gardeshban.ir

آب معجزه در نیوزیلند : در سال ۲۰۱۷ وزارت صنایع نیوزیلند واردات آب مشهور به «آب معجزه» از کوه‌های فیجی را ممنوع کرد و هشدار داد فرد خاطی ۴۰۰ دلار جریمه خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸-1398 March 29
گردشبان (gardeshban.ir) :
آب معجزه در نیوزیلند : در سال ۲۰۱۷ وزارت صنایع نیوزیلند واردات آب مشهور به «آب معجزه» از کوه‌های فیجی را ممنوع کرد و هشدار داد فرد خاطی ۴۰۰ دلار جریمه خواهد شد. این وزارتخانه اعلام کرد که این آب باعث شیوع بیماری‌هایی می‌شود و حتی ممکن است به صنایع کشاورزی و آبزی پروری و همچنین به محیط زیست نیوزیلند آسیب برساند.

خیلی چیزها در چین : از جمله کالاهایی که به همراه داشتن آن‌ها در سفر به چین ممنوع است می‌توان به تجهیزات چاپ، فیلم، عکس، صفحات گرامافون، فیلم سینمایی، نوارهای صوتی و تصویری و دیسک فشرده و... اشاره کرد که به باور مسئولان ممکن است به منافع چینی‌ها آسیب بزند.

آدامس در سنگاپور : ورود آدامس همراه مسافر از سال ۱۹۹۲ در این کشور ممنوع است و مجرم علاوه بر جریمه ممکن است با مجازات زندان نیز روبه‌رو شود. این قانون از زمانی تصویب شد که راه آهن سنگاپور اعلام کرد افراد با چسباندن آدامس به سنسور درها در قطارهای جدید، باعث اختلال در فعالیت شبکه می‌شوند.

ماسک در عربستان: عربستان دارای فهرست بزرگی از اقلام ممنوعه است، یکی از این محدودیت‌ها نیز وارد کردن ماسک‌هایی است که تمام یا بخشی از صورت را می‌پوشاند. این ممنوعیت پس از نمایش فیلم «وی مثل وندتا» وضع شد. از نظر سیاستمداران عربستان این فیلم نشان دهندۀ ظلم و ستم دولت است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار