gardeshban.ir

جزیره‌ای که باعث عاشق شدن پرنده‌ها شده است در کشور کرواسی قراردارد. جزیره‌ای کوچک و فاقد جذابیت‌های طبیعی است، گالسنجاک نام رسمی این خشکی می‌باشد، اما این جزیره نام‌های دیگری نیز "جزیره عشق" و "جزیره عاشق" شناخته می‌شود. جزیره گالشنژاک که در کانال پشمن (در نزدیکی شهر تورانژ کرواسی) واقع شده، یکی از معدود عوارض طبیعی زمین به شکل قلب است که امروزه به جزیره عشق یا جزیره عشاق معروف شده است.
کد خبر: ۱۴۶۲۹
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۸-1398 April 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
جزیره‌ای که باعث عاشق شدن پرنده‌ها شده است در کشور کرواسی قراردارد. جزیره‌ای کوچک و فاقد جذابیت‌های طبیعی است، گالسنجاک نام رسمی این خشکی می‌باشد، اما این جزیره نام‌های دیگری نیز "جزیره عشق" و "جزیره عاشق" شناخته می‌شود.

این خشکی در در کانال Pašman آدریاتیک در سرزمین اصلی کرواسی قرار دارد. 

جزیره کامل‌ترین شکل قلب در جهان است. هیچ کس در آنجا زندگی نمی‌کند، بنابراین اگر دوست داشته باشید در جزیره با بیابان و گیاهان خودرو وحشی مواجه خواهید شد.

بنابراین، این جزیره مقصدی ایده آل برای زوج‌های جوان (ماه عسل، سالگرد اردواج و ...) محسوب می‌شود، جزیره‌ای که فاقد هرگونه امکانات گردشگری است و داری طبیعت کاملا وحشی و بی نظیر برای دوستداران طبیعت و آرامش.

با جزیره گالشنژاک

این مکان مناسب برای لذت بردن از لحظات عاشقانه بدون وقفه است. جزیره قلب شکل یک و سواحلی ایده آل برای شنا در آرامش می‌باشد. گالشناک توسط آب‌های آبی و آرام کانال کانال احاطه گردیده است. فضای رمانتیک و آرامش جزیره بهشت را برای مهمانانش به تصویر می‌کشاند، بطویکه ترک کردن جزیره بعد از مدتی سخت خواهد بود.
تنها گزینه برای اقامت و شب مانی در جزیره کمپ می‌باشد، اما اکثر گردشگران برای اقامت به مرکز گردشگری در Zadar که در مجاورت جزیره واقع شده است مراجعه می‌نمایند.

بنابراین، گلهنژاک جزیره‌ای است برای هر کسی که بخواهد لحظات فراموش نشدنی با همسر خود داشته باشد و فعالیت‌هایی مانند: اردو، پیک نیک، شنا و به اشتراک گذاشتن لحظات احساساتی داشته باشد.

جزیره عشق کجاست؟ + تصاویر
جزیره عشق کجاست؟ + تصاویر
جزیره عشق کجاست؟ + تصاویر

این جزیره متعلق به مالکیت خصوصی است، بنابراین برای دستیابی به آن باید اجازه داده شود.

جزیره گالشنژاک که در کانال پشمن (در نزدیکی شهر تورانژ کرواسی) واقع شده، یکی از معدود عوارض طبیعی زمین به شکل قلب است که امروزه به جزیره عشق یا جزیره عشاق معروف شده است. شکل خاص جزیره عشاق را نخستین بار دریانورد مورد علاقه ناپلئون به نام شارل فرانسیس بوتمپ-بوپره در قرن نوزدهم به روی نقشه آورد، اما پس از آنکه تصاویر بهتری از آن در فوریه ۲۰۰۹ / بهمن ۱۳۸۷ به وسیله گوگل‌مپ تهیه شد، به شهرت جهانی رسید.
این جزیره در مختصات ۴۳.۹۷۸ درجه شمالی و ۱۵.۲۵ درجه شرقی واقع شده و قطر آن ۵۰۰ متر و طول ساحل آن ۱.۵۵ کیلومتر است، جزیره گالشنژاک که در کانال پشمن (در نزدیکی شهر تورانژ کرواسی) واقع شده، یکی از معدود عوارض طبیعی زمین به شکل قلب است که امروزه به جزیره عشق یا جزیره عشاق معروف شده است. جزیره عشاق کجاست؟این تصاویر را ابزار پیشرفته رادیومتری نور مریی و فروسرخ مستقر بر ماهواره پیشرفته رصد خشکی، ALOS متعلق به آژانس فضایی اروپا تهیه کرده است.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار