gardeshban.ir

رای تجربه ی داشتن حس مالکیت از خانه ی درختی تان، حتماً باید این مکان دیدنی را ببینید
کد خبر: ۱۰۸۶۴
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ اسفند ۱۳۹۷-1397 December 17
گردشبان (gardeshban.ir) :
خانه درختی


TreeHouse Point درایالات متحده امریکا. شروع قیمت از ۱۵۰ دلار.

برای تجربه ی داشتن حس مالکیت از خانه ی درختی تان، حتماً باید این مکان دیدنی را ببینید ؛ با گروهی متخصص در زمینه ی ساخت خانه های درختی و ارائه خدمات در این زمینه.Tree house Point به فاصله ی ۳۰ دقیقه ای از ایالت سیاتل قرار گرفته است. شما می توانید از بودن در کنار رودخانه ی خروشان، درست کردن و نشستن در کنار آتش و استفاده کردن از محیطی آرام برای یوگا و ماساژ ؛ لذت ببرید.
 

خانه درختی

خانه درختی بانکوک، تایلند. شروع قیمت از ۱۲۲ دلار.

اگر شما بانکوک و ویژگی های آن را بشناسید از یافتن مکانی سرسبز و آرام در کنار رودخانه با توجه از ازدحام شدید شهر شگفت زده خواهید شد. مسافران پس از ورود به این مجموعه، ابتدا در خانه ی درختی خود مستقر می شوند و از منظره ی زیبای رودخانه چائو و جنگل های اطراف آن لذت می برند. این منطقه در ۱۰ کیلومتری جاده ی sukhumvit در قلب جنگل های بانکوک واقع شده است. از مشخصه های این مجموعه می توان به فضای باز خصوصی برای هر سوئیت، حمام باران، اینترنت وایرلس رایگان، تلفن، کرایه دوچرخه اشاره کرد.

 Ø®Ø§Ù†Ù‡ درختی


اقامتگاه Aqua Wellness در نیکاراگوئه. شروع قیمت از ۱۴۵ دلار .
اگر شما از شدت کارهای روزانه تان خسته شده اید، پیشنهاد ما دیدن این مکان جذاب و دیدنی است. اقامت بر بالای درخت در جنگلی انبوه به همراه لذت بردن از ورزشهای دریایی و رفت و آمد بر روی شن های ساحلی سفیدِ اقیانوس آرام را همزمان می توانید در این اقامتگاه تجربه کنید. ویلا توسط صنعتگران محلی مبله شده است. دارای تراس است و از سایر ویژگی های آن می توان به سرو غذاهای محلی، امکانات آب گرم لوکس و برگزاری کلاس های یوگا در هوای آزاد اشاره کرد.

 
خانه درختی

اکولژ و چشمه ی Daintree در استرالیا. شروع قیمت از ۲۹۵ دلار.

Daintree برنده ی نوزدهمین جایزه ی سفر جهانی در سال ۲۰۱۲ است که یکی از لوکس ترین انواع خودش می باشد که در جنگل های انبوه استرالیا واقع شده است و در فاصله ی ۹۰ دقیقه ای شمال کنز واقع شده است. از امکانات خانه می توان به حمام لوکس با امکانات، مبلمان دست ساز، تخت های تاج دار، همچنین گردش در زمین های اطراف میل غذا در رستوران های بومی و محلی اشاره نمود.

 
خانه درختی

 Baumhaus در ایتالیا. شروع قیمت از ۲۶۰ دلار.
مجموعه خانه درختی هتل ایرما به نام Baumhaus است که درMeisters واقع شده است و در ۶۰ متری ساختمان هتل قرار گرفته است، و به معنای واقعی کلمه حسِ معلق بودن در میان درختان کاج را فراهم می کند. از مجموعه ویژگی های آن یک تراس عظیم همراه با تخت که شرایط خوابیدن در فضای آزاد زیر نور ستاره ها را محیا می کند. سرو غذاهای فراوان محلی، یک وان مستقل در کنار تخت خواب و مبلمان با کیفیت چوبی اشاره کرد.
 

قلعه های درختی در فرانسه. شروع قیمت از ۳۱۰ دلار.
این خانه ها تخیلی به مانند داستان های تخیلیِ پریان طراحی شده است الگو گرفته از روی قلعه ای قدیمی در فرانسه، و در نه مایلی غرب مونپژیغ Monpazier واقع شده است. هریک از این قلعه ها با لوازم آنتیک تزئین شده ودر تراس امکانات وان آب گرم فراهم شده است این قلعه های درختی ویژگی های افسانه ای داستان های پریان را تداعی می کنند. در ضمن صبحانه توسط بالابر برای میهمانان فرستاده می شود.
 
خانه درختی


Tsala در افریقا ی شمالی. شروع قیمت از ۲۰۰ دلار.
اگر شما به دنبال مخفی گاهی لوکس در میان درختان هستید Tsala در آفریقای جنوبی را به شما پیشنهاد می کنیم. سوئیت شما امکاناتی مانند تراس استخر دارِ کاملا خصوصی، اتاق به همراه شومینه و سیستم گرمایش از کف، سریس ۲۴ ساعته به اتاق ها و اینترنت.
این بخش دارای ۱۰ سوئیت خصوصی و ۶ ویلای دو خوابه است که از طریق گردشگاه ها به باقی هتل متصل می شود. رفتار خدمه هتل بسیار صادقانه است و هتل به انبار نوشیدنی و کتابخانه مجهز می باشد.
 

خانه درختی

 خانه های درختی Hapuku در نیوزلند. شروع قیمت از ۵۰۰ دلار.

این مجموعه در کنار دریای کیاکورا در جزیره ی نیوزلند جنوبی واقع شده است. دارای سوئیت هایی در ارتفاع ۳۰ فوتی با منظره ای زیبا از اقیانوس آرام، پارک گوزن ها و کوه کیاکورا می باشد. سازه از چوب های همان منطقه ساخته شده است مجهز به سونا و استخر می باشد.
 
خانه درختی

خانه ها درختی در زامبیا. شروع قیمت از ۶۶۵ دلار.
این خانه ها بالای درختان آبنوس قدیمی ساخته شده است با منظره ای از رودخانه ی زامبزی. تراس بزرگ به همراه میز نهار خوری در فضای باز، حمام در فضای باز، و تزیین شده با هنر غرب آفریقا، تهویه هوای مطلوب و یک خدمه شخصی برای هر سوییت.

خانه درختی
 
خانه درختی

خانه های درختی چئوتون در انگستان. شروع قیمت از ۱۲۵۰ دلار.
Chewton در انگلیس یکی از هتل های لوکس زنجیره ای Relais & Chateaux می باشد.
از امکانات این مجموعه می توان به سوئیت بزرگ و نمایی ۳۶۰ درجه از جنگل، اجاق چوب سوز سیستم گرمایش از کف، دستگاه قهوه ساز، داک آیپاد و سرو صبحانه در سوئیت اشاره نمود. همچنین رفتار خدمه با پرسنل بسیار مناسب می باشد. مجموعه دارای زمین گلف، سالن ورزشی، زمین تنیس، کرایه دوچرخه و اینترنت وایرلس رایگان اشاره کرد.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار