gardeshban.ir

هزاران نفر از گردشگران چینی بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به‌صورت همزمان وارد پارک ملی چین شدند.
کد خبر: ۲۴۸۶۵
تاریخ انتشار : سه‌شنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۹-1399 January 19
گردشبان (gardeshban.ir) :

پارک ملی هونگشان در شرق چین که از تاریخ ۲۵ ژانویه و به سبب شیوع ویروس کرونا در این کشور تعطیل شده بود، سرانجام از ۲۱ فوریه دوباره میزبان گردشگران شد. اما ظرفیت روزانه ۵۰ هزار نفری خود را به ۲۰ هزار نفر کاهش داد، با این وجود با رایگان اعلام شدن ورود به این پارک ملی (ورودیه این پارک ۲۵ دلار است) برای رونق بخشیدن مجدد به گردشگری، ده‌ها هزار نفر توریست شانه به شانه هم و بدون در نظر گرفتن فاصله‌گذاری اجتماعی برای جلوگیری از شیوع مجدد ویروس کرونا، وارد این منطقه شدند.

با رسیدن به ظرفیت ۲۰ هزار نفر پیش از ساعت ۸ صبح، مسئولان پارک ملی هونگشان درهای ورودی را بستند و از گردشگرانی که نتوانستند وارد شوند، عذرخواهی کردند.

عکس/ هجوم ۲۰ هزار گردشگر به پارک ملی چین پس از رایگان شدن ورودیه!

در راستای اقدامات جدید برای رونق گردشگری در چین که با شیوع ویروس کرونا با آسیب جدی روبه‌رو شد، از تاریخ ۱ تا ۱۴ آوریل، ساکنان استان آنهویی در شرق چین می‌توانند به صورت رایگان از ۳۱ محوطه در منطقه کوهستان هونگشان به صورت رایگان دیدن کنند.

در استان آنهویی در مجموع ۹۹۰ مورد ابتلا به ویروس کرونا گزارش شده بود و ۶ نفر نیز بر اثر ابتلاء به این ویروس جان باختند. آخرین مورد ابتلا به کرونا در این استان در تاریخ ۲۷ فوریه (۸ اسفند) ثبت شده است.

تجمع در مقاصد گردشگری چین در حالی روز به روز بیشتر می‌شود که دولت چین به تدریج در حال کاستن از محدویت‌های سفر و اقدامات قرنطینه‌ای است، این در حالی است که متخصصان سلامت همچنان خطر شیوع ویروس کرونا را در این کشور جدی می‌دانند.




مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار