gardeshban.ir

هامبورگ یکی از شهرهای بزرگ در آلمان است که با جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی که دارد هر ساله به عنوان مقصدی از سوی گردشگران انتخاب می‌شود.
کد خبر: ۲۳۱۱۵
تاریخ انتشار : يکشنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۸-1398 December 04
گردشبان (gardeshban.ir) :
بندر هامبورگ که اقتصاد اروپا و هامبورگ بر آن استوار است به عنوان یکی از بزرگترین بنادر جهان و بزرگترین بندر آلمان شناخته می‌شود. 

در این بندر داد و ستدهای فراوانی با کشورهای دیگر صورت می‌گیرد، به همین سبب هامبورگ را با نام دروازه جهان می‌شناسند. اینجا در بندر هامبورگ که دومین بندر بزرگ اروپا است، می‌توانید طلوع و غروب زیبایی را از فراز اسکله ببینید و بارگیری کشتی‌های کوچک و بزرگ را به نظاره بنشینید. 

بندر هامبورگ با مساحتی در حدود 7200 هکتار، 950 بندر در 178 کشور را به یکدیگر ارتباط می‌دهد. جالب است بدانید بیش از 130 پل برای ارتباط جزایر هامبورگ با یکدیگر ساخته شده است. 

اگر می‌خواهید حال و هوای متفاوتی را در هامبورگ تجربه کنید اوایل ماه می زمان مناسبی خواهد بود که در جشن تولد بندر هامبورگ شرکت کنید. 

جشنی که با حضور مردم و گردشگران با مراسم آتش‌بازی، موسیقی و رقص‌های محلی همراه است. در سفر به هامبورگ از دیدن این بندر بزرگ غافل نشوید و به گشت با قایق‌ها در رودخانه البه بروید و از دیدن مناظر تاریخی شهر لذت ببرید. ضمن گشت‌وگذار در خیابان‌های هامبورگ از خرید سوغات برای عزیزانتان غافل نشوید.

بندر هامبورگ؛بزرگترین بندر آلمان/عکس

بندر هامبورگ؛بزرگترین بندر آلمان/عکس

بندر هامبورگ؛بزرگترین بندر آلمان/عکس

بندر هامبورگ؛بزرگترین بندر آلمان/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار