gardeshban.ir

هتل میلینیوم البرشا هتلی ۴ ستاره و شیک در دبی است. این هتل برای سفرهای دو نفره و خانوادگی گزینه بسیار مناسبی است.
کد خبر: ۵۶۴۴۰
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱-1401 September 26
گردشبان (gardeshban.ir) :
هتل میلینیوم البرشا هتلی ۴ ستاره و شیک در دبی است. این هتل برای سفرهای دو نفره و خانوادگی گزینه بسیار مناسبی بوده و مطمئناً با انتخاب این هتل از سفرتان لذت خواهید برد و برای سفرهای بعدی و خرید بلیط هواپیمای دبی مشتاق‌تر خواهید شد. 

با توجه به اینکه هتل میلینیوم البرشا در قلب شهر دبی واقع‌شده است، دسترسی به تمامی نقاط شهر و بازدید از جاهای دیدنی و تاریخی را آسان نموده است.

به‌عنوان‌مثال با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید از مرکز خرید امارات مال بازدید کنید. علاوه بر این‌ها، منطقه البرشا در دبی جزو مناطق عالی به شمار می‌رود که مقصدی برای بیزینس و سرگرمی شهرت دارد. 

با اقامت در هتل Millennium Al Barsha Dubai می‌توانید به ساحل صفوح و برج العرب دسترسی آسانی داشته باشید. همچنین برای رفتن به مرکز خرید مشرق و برج تجارت جهانی می‌توانید از مترو استفاده کنید. برج خلیفه و مرکز خرید دبی مال نیز در فاصله ۱۴ کیلومتری از این هتل واقع‌شده‌اند، بی‌شک یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را در این هتل زیبا تجربه خواهید کرد. 

نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه بین‌المللی دبی است که با ۲۷ کیلومتر فاصله از این هتل به‌راحتی قابل‌دسترس است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به دو استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، پارکینگ رایگان و باشگاه بدن‌سازی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل میلینیوم البرشا دبی

در لابی این هتل بخش پذیرش دایر شده و به‌صورت شبانه‌روزی از مسافران استقبال کرده و در فراهم شدن اقامتی راحت و آسوده تلاش می‌کنند. پارکینگ اختصاصی در این هتل دایر بوده و بدون نیاز به رزرو قبلی در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند. اینترنت وای فای نیز رایگان بوده و در سراسر نقاط هتل Millennium Al Barsha Dubai قابل‌دسترس است. 

خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا در این هتل انجام می‌گیرند. تمامی طبقات از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و برای مسافرانی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی دایر شده است. در مرکز بیزینس امکاناتی برای برگزاری جلسات کاری و کنفرانس فراهم‌شده است. پرسنل این مجموعه کارآزموده بوده و همگی به زبان‌های عربی، انگلیسی، فرانسوی، هندی، ایتالیایی و فیلیپینی صحبت می‌کنند.

امکانات تفریحی هتل

در هتل میلینیوم البرشا دو استخر شنای روباز وجود دارد که هردو استخر روباز بوده و در طول سال دار هستند. استفاده از این دو استخر رایگان بوده و لحظات خوشی در انتظار شماست، همچنین باشگاه بدن‌سازی با تنوع دستگاه‌ها همراه با مربی اختصاصی در این هتل دایر کرده‌اند. همچنین باغ و کلاب بازی کودکان نیز برای سرگرمی‌شان تعبیه‌شده‌اند. بعد از خستگی روزانه می‌توانید به مرکز اسپای هتل Millennium Al Barsha Dubai بروید و از انواع ماساژها برای آقایان، خانم‌ها و دو نفره بهره‌مند شوید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

در هنگام انتخاب این هتل برای محل اقامتتان توجه داشته باشید که ۲۹۹ اتاق استاندارد همراه با ۱۰۹ سوئیت وجود دارند. انواع واحدهای اقامتی در این هتل عبارت‌اند از اتاق توئین دلوکس، اتاق کینگ دلوکس، اتاق کینگ سوپرییر، سوئیت پریمیوم، آپارتمان یک خوابه، آپارتمان دوخوابه. همه واحدهای اقامتی مدرن بوده و از تجهیزات و امکانات بی‌نظیر و با به‌روزترین تکنولوژی استفاده‌شده است. 

در داخل این واحدها می‌توانید از خدماتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، کتری برقی، مینی بار، امکانات اتوکشی، فضای نشیمن، کاناپه تخت شو و حمام اختصاصی مجهز. 

همه اتاق‌های هتل Millennium Al Barsha Dubai دارای اینترنت وای فای رایگان هستند. در برخی از سوئیت آپارتمان‌ها نیز آشپزخانه وجود دارد و در آن می‌توانید ماشین ظرف‌شویی، قهوه ساز، میز غذاخوری، توستر، اجاق‌گاز، یخچال و مایکرویو بهره‌مند شوید. در داخل واحدهای این هتل اجازه استعمال سیگار به مسافران داده نمی‌شود.

رستوران هتل

رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای آمریکایی، چینی، فرانسوی، اندونزیایی، ایتالیایی، ژاپنی، پیتزا، آلمانی، آسیایی، بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، ناهار، میان وعده و شام ارائه می‌دهند.

فاصله هتل میلینیوم البرشا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا پارک آبی وایلد وادی: ۲.۹ کیلومتر
فاصله تا برج العرب: ۳.۱ کیلومتر
فاصله تا باغ معجزه دبی: ۷.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک آبی آکوا ونچر: ۷.۹ کیلومتر


هتل Millennium Al Barsha Dubai

هتل Millennium Al Barsha Dubai

هتل Millennium Al Barsha Dubai

هتل Millennium Al Barsha Dubai

هتل Millennium Al Barsha Dubai

هتل Millennium Al Barsha Dubai

هتل Millennium Al Barsha Dubai

هتل Millennium Al Barsha Dubai

هتل Millennium Al Barsha Dubai

هتل Millennium Al Barsha Dubai

هتل Millennium Al Barsha Dubai

هتل Millennium Al Barsha Dubai
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار