gardeshban.ir

باغ‌های زیبای سراسر جهان نمادی از طبیعت هستند و تأثیر تسکین‌دهنده طبیعت و گشت و گذار در آن روی ذهن انسان غیرقابل انکار است.
کد خبر: ۲۸۲۸۶
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۹-1399 April 11
گردشبان (gardeshban.ir) :

با فرارسیدن فصل تابستان در نیمکره شمالی زمین، زمان مناسبی برای گذراندن لحظاتی در دل طبیعت است. ما در این مطلب زیباترین باغ‌های جهان را به شما معرفی می‌کنیم:


باغ لانگ وود (میدان کنت، پنسیلوانیا آمریکا)

لانگ وود با مساحتی بالغ بر ۱۰۰۰ هکتار، ترکیبی از معماری و باغبانی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌کند.

مردم در جریان بازدید از این باغ می‌توانند از خانه درختی مناسب برای تماشای پرندگان و یک تئاتر روباز برای اجرای برنامه‌ها و رویداد‌های تابستان استفاده کنند.

اگر در بهار به لانگ وود بروید، تعداد زیادی از تمساح‌ها و تریلیوم‌ها را در این باغ می‌بینید؛ اما منظره تابستانی باغ، نمایش زیبایی از گل سرخ صورتی است. در حال حاضر باغ لانگ وود بسته شده و بازدید از آن فقط برای تعدادی محدود ممکن است.

زیباترین باغ‌های جهان


باغ کیو (لندن، انگلستان)

کیو واقع در جنوب غربی لندن، یکی از متنوع‌ترین باغ‌های جهان با بیش از ۵۰ هزار گیاه زنده است. این باغ مجموعه‌ای از ساختمان‌های کاملاً حفظ شده و مجلل ویکتوریایی را در خود جای داده و به همین دلیل به عنوان بزرگترین سازه شیشه‌ای ویکتوریا در جهان شناخته می‌شود.

باغ کیو در طول تابستان به لطف فراوانی گل‌های زیبا، درمانی برای چشم و بینی بازدیدکنندگان‌ خود است.

زیباترین باغ‌های جهان


باغ‌های کاخ ورسای (پاریس، فرانسه)

پس از یک سفر ریلی یک ساعته از پاریس، کاخ لوئی چهاردهم که در قرن ۱۷ میلادی ساخته شده است، دیده می‌شود. محیط اطراف این باغ یکی از زیباترین باغ‌های جهان است.

افرادی که از باغ اطراف کاخ لوئی چهاردهم بازدید می‌کنند، می‌توانند از قدم زدن در راه‌های سرسبز و دیدن چشمه‌های خیره‌کننده لذت ببرند. باغ‌های کاخ ورسای هم‌اکنون باز هستند، اما پیشنهاد می‌شود که افراد علاقه مند به بازدید از آن، زمان بازدید را از قبل رزرو کنند.

زیباترین باغ‌های جهان


باغ بودنانت (ولز، انگلستان)

باغ هایی چون باغ بودنانت در هر فصل چیزی ویژه برای تماشا دارند؛ برای همین همیشه می‌توان در این باغ‌ها قدم زد و از شگفتی‌های طبیعتش لذت برد. هم‌اکنون مسئولان باغ بودنانت در حال آماده‌سازی آن برای بازگشایی هستند.

زیباترین باغ‌های جهان

باغ کوشیکاوا کوراکوئن (توکیو، ژاپن)

باغ سنتی کوشیکاوا کوراکوئن که در هر زمان از سال بازدید می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین باغ‌های توکیو به حساب می آید و در دوره ادو (در بین سال‌های ۱۶۰۳ تا ۱۸۶۸) تکمیل شد.

بازدیدکنندگان این باغ، عناصر طراحی چشم‌انداز چینی و ژاپنی را در آن می‌بینند و در میان سر و صدا و مدرنیته شهر، دمی را در فضایی آرام و سنتی سپری می‌کنند. آن‌ها در بهار باغ کوشیکاوا کوراکوئن درختان گیلاس ۶۰ ساله با شکوفه‌های صورتی را می‌بینند و در پاییز این باغ از دیدن افرا‌هایی با رنگ نارنجی سوخته لذت می‌برند. در حال حاضر باغ کوشیکاوا کوراکوئن روزانه از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ عصر باز است.

زیباترین باغ‌های جهان


لاس پوزاس (زیتیلیا، مکزیک)

لاس پوزاس به عنوان باغ‌های ادوارد جیمز معروف است. ادوارد جیمز نویسنده انگلیسی که در دهه ۱۹۴۰ زندگی می‌کرد، باغ لاس پوزاس را درست کرد.

لاس پوزاس بسیار زیبا و تقریباً شبیه به رؤیا است. این باغ استخر‌های آبی طبیعی و بیش از ۳۰ مجسمه در کنار گل‌های ارکیده دارد. هم‌اکنون باغ لاس پوزاس به صورت موقت بسته است.

زیباترین باغ‌های جهان


باغ گیاه‌شناسی بروکلین (نیویورک)

باغ گیاه‌شناسی بروکلین به عنوان مکانی برای سازماندهی ساعت گیلاس (زمان شکوفایی شکوفه‌های درخت گیلاس در بهار) شناخته می‌شود. مسئولان این باغ در قالب یک برنامه آموزشی گسترده به مردم آموزش می‌دهند که چگونه از درختان مراقبت کنند. در حال حاضر باغ گیاه‌شناسی بروکلین بسته است.

زیباترین باغ‌های جهان


قلعه آروندل (غرب ساسکس، انگلستان)

قلعه آروندل در غرب ساسکس واقع و تحولات مختلفی را متحمل شده ، اما هنوز هم برخی از ویزگی‌های قرون وسطایی خود را حفظ کرده است. باغ‌هایی رنگارنگ در داخل و اطراف قلعه به چشم می‌خورند. قلعه و باغ‌های آروندل در حال حاضر بسته شده‌اند، اما تا زمان بازگشایی رویداد‌های مجازی برگزار می‌کنند.

زیباترین باغ‌های جهان


باغ ژاپنی پورتلند (پورتلند، اورگان، آمریکا)

یک پارک ژاپنی ممکن است آخرین چیزی باشد که انتظار دارید در واشنگتن ببینید؛ اما باغ ژاپنی پورتلند یکی از معتبرترین باغ‌های ژاپنی خارج از کشور ژاپن به حساب می‌آید.

باغ ژاپنی پورتلند فضا‌های مختلفی چون پل ماه را در خود جای داده است. این باغ در حال حاضر باز است، اما تور گردشگری برای آن در دسترس نیست.

زیباترین باغ‌های جهان

از باغ‌های زیبای دیگر جهان می‌توان به باغ گیاه‌شناسی بیابان (آریزونا، آمریکا) و باغ بوچارت (بریتیش کلمبیا، کانادا) اشاره کرد.


مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار