gardeshban.ir

هتل گرند اوزتانیک استانبول با فراهم آوردن بهترین امکانات و قرار گرفتن در یکی از مناسب‌ترین نقاط شهر استانبول، محبوبیت فراوانی بین گردشگران و مسافران این شهر به دست آورده است.
کد خبر: ۳۰۳۷۷
تاریخ انتشار : شنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۹-1399 June 01
گردشبان (gardeshban.ir) :
وقتی از اقامت در هتلی بی‌نظیر و استثنائی صحبت می‌کنیم، بلاشک منظور ما چیزی نیست جز اقامتگاهی در حد و اندازه‌های هتل گرند اوزتانیک استانبول. اتاق‌‌های شگفت‌انگیز هتل گرند اوزتانیک با امکاناتی همچون مینی‌بار، اینترنت‌بی‌سیم رایگان، تلویزین ال‌سی‌دی، چای و قهوه‌ساز، تهویه مطبوع و اثاثیه چوبی به استقبال شما خواهند آمد. 

این اتاق‌ها با رنگ‌هایی گرم، به زیباترین شکل ممکن تزئین شده‌اند. حتی جالب اینجاست که با اقامت در برخی از آنها می‌توان به تماشای زیبایی‌های شهر استانبول ایستاد و از چشم‌انداز این اتاق‌ها لذت برد. 

شروع صبح دل‌انگیز با خوردن صبحانه و همچنین میل کردن ناهار و شام در رستورانی منودار هتل، از مزیت‌های فوق‌العاده‌ای است که با اقامت در هتل گرند اوزتانیک می‌توان از آنها برخوردار شد. اگر در سفرتان به شهر دلربای استانبول، مهمان هتل Grand Oztanik Hotel Taksim & Spa شدید، حتمام سری هم به استخر سرپوشیده و حمام ترکی آن بزنید و با دریافت ماساژی لذت‌بخش، خستگی چندین ماهه خود را از تن به در کنید.

ناگفته نماند که هتل گرند اوزتانیک استانبول از حیث موقعیت مکانی هم شرایط ایده‌‌آلی دارد و تنها با قسمت تاریخی و قدیمی شهر ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد همچنین با قرار گرفتن در ۱.۲ کیلومتری کاخ دلمه باغچه و داشتن فاصله‌ای چند دقیقه با خیابان استقلال، همه چیز را مهیای لذت بردن مهمانانش از سفر کرده است. 

در ۵۰۰ متری هتل می‌توانید به خیابان پرجنب و جوش استقلال بروید به خیابانی که مملو از مراکز خرید و بوتیک های زیبا است و می‌توانید معروفترین برندهای روز مانند زارا، نایکی و غیره را در آن بیابید. بد نیست بدانید که فاصله بین این هتل و فرودگاه آتاتورک هم ۲۰ کیلومتر است.

مکان‌های نزدیک به هتل گرند اوزتانیک استانبول

کاخ دولما باغچه تا هتل دیوان استانبول: ۱.۳ کیلومتر

برج گالاتا تا هتل دیوان استانبول: ۱.۸ کیلومتر

برج مدین تا هتل دیوان استانبول: ۲.۷ کیلومتر

بازار ادویه تا هتل دیوان استانبول:۲.۹ کیلومتر

مسجد سلیمانیه تا هتل دیوان استانبول: ۳.۲ کیلومتر

مسجد ایاصوفیه تا هتل دیوان استانبول: ۳.۵ کیلومتر

آب‌انبار باسیلیا تا هتل دیوان استانبول: ۳.۵ کیلومتر


هتل گرند اوزتانیک استانبول؛هتل محبوب مسافران/عکس

هتل گرند اوزتانیک استانبول؛هتل محبوب مسافران/عکس

هتل گرند اوزتانیک استانبول؛هتل محبوب مسافران/عکس

هتل گرند اوزتانیک استانبول؛هتل محبوب مسافران/عکس

هتل گرند اوزتانیک استانبول؛هتل محبوب مسافران/عکس
مطالب مرتبط
پنجره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
گردشگری به روایت تصویر
نگاه دوم
یادداشت
مناطق آزاد
داغ
پربازدیدها
آخرین اخبار