gardeshban.ir

ژاپن کشوری است که می‌توانید تلاقی سنت و مدرنیته را به‌زیبایی در آن ببینید. این کشور دارای نقاط زیبا و رمانتیکی است که زوج‌های جوان را برای گذراندن ماه عسل در این کشور به خود جذب می‌کنند.
کد خبر: ۲۶۳۱۲
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 23
گردشبان (gardeshban.ir) :
برای زوج‌های جوانی که به‌تازگی ازدواج کرده‌اند، هیچ‌چیز مانند آغاز زندگی مشترک با یک سفر، لذت‌بخش نیست. اگر برای سفر ماه عسل خود ژاپن را انتخاب می‌کنید، این مطلب را از دست ندهید تا بهترین و رمانتیک‌ترین نقاط ژاپن برای یک سفر دونفره را به شما معرفی کنیم.

کیوتو

شهر باستانی کیوتو بدون شک یکی از رمانتیک‌ترین مقاصد گردشگری در ژاپن است. می‌توانید در فضای تاریخی این شهر غرق شوید یا در جنگل‌های بامبو و باغ‌ های ژاپنی زِن (Zen Garden) به آرامش برسید. در کیوتو می‌توانید در مسافرخانه‌های سنتیِ ژاپنی یا ریوکان‌ (Ryokan) اقامت و تجربه‌ای به‌یادماندنی از میهمان‌نوازیِ ژاپنی‌ها داشته باشید. یکی از کارهای دیگری که می‌توانید در کیوتو انجام دهید خوردن غذای ژاپنی به سبک کیوتو یا کایسِکی (Kaiseki) است.

رمانتیک ترین نقاط ژاپن برای سفر دو نفره+تصاویر

میاجیما

میاجیما (Miajima) در خارج از هیروشیما واقع شده است. یکی از دلایل شهرت این جزیره دروازه‌ی توری (Torii Gate) است که روی آب‌های اقیانوس شناور است. گردشگران با هر بودجه‌ای می‌توانند در این جزیره اقامت داشته باشند. از مسافرخانه‌های سنتی گرفته تا استراحت‌گاه‌های لوکسِ ساحلی، برای هر بودجه‌ای یک اقامتگاه مناسب پیدا می‌شود. در سفر به میاجیما می‌توانید از معابد باستانی دیدن کنید، گوزن‌های وحشی را از نزدیک ببینید و کوه‌نوردی را در در کوه میسِن (Misen) تجربه کنید. بر فراز قله‌ی میسِن می‌توانید شاهد منظره‌ی پانورامای جزیره باشید.

رمانتیک ترین نقاط ژاپن برای سفر دو نفره+تصاویر

پنج دریاچه فوجی

یکی از زیباترین مناظر کوه‌ فوجی (Fuji) را می‌توان از پنج دریاچه‌ی فوجی (Fuji Five Lakes) مشاهده کرد که در دامنه‌ی این کوه زیبا قرار دارند. شهر تفریحیِ کاواگوچیکو (Kawaguchiko) یکی از مناطق زیبایی است که در کنار دریاچه قرار دارد و در آن می‌توانید تفریحاتی از قبیل کوه‌نوردی و پیاده‌روی، قایق‌سواری، ماهیگیری، بازدید از موزه‌ها، رفتن به اونسِن (Onsen) یا حمام‌های سنتی ژاپنی را تجربه کنید و ماه عسلی متفاوت و جذاب سپری کنید.

رمانتیک ترین نقاط ژاپن برای سفر دو نفره+تصاویر

توکیو

هتل‌های پنج‌ستاره و رستوران‌ های لوکس توکیو، زوج‌های جوان زیادی را برای گذراندن یک سفر رمانتیک به ژاپن و کلان‌شهر توکیو می‌کشانند. در این شهر می‌توانید به پارک‌ها بروید و در فصل بهار از مناظر زیبای دریاچه‌ها لذت ببرید که با شکوفه‌های صورتیِ گیلاس زیبایی دوچندان پیدا کرده‌اند. فستیوال‌های تابستانی در فصل تابستان و نورپردازی‌های جذاب در روزهای زمستانی و منظره‌ی رمانتیک و فوق‌العاده‌ی توکیو از برج توکیو تاور (Tokyo Tower) در تمام روزهای سال، تنها چند نمونه از جذابیت‌های پایتخت ژاپن هستند.

رمانتیک ترین نقاط ژاپن برای سفر دو نفره+تصاویر

هاکونه

شهر کوهستانی و زیبای هاکونه (Hakone) یکی از مقاصد زیبای گردشگری در میان مردم محلی و گردشگران است. از توکیو تا هاکونه با قطار مسافت بسیار کوتاهی است و مردم توکیو اغلب برای تعطیلات آخر هفته به این شهر سفر می‌کنند. طبیعت هاکونه بسیار زیبا و گشت‌وگذار در آن بسیار راحت است. به‌علاوه با تلکابین به‌راحتی می‌توان به بالای کوه رفت. کشتی‌های کروز به شکل کشتی‌های دزدان دریایی، گردشگران را در دریاچه می‌گردانند. در سفر به این شهر کوهستانی از چشمه‌های آب‌گرمِ طبیعی هاکونه و موزه‌های محلی حتما بازدید کنید.

رمانتیک ترین نقاط ژاپن برای سفر دو نفره+تصاویر

کارو ایزاوا

کارو ایزاوا (Karuizawa) یکی از مقاصد محبوب برای زوج‌های جوان و مقصدی ایده‌آل برای یک سفر رمانتیک است که در هر زمان از سال می‌توانید به آنجا سفر کنید. در فصل بهار از تماشای شکوفه‌های گیلاس، در فصل تابستان از طبیعت سرسبز، در فصل پائیز از رنگ‌های زیبای درختان و در فصل زمستان از زمین‌های پوشیده از برف لذت ببرید. معماری خیلی از ساختمان‌های کارو ایزاوا از معماری اروپایی الهام گرفته شده و شما را به یاد دهکده‌های اروپایی می‌اندازد. کلیساهای چوبیِ این دهکده میزبان عروسی‌های زیادی به سبک غربی هستند. هنگام زمستان، این دهکده به یک دهکده‌ی کریسمسیِ زیبا تبدیل می‌شود. یکی از کارهایی که می‌توانید در این دهکده در فصل زمستان انجام دهید، اسکیت روی یخ است.

رمانتیک ترین نقاط ژاپن برای سفر دو نفره+تصاویر

هیدا تاکایاما

اگر دوست دارید سنت و فرهنگ ژاپن را کمی متفاوت‌تر از کیوتو احساس کنید، سری به شهر کوهستانی هیدا تاکایاما (Hida Takayama) بزنید.این شهر مقصدی ایده‌آل برای سفرهای رمانتیک است. شهر قدیمی هیدا تاکایاما یکی از مناطق تاریخی و محافظت‌شده‌ی ژاپن است. 

با سفر به این شهر احساس می‌کنید به گذشته سفر کرده‌اید. در این شهر می‌توانید هیدا بیف (Hida Beef) یکی از برندهای خانگیِ واگیو (Wagyu) را امتحان کنید که حتی با کوبه بیف (Kobe Beef) هم رقابت می‌کند. 

در نزدیکی هیدا تاکایاما، دهکده‌ی تاریخیِ شیراکاوا گو (Shirakawa-go) یکی از مناطق ثبت‌شده در میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. این دهکده به دلیل داشتن خانه‌های روستایی با سقف‌های کاه‌گلی شهرت زیادی دارد.

رمانتیک ترین نقاط ژاپن برای سفر دو نفره+تصاویر
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار