gardeshban.ir

اگر بخواهید اقامتتان در آنتالیا به یادماندنی و جذاب شود، بد نیست به سراغ یکی از بوتیک‌ هتل‌های بی‌همتایش بروید.
کد خبر: ۲۷۰۹۷
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹-1399 March 12
گردشبان (gardeshban.ir) :
آنتالیا به خاطر محله قدیمی، ساحل شگفت انگیز و کوهستانش، یکی از بهترین جاها برای سپری کردن تعطیلات تابستانی در ترکیه به شمار می‌رود. قطعاً اقامت در یک بوتیک‌ هتل جذاب می‌تواند سفرتان را دو چندان لذت‌بخش کند. پس برای این منظور فهرست بهترین بوتیک‌ هتل‌های آنتالیا را گردآوری کرده‌ایم.

خانه های روستایی هویران ودره

اگر دنبال تجربه زندگی روستایی مدیترانه‌ای هستید، باید حتماً اتاقی در «هویران ودره» (Hoyran Wedre) رزرو کنید. یک دهکده که از قرن‌ها پیش دست نخورده باقی مانده، ویرانه‌های یک شهر باستانی ۲۵۰۰ ساله و درختان بلوطی که بیش از هزار سال شاهد این نواحی هستند، همگی در کنار هم ملک این هتل را که به دقت در هماهنگی کامل با طبیعت ساخته شده تشکیل می‌دهند. این بوتیک هتل در میان کوهستان واقع شده و از ساحل یک ساعت کوهپیمایی دارد. آرامش محض شما را در اینجا تضمین می‌کنیم.

چند مورد از بهترین بوتیک هتل های شهر آنتالیا/عکس

خانه های هتل فیدانکا

این خانه سنگی به آبی‌های تیره دریا مشرف بوده و با گل‌های زیبایش در تابستان به یک بهشت واقعی تبدیل می‌شود. مبلمان چوبی طبیعی و صنایع دستی رنگارنگ هم به این چشم‌نوازی کمک قابل توجهی کرده‌اند. ۱۱ اتاق خصوصی «فیدانکا» (Fidanka) به یک استخر شنا مشرف بوده و منظره فراخی دارند. تنها با ۳۰۰ متر پیاده روی به آب‌های زلال دریا خواهید رسید.

چند مورد از بهترین بوتیک هتل های شهر آنتالیا/عکس

اقامتگاه کوه الیمپوس

«اقامتگاه کوه الیمپوس» (Olympos Mountain) در امتداد جاده‌ای زیبا که از میان بیشه عبور می‌کند، زیر درختان کاخ و سرو قرار دارد. این بوتیک هتل توسط یک زوج معمار و وکیل ساخته شد و می‌توانید ترکیبی از افسون زندگی روستایی و جزئیات مدرن را در آن ببینید. این ویژگی‌ها کمک کرده‌اند که الیمپوس با طبیعت اطرافش همخوانی داشته باشد. در اینجا می‌توانید از تختتان مناظر زیبایی را تماشا کنید یا به شنا در استخر و کوهپیمایی بپردازید.

چند مورد از بهترین بوتیک هتل های شهر آنتالیا/عکس

پانسیون مهتاب

اگر وقتی پای علایقتان در زمینه محل اقامت وسط باشد و خیلی مینیمال هستید، «پانسیون مهتاب» (Mehtap Pansiyon) جایی بسیار آرام و زیبا است که می‌تواند تبدیل به اقامتگاه محبوبتان در آنتالیا شود. این بوتیک هتل در دهکده جذاب و دوست داشتنی «کاله/سیمنا» (Kale/Simena) واقع شده و به دریا اشراف دارد. همچنین می‌توانید بام خانه‌ها و مقبره معروف «سونکن» (Sunken) را هم تماشا کنید. تراس چوبی رستوران هتل منظره‌ای دلپذیر از گل‌هایی را به شما هدیه می‌کند که در هر گوشه و کنار شکوفا شده‌اند.

المیپوس لژ

اگر بیشتر اقامت در ساحل را ترجیح می‌دهید، نزدیکی «الیمپوس لژ» (Olympos Lodge) به ساحل «چیرلی» (Çıralı) در نواحی دنج‌تر آنتالیا می‌تواند برایتان دلچسب باشد. این بوتیک هتل به لحاظ دکوراسیون باشکوه‌تر از بقیه است و دارای یک باغ اختصاصی، ساحل خصوصی و سیزده خانه ییلاقی بوده که همگی تم مشابهی دارند. می‌توانید در دریا شنا کرده یا در یکی از ننوها چرت بزنید. شامتان را هم زیر درختان اکالیپتوس برایتان حاضر می‌کنند.

چند مورد از بهترین بوتیک هتل های شهر آنتالیا/عکس

تکلی کوناکلری

«تکلی کوناکلری» (Tekeli Konakları) در اقامتگاه بازسازی شده پاشای عثمانی قرار داشته و حال و هوای باشکوه و عظمت سابقش تاکنون قابل لمس باقی مانده است. این بوتیک هتل زیبا در نزدیکی بندر محله قدیمی قرار دارد. هشت اتاق منحصر به فرد اینجا از سکوت یک خیابان فرعی استفاده بهینه کرده‌اند و می‌توانید از حیاط آن نیز لذت ببرید. در دکوراسیون هتل اشاراتی بومی مانند سرامیک‌های ترکی، پارچه‌های رنگ شده با مواد طبیعی و سقف‌های نقاشی شده را خواهید دید. این واقعیت را که سازه را از چوب سرو ساخته‌اند با عطر دلپذیر آن می‌توانید لمس کنید. البته آشپزخانه کلاسیک رستوران نیز با عطرهای خوشایند دیگری از شما پذیرایی خواهد کرد.

چند مورد از بهترین بوتیک هتل های شهر آنتالیا/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار