gardeshban.ir

‌وقتی صحبت از بزرگترین مناطق دیدنی در جهان می‌شود، باید از آبشار راهرو آسمان در گوانگدونگ چین دیدن کرد. این راهرو بزرگ آسمانی در منطقه شینگوان واقع شده است. چیزی که باعث می‌شود این راهرو آسمانی از سایر مناطق دیدنی متمایز شود، شکل منحصر به فرد و راکت تنیس مانند آن است که در بین بازدیدکنندگان به نام "راکت بزرگ" مشهور شده است.
کد خبر: ۲۷۰۷۲
تاریخ انتشار : يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 11
گردشبان (gardeshban.ir) :
این راهرو با شکوه آسمانی توسط سه ستون فولادی نگهداشته می‌شود و مانند دو راکت تنیس است که در جلوی یک کوه قرار گرفته‌اند. این سازه عظیم، هم ارتفاع یک برج ۱۶۶ طبقه‌ای است که ارتفاعی معادل ۵۰۰ متر را به خود اختصاص داده است.

بزرگ ترین راکت تنیس آسمانی در چین/عکس

بزرگ ترین راکت تنیس آسمانی در چین/عکس


راهرو آسمان به شکلی منحصر به فرد طراحی شده که دارای ۴۵۰ نازل آبپاش و حدود ۲۰۰۰ لامپ در قسمت دایرهای خود است که به موسیقی واکنش نشان می‌دهد و باعث شده این بنا به بزرگترین آبشار موزیکال دنیا تبدیل شود.

بزرگ ترین راکت تنیس آسمانی در چین/عکس

از آنجا که تمامی این راهرو از شیشه ساخته شده است، هنگامی که می‌خواهید از راهرو آسمان عبور کنید، احتمالا مقدار بسیار زیادی آدرنالین در بدن شما ترشح شود یا ممکن است صدای شکستن شیشه یا ترک‌هایی روی شیشه ببینید.

اما جای نگرانی نیست، این‌ها کاملا امن و طراحی‌های مربوط به شیشه‌های راهرو هستند و برای ترساندن بازدیدکنندگان ساخته شده‌اند.

ساخت این راهرو تقریبا ۱۲ ماه به طول انجامید و می‌تواند وزنی معادل ۴۰۰ تن معادل ۴۰۰۰ نفر را تحمل کند. ضخامت شیشه‌های به کار رفته ۶ سانتیمتر با شفافیت ۹۹.۹% است که باعث وضوح بسیار زیاد از منطقه زیر و ترساندن بازدیدکننده می‌شود.

بزرگ ترین راکت تنیس آسمانی در چین/عکس

این آبشار علاوه بر خاص بودن خود سازه، یک منظره نفسگیر از دره هوانگ تنگ  را به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید غروب بسیار زیبا خورشید را از آنجا تماشا کنید. در غروب و هنگام تاریکی هوا، لامپ‌های موجود در آبشار و راهرو روشن شده آبشار با موسیقی می رقصد یک منظره بسیار با شکوه را ایجاد می‌کند.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار