gardeshban.ir

این زن و شوهر که صاحب این خانه هستند، به ۳۷ ایالت و ۱۶ پارک ملی در ایالات متحده همراه با خانه کوچکشان سفر کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۵۱۷
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۹-1399 April 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
در حالی که مردم خانه‌های خود را برای سفر ترک می‌کنند، این زوج بی‌نظیر درست برعکس عمل کردند. آنها کل خانه را با خود همراه کردند تا به سفر بروند! خانه آنها ۱۳ متر مربع است و رکورد پرسفرترین خانه جهان را در اختیار دارد! خانه‌ای کوچک و درخشان متعلق به کریستین پارسونز و الکسیس استفنس، زوجی که با خانه خود در سراسر آمریکا سفر می‌کنند.

این زن و شوهر که صاحب این خانه هستند، به ۳۷ ایالت و ۱۶ پارک ملی در ایالات متحده همراه با خانه کوچکشان سفر کرده‌اند. خانه آنها دارای مبلمان چوبی، دو طبقه، فضای کاری و یک قفسه کفش است.

این زوج عشق خود را به سفر در سفر جاده‌ای به دریاچه میشیگان کشف کردند. در آن زمان بود که آنها تصمیم به یافتن راه‌های مختلفی برای کاوش در کشور خود گرفتند و بدین ترتیب خانه‌ای کوچک به وجود آمد. البته آنها، شروع به مستند سازی هر مرحله کردند.

استفان شغل بازاریابی خود را ترک کرد و این دو نفر به شغل قدیمی خود فیلم سازی بازگشتند. آنها می‌خواستند به مسافرت بروند و برای همین به خانه‌ای کوچک احتیاج داشتند. برای رسیدن به آرزوی خود، این زوج شروع به ساخت خانه بر روی چرخ کردند. کار تقریباً نه ماه طول کشید. پارسونز به عنوان یک فریلنسر، تمام وقت را برای کار در این خانه به همراه دوستان و خانواده خود داشت.

پر سفر ترین خانه جهان متعلق به یک زن و شوهر/عکس

پر سفر ترین خانه جهان متعلق به یک زن و شوهر/عکس

پر سفر ترین خانه جهان متعلق به یک زن و شوهر/عکس

پر سفر ترین خانه جهان متعلق به یک زن و شوهر/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار