‌ ویژه هم وجود دارد. این کابین‌ها ۴نفره هستند. همان طور که از اسمشان پیداست، خدمات خاصی هم به گردشگرها می‌دهند. برند سواروسکی «Swarovski» فضای داخلی این کابین را به شکل زیبایی طراحی کرده است. این کابین‌ها اینترنت بی‌سیم دارند و می‌توانید در کل مسیر از آن استفاده کنید. آنجا تبلت یا iPad هم در اختیارتان می‌گذارند.

در هر کابین دستگاه پخش موسیقی گذاشته‌اند. می‌توانید موسیقی دل‌خواهتان را گوش بدهید. پذیرایی با نوشیدنی‌های خنک یکی دیگر از خدمات این کابین‌هاست و مسیر را دل‌چسب‌تر می‌کند. قبل از سوارشدن از کافی شاپ هر چه دوست داشتید، سفارش بدهید تا برایتان بیاورند. این اتاقک‌های ویژه دست کمی از اتاق‌های هتل ندارد.

عکاسی

اگر دلتان عکس‌های یادگاری بخواهد، عکاس‌های حرفه‌ای در ایستگاه تله کابین میکامال کیش هستند. آ‌ن‌ها همراه شما سوار تله‌کابین می‌شوند و زیباترین عکس‌ها را از لحظه‌هایتان ثبت می‌کنند.

نورپردازی تله کابین میکامال

تله کابین میکامال کیش حتی در شب هم زیباست. در فضای داخلی و خارجی کابین‌ها نورپردازی زیبایی به کار برده‌اند. تماشای منظره ساحل و چراغ‌هایی که از هر گوشه جزیره سوسو می‌زند، حتماً تماشایی است.

تله کابین میکامال


ساعات کاری تله کابین میکا مال کیش

تله کابین میکا مال کیش همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۱۲ شب فعال است. گردشگران می توانند در ساعات مختلف به تله کابین کیش سر بزنند و از منظره های زیبای ساحل نیلگون خلیج فارس و جزیره زیبای کیش لذت ببرند.

بلیط تله کابین میکا مال کیش

 هزینه ورودی تله کابین برای هر نفر ۱۰۰ هزار تومان می باشد. برای استفاده از کابین های لاکچری باید هزینه بیشتری بپردازید. برای اطلاعات بیشتر درباره بلیط کابین‌های لاکچری با روابط عمومی میکا مال یا تله کابین میکا مال کیش تماس بگیرید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار