gardeshban.ir

یکی از کشورهای کوچک دنیا که از نظر توریستی طرفداران بسیاری دارد، کشور سنگاپور است. سنگاپور کشور مدرن و زیبایی بوده که از نظر ثروت نیز در دنیا بسیار معروف است.
کد خبر: ۲۶۱۱۲
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹-1399 February 18
گردشبان (gardeshban.ir) :
این کشور به نیویورک آسیا مشهور شده و در آن جاذبه های گردشگری و جالب توجه بسیاری برای گردشگران و توریست ها وجود دارند. در سال های اخیر، ایرانی های بسیاری قصد سفر به این کشور را داشته اند، اما برای سفر به این کشور باید حتما از قبل ویزای توریستی سنگاپور را تهیه کرده باشید. 

در ادامه این مطلب شرایط دریافت ویزای توریستی سنگاپور را توضیح داده ایم، پس اگر قصد سفر به این کشور را دارید، با ما همراه باشید تا علاوه بر شرایط از مدارک لازم برای ویزای توریستی سنگاپور نیز آگاهی یابید.

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا

برای درخواست ویزای توریستی سنگاپور باید چندین مدرک را ارائه دهید که شامل پاسپورت فرد (حداقل 6 ماه به انقضای آن مانده باشد)، کپی پاسپورت، عکس جدید با پس زمینه سفید (1 قطعه)، بلیط رفت و برگشت هواپیما، واچر هتل، آدرس محل سکونت و کار، تکمیل فرم های 14A و V39A و پرداخت هزینه صدور ویزا هست. اگر سفر به سنگاپور داشته اید و فرآیند درخواست و دریافت ویزا از این کشور را طی کرده اید، حتما تجربیات خود را با ما درمیان بگذارید.مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای سنگاپور

اطلاعات کلی

برای کشور سنگاپور سه نوع ویزای کاری، تحصیلی و توریستی می توان گرفت که مراحل صدور ویزا توسط آژانس های مسافرتی و بدون آنکه وقتی از سفارت بگیرید و مصاحبه ای داشته باشید، انجام می شوند. 

در واقع این کشور در ایران سفارت یا کنسولگری ندارد. شما مدارک مورد نیاز را به آژانس مسافرتی تحویل می دهید و صدور ویزا حدود 10 یا 15 روز کاری طول می کشد. مدارکی که باید تحویل دهید، شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، واچر هتل و مدارک شناسایی هستند.

ویزای توریستی سنگاپور 2ویزای گردشگری

افرادی که قصد گردشگری در کشور سنگاپور را دارند، می توانند درخواست ویزای توریستی دهند. درخواست این نوع ویزا به دو صورت فوری و عادی است. 

ویزای فوری در ایران تحویل مسافر داده نمی شود و باید از فرودگاه کشور مالزی گرفته شود، اما ویزای عادی در ایران نیز تحویل داده می شود و همچنین می توان آن را در فرودگاه سنگاپور تحویل گرفت. 

ویزای توریستی که صادر می شود، تنها یک ماه اعتبار دارد و فرد مدت زمان بیشتری نمی تواند در سنگاپور بماند و اگر بخواهد ویزای خود را تمدید کند، باید مدارک مورد نیاز مانند اصل پاسپورت را به اداره مهاجرت سنگاپور ببرد. با ویزای توریستی در سنگاپور نمی توان کار کرد و شغلی داشت. 

همانطور که در بالا نیز گفته شد، سنگاپور در ایران سفارت خانه ندارد و باید برای درخواست ویزا به آژانس های مسافرتی مراجعه کنید. شما همچنین می توانید از طریق اینترنتی و به صورت آنلاین نیز درخواست ویزا داشته باشید.
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار